makila
Legacy Member
Er zijn ook maar een beperkt aantal plaatsen op de startgrid hé.eniac zei:Mja, en? Perez was niet eens een McLaren junior, feit dat ze geen van hun jeugd er op dat moment inzetten zou toch ook een belletje moeten doen rinkelen.
Verder... Veel RB juniors krijgen wel effectief een kans he. Zijn er genoeg in de programma's van Mercedes, Ferrari en McLaren die die kans nooit gekregen hebben.



