FlatSix
Legacy Member
marcel zei:De laatste 2 jaar kan je ook niet veel meer doen met de HAAS, om eerlijk te zijn... Eigenlijk is't grof dat een team dat zo enorm veel autosport ervaring heeft, enkele jaren na zijn intrede in F1 al helemaal is teruggevallen naar een paydriver backmarker team
Goh, Marussia werd toch gerunned door Manor, en die zijn ook nergens gekomen.
Is F1 en LMP1 niet het enige waar een team zelf nog verantwoordelijk is voor de wagen? WRC and WTCC, komt dat niet gewoon zo uit de fabriek?

