Archief - FIA Formula One 2018 - Deel 1/2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2018?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

sharpshot

Legacy Member
Ik vind die nu ook nog verre van "irritant", op de Mclaren vind ik hem zelf passen

FlatSix

Legacy Member
We doen nu net alsof de reden dat we die niet wilde was omdat die 'niet werkte', dat ding kan een dubbeldekker aan gewicht weerstaan. De enige reden dat ik hem weg wil is omdat het er niet uitziet.

FlatSix

Legacy Member
Nesjamag zei:
Ik denk dat het punt is dat "levens redden" > "ziet er mooi uit".

Absoluut, ik heb dan ook altijd heel duidelijk gezegd dat ik het een lelijk ding vond maar dat esthetiek er niet toe doet als het gaat over veiligheid, maar tegelijk mag ik het nog altijd wel een lelijk ding vinden.

Cerulean

Legacy Member
Achja. Over 15 jaar spreken onze kinderen waarschijnlijk van "weet je nog, lang geleden, toen ze ZONDER HALO'S rondreden, wacko's :D".

denkimi

Legacy Member
Binnen 15 jaar zitten ze allemaal in de pits hun telegeleide f1 te besturen. Dat zal pas veilig zijn.

vishnusixclix

Legacy Member
Dat zei gebruiker falc.be 15 jaar geleden ook. ik geloof het nog niet. Klinkt als slechte sci-fi.

Halo is hier en blijft hier, tot ze een stof ontwikkeld hebben die zulke enorme inpact aankan én doorzichtig is.

sink

Legacy Member
Nieuwste gerucht is nu dat Rosenqvist Hartley zal vervangen na de race in Monaco.
Veel geruchten dus, maar feit is wel dat ze absoluut niet zo tevreden zijn van Hartley. Dus hij zal het niet al te lang meer uitzingen

xDama

Legacy Member
Cerulean zei:
Achja. Over 15 jaar spreken onze kinderen waarschijnlijk van "weet je nog, lang geleden, toen ze ZONDER HALO'S rondreden, wacko's :D".

Toen het nog echte venten waren :cool:

marcel

Legacy Member
Ik heb een refund van 4€ ontvangen op mijn F1TV account, omdat de service voor Barcelona op niet veel trok.

Nesjamag

Legacy Member
Er is ook een gerucht dat Alonso een geheime meeting heeft aangevraagd om met McLaren de toekomst te bespreken, voor een eventuele F1 exit met McLaren.

t0tec

Legacy Member
Sowieso komt er geen deftig zitje vrij volgend jaar voor hem (of niemand die hem wilt aannemen in een top zitje). Misschien paar sabbatjaren nemen om zich te focussen op de triple crown? En dan zien als er een deftige opportuniteit zich voort doet om toch nog een derde keer wereldkampioen te worden (2021 misschien, omwille van de nieuwe regels).


Also: https://www.racefans.net/2018/05/19...jection-from-company-linked-f2-driver-latifi/

Gaat McLaren dezelfde parcour op als WIlliams. Latifi ziet er mij niet echt schitterend talent uitgaande op zijn resultaten.

Nesjamag

Legacy Member
t0tec zei:
Sowieso komt er geen deftig zitje vrij volgend jaar voor hem (of niemand die hem wilt aannemen in een top zitje). Misschien paar sabbatjaren nemen om zich te focussen op de triple crown? En dan zien als er een deftige opportuniteit zich voort doet om toch nog een derde keer wereldkampioen te worden (2021 misschien, omwille van de nieuwe regels).


Also: https://www.racefans.net/2018/05/19...jection-from-company-linked-f2-driver-latifi/

Gaat McLaren dezelfde parcour op als WIlliams. Latifi ziet er mij niet echt schitterend talent uitgaande op zijn resultaten.

Damn, £200 miljoen is wel de moeite.

Lijkt mij ook exit Vandoorne.
Lando Norris en Latifi voor de toekomst? Beide pay drivers.

Norris is natuurlijk snel. Dus het is niet enkel zijn rijke afkomst die het hem doet.

eniac

Legacy Member
Nesjamag zei:
Damn, £200 miljoen is wel de moeite.

Lijkt mij ook exit Vandoorne.
Lando Norris en Latifi voor de toekomst? Beide pay drivers.

Norris is natuurlijk snel. Dus het is niet enkel zijn rijke afkomst die het hem doet.

Man, als je Norris een pay driver noemt heb je het toch niet zo goed begrepen...

makila

Legacy Member
Elke1988 zei:
Als dit waar is, dan is dit erg pijnlijk voor hem. :confused:

De concurrentie voor een zitje is natuurlijk wel moordend. Je kan je niet veel permitteren.

Nesjamag zei:
Zou mij niet verbazen dat een team met een zo zwakke leiding als McLaren effectief compleet wordt meegezogen in een zwart gat dat Alonso is en dat Vandoorne dan naar de achtergrond verdwijnt qua input in wagen. In essentie dat die wagen gewoon op maat van Alonso gemaakt wordt omdat McLaren niet anders kan dan hun overbetaald kind te verwennen.
Vandaar dat ik wel vermoed dat Vandoorne volgend jaar gewoon nog altijd voor McLaren zal rijden. Vandoorne is de tweede wiel aan de wagen en dat heeft Alonso gewoon graag.
Moest Alonso er mee ophouden? Dan wordt Norris gewoon de ploegmaat van Vandoorne.

Of het echt goed is voor de carriere van Vandoorne dat Alonso hem steeds klopt? Op de lange termijn helaas niet. Maar op de korte termijn redt hij zo wel zijn zitje. (ironisch genoeg!)

Nesjamag zei:
Damn, £200 miljoen is wel de moeite.

Lijkt mij ook exit Vandoorne.
Lando Norris en Latifi voor de toekomst? Beide pay drivers.
Ik denk niet dat Latifi al in 2019 in de F1 zal rijden onder McLaren hoor. Maar voor 2020? Ja dat zou altijd wel eens kunnen.
Ik ben als rijder nu wel niet onder de indruk van Latifi. Maar ja, geld doet soms veel met ne mens hé. Dus who knows.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan