Archief - FIA Formula One 2020 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2020 ?


  • Totaal aantal stemmers
    47
  • Opiniepeiling gesloten.

Shaddix

Legacy Member
Ik ben dan toch maar eens aan "Drive to Survive" op Netflix begonnen (halverwege Seizoen 1 wat dus het 2018 seizoen is). En sjeezus, als je dat allemaal kort op elkaar ziet is het toch straf dat Grosjean nog F1 rijdt :crazy:

vloet

Legacy Member
Damn, er zijn dus ook geruchten dat Vettel naar McLaren zou gaan. Ricciardo vind ik veel geloofwaardiger.

So what's it gonna be?

RipTor

Legacy Member
Alonso naar Renault ?
Geruchten...
Maar nu twitter van Renault zelf met ne foto van Alonso.

FlatSix

Legacy Member
RipTor zei:
Alonso naar Renault ?
Geruchten...
Maar nu twitter van Renault zelf met ne foto van Alonso.

Alonso zou nu toch niet exact hetzelfde gaan doen bij Renault wat die daarvoor bij McLaren heeft gedaan, wat in de middenmoot aanmodderen...?

eniac

Legacy Member
Dat zie ik Alonso nu toch ook echt niet meer doen hoor. Voor de derde keer naar Renault? Waar hij de laatste keer vertrokken is, hen ervan beschuldigend dat ze niet wilden dat hij kampioen zou worden omdat hij dan het nr 1 naar een ander team zou meenemen? Een team dat niet commit met de nodige budgetten om een echt topteam te worden? En dat na het McLaren debacle? En dan nog eens rekening houden met het feit dat hij een paar weken geleden nog zei dat het uitstellen van de nieuwe regels naar 2022 voor hem slecht nieuws was gezien de huidige formule niet aantrekkelijk is voor hem?

No way.

marcel

Legacy Member
hmm, hoe hij bij Mclaren vertrokken is de eerste keer, dacht ook iedereen dat hij daar nooit of te nimmer nog een voet zou binnen zetten.
en zie, hij heeft er toch nog een jaar of 4 zitten klagen en zagen op de PU.

grote mond, Nando, maar als hij een kans ziet, komt die wel terug gekropen. tenzij F1 nu echt een afgesloten hoofdstuk voor hem zou zijn.

RipTor

Legacy Member
Op sommige websites staat dit intussen al alsof het officieel nieuws is. Alonso bij Renault.

Toch maar afwachten op officieel bericht van Renault of Alonso zelf.

RipTor

Legacy Member
En McLaren zou Sainz niet willen laten gaan.... Bieden meer geld dan Ferrari om hem te houden volgens de geruchten.
Want die transfer is eigenlijk ook nog niet officieel hé...

Shaddix

Legacy Member
Amai van een silly season gesproken :crazy:

Zou dat dan zo verstandig zijn van McLaren om te gaan opbieden tegen Ferrari terwijl ze het financieel moeilijk hebben? Genoeg mannen met talent die ge geen miljoenen moet geven elke maand om in uw wagen te rijden...

eniac

Legacy Member
RipTor zei:
En McLaren zou Sainz niet willen laten gaan.... Bieden meer geld dan Ferrari om hem te houden volgens de geruchten.
Want die transfer is eigenlijk ook nog niet officieel hé...
Ik zie ze Norris toch niet afdanken dus ofwel heeft Ricciardo al getekend ofwel proberen ze Sainz te houden.

Waarbij eerst kaart Sainz proberen trekken, niet gelukt en daarna Ricciardo ingelijfd.

StruikGewas

Legacy Member
Goede keuze om Renault te verlaten denk ik.
Nu wachten wie de andere rijder van Renault wordt?

FlatSix

Legacy Member
Ricciardo toch ook grootste vergissing van z'n leven gemaakt om naar Renault te gaan hoor.

Ik denk dat die hoopte op een Hamilton/Mercedes verhaal, maar ik snap niet dat die dit niet zag aankomen. Bij Mercedes kon het beide kanten op, bij Renault zag je dit toch van mijlen ver dat het team niet in staat is verder te groeien dan een P4/5...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan