Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nesjamag zei:Ik denk dat het punt is dat "levens redden" > "ziet er mooi uit".
Cerulean zei:Achja. Over 15 jaar spreken onze kinderen waarschijnlijk van "weet je nog, lang geleden, toen ze ZONDER HALO'S rondreden, wacko's".

Heel vaag, want het is een geheimmarcel zei:Wat voor vaag gerucht is dat?

t0tec zei:Sowieso komt er geen deftig zitje vrij volgend jaar voor hem (of niemand die hem wilt aannemen in een top zitje). Misschien paar sabbatjaren nemen om zich te focussen op de triple crown? En dan zien als er een deftige opportuniteit zich voort doet om toch nog een derde keer wereldkampioen te worden (2021 misschien, omwille van de nieuwe regels).
Also: https://www.racefans.net/2018/05/19...jection-from-company-linked-f2-driver-latifi/
Gaat McLaren dezelfde parcour op als WIlliams. Latifi ziet er mij niet echt schitterend talent uitgaande op zijn resultaten.
Nesjamag zei:Damn, £200 miljoen is wel de moeite.
Lijkt mij ook exit Vandoorne.
Lando Norris en Latifi voor de toekomst? Beide pay drivers.
Norris is natuurlijk snel. Dus het is niet enkel zijn rijke afkomst die het hem doet.
Als dit waar is, dan is dit erg pijnlijk voor hem.Elke1988 zei:

Vandaar dat ik wel vermoed dat Vandoorne volgend jaar gewoon nog altijd voor McLaren zal rijden. Vandoorne is de tweede wiel aan de wagen en dat heeft Alonso gewoon graag.Nesjamag zei:Zou mij niet verbazen dat een team met een zo zwakke leiding als McLaren effectief compleet wordt meegezogen in een zwart gat dat Alonso is en dat Vandoorne dan naar de achtergrond verdwijnt qua input in wagen. In essentie dat die wagen gewoon op maat van Alonso gemaakt wordt omdat McLaren niet anders kan dan hun overbetaald kind te verwennen.
Ik denk niet dat Latifi al in 2019 in de F1 zal rijden onder McLaren hoor. Maar voor 2020? Ja dat zou altijd wel eens kunnen.Nesjamag zei:Damn, £200 miljoen is wel de moeite.
Lijkt mij ook exit Vandoorne.
Lando Norris en Latifi voor de toekomst? Beide pay drivers.
Elke1988 zei: