RiCOManiaC
Legacy Member
FlatSix zei:Ricciardo toch ook grootste vergissing van z'n leven gemaakt om naar Renault te gaan hoor.
Ik denk dat die hoopte op een Hamilton/Mercedes verhaal, maar ik snap niet dat die dit niet zag aankomen. Bij Mercedes kon het beide kanten op, bij Renault zag je dit toch van mijlen ver dat het team niet in staat is verder te groeien dan een P4/5...
Was meer en tussenstation om naar een echt topteam te kunnen, lijkt mij. Maar er moet natuurlijk wel politiek correct geantwoord worden van Ricciardo dus zal er da zo nen draai aan gegeven hebben.