Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RipTor zei:Alonso naar Renault ?
Geruchten...
Maar nu twitter van Renault zelf met ne foto van Alonso.
Ik zie ze Norris toch niet afdanken dus ofwel heeft Ricciardo al getekend ofwel proberen ze Sainz te houden.RipTor zei:En McLaren zou Sainz niet willen laten gaan.... Bieden meer geld dan Ferrari om hem te houden volgens de geruchten.
Want die transfer is eigenlijk ook nog niet officieel hé...
StruikGewas zei:Goede keuze om Renault te verlaten denk ik.
Nu wachten wie de andere rijder van Renault wordt?
