Archief - FIA Formula One 2018 - Deel 1/2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2018?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

denkimi

Legacy Member
schumi2003 zei:
En volgens Pirelli zat er in de nieuwe mercedes spec banden geen verschil...:crazy:

Ze werken in elk geval goed. Het is al lang geleden dat mercedes nog zo dominant geweest is.

marcel

Legacy Member
Wat een tactiek weer voor Stoffel. Dit is gewoon veel te laat voor mediums...

Fryto

Legacy Member
Hebben ze Stoffel zijn penalty tijdens de pitstop ingelost? Want lag 3.5s voor op Ericsson voor zijn stop

BuYcKi

Legacy Member
Fryto zei:
Hebben ze Stoffel zijn penalty tijdens de pitstop ingelost? Want lag 3.5s voor op Ericsson voor zijn stop

Ja, moet. Als je moet pitten en je hebt tijdpenalty, wordt die eerst gedaan.

Fryto

Legacy Member
Exit Stoffel :(. Nu ja, veel zat er toch niet meer in vandaag tenzij het nog begint te regenen.
Wel raar dat er zoveel engine failures zijn vandaag.

Edit: eerder de koppeling die het begeeft zo te horen

makila

Legacy Member
Toen Vettel de snelste wagen had --> Hamilton scoorde nog steeds meer punten. Door geluk, pech maakt niet uit, feit is dat Vettel geen reet geprofiteerd heeft.
Nu heeft Mercedes vandaag de snelste wagen --> Hamilton scoort meer punten dan Vettel.

Dat was vorig seizoen ook al zo, dus toeval kan je dit niet noemen. Ze zijn bij Mercedes beter in staat om het maximale eruit te halen. Bij Ferrari wordt meer met de punten gegooid.

Fryto zei:
Exit Stoffel :(. Nu ja, veel zat er toch niet meer in vandaag tenzij het nog begint te regenen.
Wel raar dat er zoveel engine failures zijn vandaag.

Edit: eerder de koppeling die het begeeft zo te horen
Ach ja, 11ste, 12de, 13de of de exit. Veel maakte het inderdaad niet uit. Na die tijdstraf was het over en uit voor hem.

eniac

Legacy Member
Ferrari, FFS. Track position is king in Spanje, dat WEET je toch.

Idioten.

Nesjamag

Legacy Member
Vraag mij af wtf Ricciardo doet.
Rijdt supersnelle fastest laps, maar ligt kweetnie hoe ver achter.

makila zei:
Toen Vettel de snelste wagen had --> Hamilton scoorde nog steeds meer punten. Door geluk, pech maakt niet uit, feit is dat Vettel geen reet geprofiteerd heeft.
Nu heeft Mercedes vandaag de snelste wagen --> Hamilton scoort meer punten dan Vettel.

Dat was vorig seizoen ook al zo, dus toeval kan je dit niet noemen. Ze zijn bij Mercedes beter in staat om het maximale eruit te halen. Bij Ferrari wordt meer met de punten gegooid.

Ferrari faalt de laatste jaren zeer zwaar op strategisch vlak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan