Mefke
Legacy Member
MefF1BuYcKi zei:F1 Fantasy na Azerbaijan:
![]()
Nu ik nog op 1 sta..
Wie zijn de andere?
EDIT;
- KB1: BuYcKi
- FLATSIX: xTwL-

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MefF1BuYcKi zei:F1 Fantasy na Azerbaijan:
![]()
Nu ik nog op 1 sta..
Wie zijn de andere?
EDIT;
- KB1: BuYcKi
- FLATSIX: xTwL-

xTwL- zei:Nochtans waren er van drie teams uit duidelijke berichten dat ze geen andere banden wensten of nodig achten. En aangezien dat zo'n verandering als deze 70% moet hebben van de teams om erdoor te komen gingen de banden dus niet wijzigen. Gelukkig bestaat daar dan nog het alles reddende argument 'het is voor de veiligheid', en dan wordt er niet gestemd. Nu zitten we dus voor drie circuits met andere banden die eigenlijk alleen Mercedes goedgezind lijken te zijn.
xTwL- zei:Nochtans waren er van drie teams uit duidelijke berichten dat ze geen andere banden wensten of nodig achten. En aangezien dat zo'n verandering als deze 70% moet hebben van de teams om erdoor te komen gingen de banden dus niet wijzigen. Gelukkig bestaat daar dan nog het alles reddende argument 'het is voor de veiligheid', en dan wordt er niet gestemd. Nu zitten we dus voor drie circuits met andere banden die eigenlijk alleen Mercedes goedgezind lijken te zijn.
vishnusixclix zei:Dat is dezelfde lulkoek als "fiarrari", daar doe ik niet aan mee.
xTwL- zei:Ik wil niet onnozel doen maar dat zijn feiten eh..., geen dingen die ik verzin. Ik zeg niet dat Mercedes naar Pirelli is gestapt en is gaan eisen dat er andere banden komen, maar Mercedes heeft wel duidelijk aangegeven dat ze graag andere banden hadden, en Pirelli heeft daar onterecht aandacht aan besteed, en een nieuwe band gemaakt.
Het hele idee dat deze banden voor de veiligheid MOESTEN gebruikt worden is toch gewoon te zot voor woorden?
Kramerica GPBuYcKi zei:
Nesjamag zei:Duidelijker beeld van hoe de Halo geholpen heeft.
https://twitter.com/twitter/statuses/995619086708113410
Nesjamag zei:Halo heeft net een leven gered in de F2 race.
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=PlSTcxFVWeY
T-cam afgescheurd.
Zonder halo was dat de achterkant van de wagen tegen een hoofd.