Archief - FIA Formula One 2018 - Deel 1/2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2018?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

Mefke

Legacy Member
BuYcKi zei:
F1 Fantasy na Azerbaijan:

kaOYJfZ.jpg



Nu ik nog op 1 sta..
:unsure:

Wie zijn de andere?
:)


EDIT;
- KB1: BuYcKi
- FLATSIX: xTwL-
MefF1 :-)

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

vishnusixclix

Legacy Member
xTwL- zei:
Nochtans waren er van drie teams uit duidelijke berichten dat ze geen andere banden wensten of nodig achten. En aangezien dat zo'n verandering als deze 70% moet hebben van de teams om erdoor te komen gingen de banden dus niet wijzigen. Gelukkig bestaat daar dan nog het alles reddende argument 'het is voor de veiligheid', en dan wordt er niet gestemd. Nu zitten we dus voor drie circuits met andere banden die eigenlijk alleen Mercedes goedgezind lijken te zijn.

Dat is dezelfde lulkoek als "fiarrari", daar doe ik niet aan mee.

FlatSix

Legacy Member
xTwL- zei:
Nochtans waren er van drie teams uit duidelijke berichten dat ze geen andere banden wensten of nodig achten. En aangezien dat zo'n verandering als deze 70% moet hebben van de teams om erdoor te komen gingen de banden dus niet wijzigen. Gelukkig bestaat daar dan nog het alles reddende argument 'het is voor de veiligheid', en dan wordt er niet gestemd. Nu zitten we dus voor drie circuits met andere banden die eigenlijk alleen Mercedes goedgezind lijken te zijn.

vishnusixclix zei:
Dat is dezelfde lulkoek als "fiarrari", daar doe ik niet aan mee.

Ik wil niet onnozel doen maar dat zijn feiten eh..., geen dingen die ik verzin. Ik zeg niet dat Mercedes naar Pirelli is gestapt en is gaan eisen dat er andere banden komen, maar Mercedes heeft wel duidelijk aangegeven dat ze graag andere banden hadden, en Pirelli heeft daar onterecht aandacht aan besteed, en een nieuwe band gemaakt.

Het hele idee dat deze banden voor de veiligheid MOESTEN gebruikt worden is toch gewoon te zot voor woorden?

Bloob

Legacy Member
manier gevonden om de oudere vods (alles van voor 2018) te kunnen kijken met engelse taal in VLC, eens zien of dat morgen ook werkt bij de livestream. (F1 TV) Raar genoeg werken de vods van 2018 niet (wel beeld geen geluid)

xDama

Legacy Member
xTwL- zei:
Ik wil niet onnozel doen maar dat zijn feiten eh..., geen dingen die ik verzin. Ik zeg niet dat Mercedes naar Pirelli is gestapt en is gaan eisen dat er andere banden komen, maar Mercedes heeft wel duidelijk aangegeven dat ze graag andere banden hadden, en Pirelli heeft daar onterecht aandacht aan besteed, en een nieuwe band gemaakt.

Het hele idee dat deze banden voor de veiligheid MOESTEN gebruikt worden is toch gewoon te zot voor woorden?

't is inderdaad wel heel groot toeval dat net Mercedes wel de banden aan het werken krijgt en de rest niet. Er is 0,0x mm van de thread verwijderd om overheating issues tegen te gaan.

Weliswaar afwachten wat het morgen in de race gaat geven, maar ik heb hier toch een dubbel gevoel bij.

Nesjamag

Legacy Member
64 met qualy hier. Vraag mij af hoeveel ik er deze keer zal verliezen in de race. Vorige was rampzalig met al die DNF's.

Het heeft geregend in Spanje, alle rubber is dus weggeveegd.
Volgens mij speelt dit vooral in Red Bull hun voordeel, want die waren echt snel tijdens hun race sim in FP2 waar er weinig grip was.
Renault zou dan weer serieus problemen moeten hebben, wat McLaren wat kan helpen.

marcel

Legacy Member
68 punten voor Qualifying. en ik zie minstens 1 van mijn piloten nog wel plaatsen winnen straks.

sink

Legacy Member
Pff, wel ambetant dat het pas over een uur begint. Nog een uurke gamen dan zeker.. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan