Scifo
Legacy Member
This. Twas al duidelijk dat de snelheid vandaag niet in de wagen zat. Maar neen nog ff pitteneniac zei:Ferrari, FFS. Track position is king in Spanje, dat WEET je toch.
Idioten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
This. Twas al duidelijk dat de snelheid vandaag niet in de wagen zat. Maar neen nog ff pitteneniac zei:Ferrari, FFS. Track position is king in Spanje, dat WEET je toch.
Idioten.
Fryto zei:Hahahaha, Verstappen
En Sirotkin doet een Romainke
Gap – @LewisHamilton's victory in #Spain was the highest winning margin at an @F1 #GrandPrix (20.593s) since the 2016 #RussianGP. @LewisHamiltonBR @Team_LH @MercedesAMGF1 #Mercedes #Hamilton #SpanishGP #F1 @PirelliSport @F1Grid
BuYcKi zei:Wat is er met Ricciardo? Zat eerst op 1,5s van Verstappen en nu al 20s?
![]()
xTwL- zei:Jah, wat moet ik hier nu van zeggen.
Verschil tussen P1 en P2
AUS: 5 seconden
BAH: 0,6 seconden
CHN: 8,8 seconden
AZB: 2,5 seconden
--- Mercedes magie --- (Lees Pirelli)
ESP: 20 seconden
Hey Ho!
t0tec zei:Ja, verwacht resultaat vandaag. Vandoorne heel weekend al geen pace, zelfde zoals in Baku een beetje.
Die aanpassingen van die banden is toch enkel toegelaten voor veiligheid toch en was enkel voorzien van deze race?
Nesjamag zei:Ricciardo zal het opgegeven hebben na die spin.
Vandoorne heeft 1 penalty point op zijn license omdat hij niet links van die bollard gebleven is.
Grosjean zelfs niet onder onderzoek.
heel weekend? Vrijdag was hij goed. Was op de pace van Alonso.t0tec zei:Ja, verwacht resultaat vandaag. Vandoorne heel weekend al geen pace, zelfde zoals in Baku een beetje.