RiCOManiaC
Legacy Member
xDama zei:Ik snap oprecht niet meer waarom die nog een zitje heeft. Bij momenten kan die eens een goeie qualy of race rijden, maar de hoeveelheid fuck-ups dat die al verzameld heeft zijn ontelbaar geworden. Vorig jaar zag ik hem in élke sessie er wel eens af gaan of domme fouten maken. Mentaal nog altijd zo fragiel als een champagneglas.
Leclerc voor Grosjean aub in 2019 en rap graag. Ben die Franse kloot wel beu met al zijn fuck-ups.


