Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marcel zei:dat lijkt mij toch ook een dubieus verhaal? 2 wagens in de uitloopstrook na het langste volgas stuk van heel het jaar, waar zowiezo al eens eentje rechtdoor durft te gaan... SC leek mij daar wel gerechtvaardigd.
denkimi zei:welnee, de redbulls stonden al ver aan de kant, en bij grosjean was er al een safetycar.
het wordt dringend tijd dat er eens terug een zinnig persoon aan de macht komt bij de fia, zodat we terug van die halo's en safetycars bij ieder klein akkefietje af zijn.
er was toch een safetycar? je weet wel, die trage voorwagen die speciaal voor zulke situaties is ingevoerd.xTwL- zei:Uh, heb jij de plek waar die vrachtwagen stond gezien? De Medical car was ook on track, er liepen een redelijk groot aantal mensen op circuit. Het feit dat ze de start finish niet hebben opgekuist, en dat er van verschillende rijders nog klachen waren over debris nadat de race herstartte zet alleen maar kracht bij de mening dat ze een rode vlag hadden moeten invoeren.
Grosjean kon daar niet eens achter de omheining gaan staan want er was daar geen plek. Die vrachtwagen moest uieindelijk ook nog eens van 200m ver komen, en daarna nog eens 100-150m rijden.
denkimi zei:er was toch een safetycar? je weet wel, die trage voorwagen die speciaal voor zulke situaties is ingevoerd.
heeft grosjean eigenlijk een penalty gekregen voor zijn stunt? want crashen achter een safetycar zou imo toch wel serieus bestraft mogen worden.
denkimi zei:er was toch een safetycar? je weet wel, die trage voorwagen die speciaal voor zulke situaties is ingevoerd.
heeft grosjean eigenlijk een penalty gekregen voor zijn stunt? want crashen achter een safetycar zou imo toch wel serieus bestraft mogen worden.
marcel zei:de schaamte is straf genoeg.
ik weet niet waarom hij een straf moet krijgen? het was op een clear part van het circuit, en hij heeft niemand geraakt. enkel zijn reputatie als piloot met meerwaarde voor de F1.
omdat crashen onder een safetycar volledig ingaat tegen het concept van de safetycar.marcel zei:de schaamte is straf genoeg.
ik weet niet waarom hij een straf moet krijgen? het was op een clear part van het circuit, en hij heeft niemand geraakt. enkel zijn reputatie als piloot met meerwaarde voor de F1.
nee, een safetycar is om de wedstrijd te neutraliseren zodat de marshalls veilig kunnen opruimen. een rode vlag is voor een ernstig ongeval met gewonden of een geblokkeerde track. geen van beide waren van toepassing in baku.xTwL- zei:Opnieuw, een safety car is er voor een wagen die ruim uit de weg staat maar het veld moet wel gecontroleerd worden. In deze situatie op een circuit dat niet zoals bijvoorbeeld Maleisië 16 meter breed is, en een vrachtwagen, de medical car en pakweg 5 marshalls on-track zijn, terwijl men nog bezig is met de opkuis aan T1, dan is een rode vlag op zijn plaats lijkt me.
denkimi zei:omdat crashen onder een safetycar volledig ingaat tegen het concept van de safetycar.
xDama zei:Hij is de achterkant verloren tijdens het opwarmen van de banden. Get real.

wat moeten piloten dan wel durven achter de safetycar?marcel zei:zo kunt ge voor alles een penalty geven, en dan klagen dat F1 saai is omdat de piloten niks meer durven.
denkimi zei:wat moeten piloten dan wel durven achter de safetycar?
ze moeten traag en voorzichtig achter elkaar rijden omdat er ergens op de track een gevaarlijke situatie is. iemand die crasht doet dat duidelijk niet.
denkimi zei:wat moeten piloten dan wel durven achter de safetycar?
ze moeten traag en voorzichtig achter elkaar rijden omdat er ergens op de track een gevaarlijke situatie is. iemand die crasht doet dat duidelijk niet.
xTwL- zei:Is niet de eerste keer voor Grosjean trouwens.