Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als mijn frans goed is. Baan heeft weinig grip doordat het snachts geregend heeft?MaTi zei:Alonso vond precies geen grip of zie ik dat verkeerd?
Fryto zei:Stoffel voor 1 keer goed weg maar dan spijtig van die eerste bocht. Alonso had duidelijk ook last van zijn banden. Evenveel plaatsen kwijt als Stoffel
Elke1988 zei:Zo te zien moest hij uitwijken door Kevin. Maar toch zo plots op die rem gaan staan.
Is vragen voor problemen
BuYcKi zei:Grosjean moest liften/verloor downforce door Magnussen. Niet volledig aan hem te wijten imo.
BuYcKi zei:Goed weg? kijk nog maar eens naar replay, was niet zo'n vetten vond ik.
marcel zei:die kerel van Mercedes die effe Vettel zijn banden gaat checken