Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schumi2003 zei:En volgens Pirelli zat er in de nieuwe mercedes spec banden geen verschil...![]()
Fryto zei:Hebben ze Stoffel zijn penalty tijdens de pitstop ingelost? Want lag 3.5s voor op Ericsson voor zijn stop
BuYcKi zei:Is dit een slimme zet? Begrijp niet waarom ze hem nu nog eens pitten..
Ach ja, 11ste, 12de, 13de of de exit. Veel maakte het inderdaad niet uit. Na die tijdstraf was het over en uit voor hem.Fryto zei:Exit Stoffel. Nu ja, veel zat er toch niet meer in vandaag tenzij het nog begint te regenen.
Wel raar dat er zoveel engine failures zijn vandaag.
Edit: eerder de koppeling die het begeeft zo te horen
makila zei:Toen Vettel de snelste wagen had --> Hamilton scoorde nog steeds meer punten. Door geluk, pech maakt niet uit, feit is dat Vettel geen reet geprofiteerd heeft.
Nu heeft Mercedes vandaag de snelste wagen --> Hamilton scoort meer punten dan Vettel.
Dat was vorig seizoen ook al zo, dus toeval kan je dit niet noemen. Ze zijn bij Mercedes beter in staat om het maximale eruit te halen. Bij Ferrari wordt meer met de punten gegooid.