Archief - FIA Formula One 2018 - Deel 1/2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2018?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

Elke1988

Legacy Member
Waarom Kubcia niet terug een vaste rijder zetten die was sneller dan beide!

FlatSix

Legacy Member
Elke1988 zei:
Waarom Kubcia niet terug een vaste rijder zetten die was sneller dan beide!

Dat is helemaal niet bewezen, en waarom zouden de sponsors van of Stroll of Sirotkin betalen om dan niet te mogen rijden. De mens rijdt één FP eens wat sneller MET de updates die de ander niet heeft,...

FlatSix

Legacy Member
Elke1988 zei:
Hopelijk hebben die een reserve wagen klaar staan. Die krijgen dat nooit klaar tegen 15u :help:

Je mag geen reserve wagen hebben, ze hebben mogelijks niet eens een reserve chassis bij.

Ik ben niet zo echt goed gezind momenteel. Het lijkt alsof de nieuwe Pirelli banden iets te vlot in het voordeel van Mercedes werken,... Dat an sich zou ik niet zo erg vinden zij het niet op welke manier en waarom de banden hier nu zo zijn,...

Elke1988

Legacy Member
xTwL- zei:
Je mag geen reserve wagen hebben, ze hebben mogelijks niet eens een reserve chassis bij.

Ik ben niet zo echt goed gezind momenteel. Het lijkt alsof de nieuwe Pirelli banden iets te vlot in het voordeel van Mercedes werken,... Dat an sich zou ik niet zo erg vinden zij het niet op welke manier en waarom de banden hier nu zo zijn,...

Mec soft en ferrari gebruikte super soft. mmm pole word dus Hamilton

FlatSix

Legacy Member
Elke1988 zei:
Mec soft en ferrari gebruikte super soft. mmm pole word dus Hamilton

De SS is al heel het weekend geen goede band hoor ik. Maar ik vrees dat deze een walk in the park Mercedes 1-2 wordt morgen.

Cerulean

Legacy Member
Zopas Magnussen zijn manoeuvre gezien tov Leclerc in FP1, dat is tegenwoordig elk GP weekend dat die zoiets uitsteekt en volgens mij slechts kwestie van tijd voor hij een accident van Grosjean proporties veroorzaakt.

RiCOManiaC

Legacy Member
xTwL- zei:
De SS is al heel het weekend geen goede band hoor ik. Maar ik vrees dat deze een walk in the park Mercedes 1-2 wordt morgen.

Is idd geen goeie band dit weekend.... ook gwn klote dat Pirelli speciaal voor o.a. een andere Pirelli band heeft meegebracht.... We kunnen enkel hopen dat weer een scenario zoals in 2016 krijgen, maar die kans is helaas nihil. Niveau nihil !

Nesjamag

Legacy Member
De SS werkte wel goed in FP3.
FP3 was heel anders dan FP 1 en 2 qua wagenbalans. Misschien te maken met minder rukwinden. Of mss kwam de temperatuur in FP3 gewoon beter uit voor de SS.

FlatSix

Legacy Member
Cerulean zei:
Zopas Magnussen zijn manoeuvre gezien tov Leclerc in FP1, dat is tegenwoordig elk GP weekend dat die zoiets uitsteekt en volgens mij slechts kwestie van tijd voor hij een accident van Grosjean proporties veroorzaakt.

Jah, 'ik heb hem niet gezien', en op de beelden zie je hem duidelijk drie keer in zijn spiegels kijken.

Nesjamag

Legacy Member
Stoffel veel geluk dat Hulkenberg zonder benzine zat in zijn eerdere run.

Fryto

Legacy Member
Yep, slechts dikke twee tienden van Alonso terwijl hij een compound harder stond

BuYcKi

Legacy Member
Fryto zei:
Yep, slechts dikke twee tienden van Alonso terwijl hij een compound harder stond

Zelfde compounds hoor. Eerste run op supersoft was het rond de 0,2s, tweede run op soft ook rond 0,2s.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan