Sainz naar Ferrari snap ik wel. Leclerc is een toptalent, maar om die nu op zijn leeftijd de duidelijke nr1 status te geven door er pakweg Bottas naast te zetten? Nee, denk dat die beter wat uitgedaagd wordt door iemand die zelf ook nog ambitieus en bovendien bovengemiddeld snel is.
Ricciardo naar McLaren, tja, maakt eigenlijk ook niet echt uit. Die gaat toch geen wereldkampioen meer worden, dus of die nu in de subtop bij McLaren of bij Renault rijdt. Bij Ferrari en Mercedes gaan ze die niet halen, en RB zal hem ook niet terugnemen. Dus heeft hij maar keuze uit de subtoppers, en dan maakt het imo weinig uit bij welk team je terechtkomt. Alhoewel, als Renault geen progressie maakt de komende jaren gaan die er toch ook gewoon de stekker uittrekken me dunkt. Dan zit je (afgezien van de geruchten over faling nu in de coronatijden) imo mss nog beter bij McLaren, die toch altijd gaan blijven proberen om terug de aansluiting met de top te krijgen.
Voor de rest denk en vrees ik dat Hamilton en Verstappen de komende jaren nergens anders naartoe gaan, tenzij ze bij Mercedes er ook genoeg van hebben en de budgetten bevriezen.
En Vettel, ik zou hem graag nog zien in het veld, ben altijd fan geweest en ik denk dat hij zonder de druk van Ferrari het plezier en de resultaten wel terug kan vinden, maar ik vrees dat hij er de brui aan gaat geven.