Mee
Legacy Member
In Safari kan je wel gewoon voor Engelse commentaar kiezen (momenteel), dus die audiostream wordt wel gewoon meegestuurd. In Chrome en Firefox is het mij nog niet gelukt om die te kiezen, iemand hoe weet hoe dat zou moeten kunnen?
En van zodra je een commentaar-stream kiest heb je geen ander (ambient) geluid meer
. Dit is nu wel enkel bij de races in replay.
En van zodra je een commentaar-stream kiest heb je geen ander (ambient) geluid meer
. Dit is nu wel enkel bij de races in replay.

Wind? Ricciardo staat stomweg in de banden...
