Archief - FIA Formula One 2018 - Deel 1/2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2018?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

sink

Legacy Member
:eek:

FnTsqmn.jpg

FlatSix

Legacy Member
BuYcKi zei:
F2, GP3 replays zitten er alleszins niet in. Weet niet of de live race er dan in zit.

Ik ga het alleszins niet nemen wegens geen Engels. Of misschien met VPN..

VPN werkt niet.

R1TM1X

Legacy Member
De spiegels had ik al gelezen dat dit blijkbaar een optie was maar die extra vleugels had ik niet verwacht.

Edit: blijkbaar maken de extra vleugels al gebruik van een Loophole, op de halo mogen geen extra's geplaatst worden buiten de spiegels dus heeft Ferrari de vleugels op de spiegels geplaatst en niet op de halo.

RiCOManiaC

Legacy Member
Veel problemen blijkbaar met F1 TV.... Vooral subscriben werkt voor veel mensen (waaronder mezelf) niet. Ik krijg telkens de melding transaction failed, in de ene browser krijg je een 403 error, in andere browsers een wit scherm...

Mefke

Legacy Member
Geen engels commentaar en geen replays van de andere raceklasses doen mij beslissen om het toch niet te nemen. De andere klasses interesseren mij wel maar lukt mij nooit om die live te bekijken dus een replay daar zou wel leuk geweest zijn. En tja geen Engels begrijp ik nog altijd niet. Ik heb ergens anders geleden dat F1 zelf de rechten om Engels commentaar in Belgie uit te zenden niet zou bezitten. Als F1 al de rechten niet heeft, waar zijn we dan mee bezig? En dan vraag ik mij af wie die wel heeft want er is nergens een zender die f1 met Engels commentaar uitzendt, bestaan die rechten wel?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

jeltex

Legacy Member
RiCOManiaC zei:
Die extra vleugels op de halo uiteraard, ja.

Man, net toen ik dacht dat die Halo geen grotere klucht kon worden, krijg je dit ...

t0tec zei:
Ik ook niet.

Hier enkele afbeeldingen van de updates van McLaren: https://imgur.com/gallery/HzN9zhu

Haha, McLaren heeft na een jaar of 2 kennelijk gevonden hoe ze de RBR-neus moeten kopiëren, en vervolgens hebben ze besloten er een extra lelijke versie van te maken.
Hopelijk levert het eens iets op.

marcel

Legacy Member
Don't count on it. Fred Nando rekent voorlopig op het falen van de andere teams updates

Nesjamag

Legacy Member
Red Bull heeft veel updates. Hopelijk geraken ze op het niveau van Ferrari.
Voor Canada gingen ze ook pak meer pk krijgen van een Renault update. Als die effectief waarmaken op belofte dan kan Red Bull mss de sprong voorbij Ferrari maken. Ricciardo in het kampioenschap zou zo zalig zijn.

FlatSix

Legacy Member
marcel zei:
Don't count on it. Fred Nando rekent voorlopig op het falen van de andere teams updates

Jah, vond dat schitterend. Elke coureur hoopt dat uiteraard, maar in een interview zeggen ze altijd 'Ik hoop dat onze updates werken', en de Nando geloofd er allemaal niet meer in denk ik. Nu jah, hij is ook al een tijdje niet meer in een echte constructeur geweest en nu bij Toyota zal die wel wat dingen gezien hebben waar McLaren niet bij kan.

FlatSix

Legacy Member
Nesjamag zei:
Red Bull heeft veel updates. Hopelijk geraken ze op het niveau van Ferrari.
Voor Canada gingen ze ook pak meer pk krijgen van een Renault update. Als die effectief waarmaken op belofte dan kan Red Bull mss de sprong voorbij Ferrari maken. Ricciardo in het kampioenschap zou zo zalig zijn.

Ik hoop het van niet. Als er nu één titel is die echt moet gaan tussen twee man dan is het deze wel. Aan het einde van dit seizoen hebben we een derde vijfvoudig wereldkampioen, die als enige van die drie een andere viervoudige heeft moeten verslaan. Zolang de wagens zo dicht op elkaar blijven zitten vind ik dat één van de meest historische titels die er te grijpen valt.

RiCOManiaC

Legacy Member
Zolang dat het Verstappen maar niet is. Ben die kerel wel beu ondertussen. Btw, het lukt hier nog altijd niet om F1 TV aan te schaffen. Wou voor 1 maand proberen maar ze blijven mijn credit card weigeren....

Jonas89

Legacy Member
RiCOManiaC zei:
Zolang dat het Verstappen maar niet is. Ben die kerel wel beu ondertussen. Btw, het lukt hier nog altijd niet om F1 TV aan te schaffen. Wou voor 1 maand proberen maar ze blijven mijn credit card weigeren....

straks krijg je bevestigingsmails dat je ondertussen al lid bent voor 31 maand (na 31 keer proberen) :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan