Archief - FIA Formula 1/2/3 2020 - Winterstop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RiCOManiaC

Legacy Member
jeltex zei:
Voilà zie, dat is mooi samengevat.

Wel een indrukwekkend lijstje van miserie dat Ricciardo heeft voorgehad in 2018. Zal mss ook wel meegespeeld hebben in zijn keuze voor Renault, maar Verstappen zal wel nog steeds de hoofdreden geweest zijn.
Die pech reeks was zeker een reden maar ook het feit dat ie niet achter het project met Honda stond en zie nu. Max is idd de hoofdreden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Jakke007

Legacy Member
Het feit dat hij evenzeer verantwoordelijk werd gesteld voor het incident met Verstappen in Baku heeft zeker ook meegespeeld in zijn beslissing om Red Bull te verlaten.

Ricciardo/Norris is wel een heel erg interessante line-up, zowel op de piste als ernaast. Ik begin eindelijk weer wat sympathie te krijgen voor McLaren na de Alonso/Stoffel-jaren.

RiCOManiaC

Legacy Member
Jakke007 zei:
Het feit dat hij evenzeer verantwoordelijk werd gesteld voor het incident met Verstappen in Baku heeft zeker ook meegespeeld in zijn beslissing om Red Bull te verlaten.

Ricciardo/Norris is wel een heel erg interessante line-up, zowel op de piste als ernaast. Ik begin eindelijk weer wat sympathie te krijgen voor McLaren na de Alonso/Stoffel-jaren.
Mijn sympathie voor McLaren is ook helemaal terug, blijft nog altijd beetje zuur ivm Stoffel maar hij zit nu wel nog beter in feite want kan zeggen dat ie fabrieksrijder van Mercedes is (in de FE).

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Shaddix

Legacy Member
Bij mij begon dat ook een beetje, maar ik vind het jammer dat Sainz weg gaat. Ricciardo vind ik iets minder sympathiek omdat die soms nogal puberaal over komt (Huuuuulkenbeeerrggggggg).

BuYcKi

Legacy Member
Die mens geniet gewoon van wat hij doet? Serieus als het moet, en relaxed als het niet moet. Ik vind dat wel nog een sympathieke kerel, volgens mij ook rechtuit, draait niet rond de pot etc (is natuurlijk moeilijk om zeker te zien), maar zo komt hij toch over.

Cerulean

Legacy Member
BuYcKi zei:
Die mens geniet gewoon van wat hij doet? Serieus als het moet, en relaxed als het niet moet. Ik vind dat wel nog een sympathieke kerel, volgens mij ook rechtuit, draait niet rond de pot etc (is natuurlijk moeilijk om zeker te zien), maar zo komt hij toch over.

Volledig mee eens. Qua persoonlijkheid is Ricciardo denk ik uitgegroeid tot mijn favoriete F1 rijder ooit.

Shaddix

Legacy Member
Ik snap het ergens wel hoor, ik denk dat het gewoon iets minder mijn genre persoon is. Het is zeker geen slechte gast en heeft genoeg talent.

Shaddix

Legacy Member
Ik las net ergens een gerucht dat Russel buiten gesmeten zou worden bij Williams om plaats te maken voor Perez. Perez zou uiteindelijk toch niet bij Haas terecht kunnen omdat Mazepin zich daar zou inkopen.

Ik denk niet dat het zo zot gaat worden maar het silly season loopt duidelijk op volle toeren!

Cerulean

Legacy Member
Ik had vandaag inderdaad ook dingen zien passeren waaruit bleek dat Russell volgend jaar misschien niet eens in F1 zit...
Wat een schande zou het toch zijn als we Russell moeten inruilen voor fucking Mazepin.

Nesjamag

Legacy Member
Zou jammer zijn moest Russel eruit vliegen.
Hopelijk is er dan nog iets mogelijk in de zin van Russel naar Alpha Tauri, en Gasly naar Renault.

RiCOManiaC

Legacy Member
Dan heeft Claire em idd extreem hard genaaid ook, want ze wou per se dat ie zijn 3e seizoen bij Williams deed.... Ondertussen is ze het zelf afgebold, is er een ander management ook en zit ie daar terwijl slappe vod Bottas nog een jaarke het slaafke mag spelen bij Mercedes en geen weerstand biedt aan Lewis.. En dan idd nog fucking Mazepin die bij Haas zou gaan, dan mag Haas wel failliet, als men Latifi als een dikke paydriver vindt dan is Mazepin nog 5x erger.

eniac

Legacy Member
Nesjamag zei:
Zou jammer zijn moest Russel eruit vliegen.
Hopelijk is er dan nog iets mogelijk in de zin van Russel naar Alpha Tauri, en Gasly naar Renault.
Russell zit nog steeds in het Mercedes programma, dus tenzij Mercedes die laat gaan zie ik die niet bij Red Bull terechtkomen.

Nu goed, zou natuurlijk wel uitstekend passen in de modus operandi van Mercedes om hem af te stoten.

eniac

Legacy Member
RiCOManiaC zei:
. En dan idd nog fucking Mazepin die bij Haas zou gaan, dan mag Haas wel failliet, als men Latifi als een dikke paydriver vindt dan is Mazepin nog 5x erger.

Nu ben ik niet bepaald fan, maar het is niet dat Latifi het beter deed in de feeder series...

Shaddix

Legacy Member
Ik denk dat Mazepin misschien zelfs nog een tikkeltje sneller is. Maar ook agressiever...

Mazepin heeft niet alleen een kop als een achterwerk maar ook het karakter.

Hij heeft ooit een raceban gekregen omdat hij Ilot een mot gaf. (bron)

schumi2003

Legacy Member
Money talks he, wel spijtig want ik zag in Russell wel een opkomend talent.

marcel

Legacy Member
Russell is een toffe gast, en zeker de betere van de Williams rijders
maar die heeft dit jaar gewoon ook al punten laten liggen hoor, door zijn eigen fout. bvb in 1 van de Oostenrijkse GP's: super quali gereden, en dan er gewoon af gaan...

BuYcKi

Legacy Member
Zou dat niet eerder zijn om zich toch ergens te willen laten zien/te veel te pushen voor hetgeen de wagen aan kan? Als die echt geen zitje heeft volgend jaar, amai Mercedes.. triestig dan.

vishnusixclix

Legacy Member
Shaddix zei:
Bij mij begon dat ook een beetje, maar ik vind het jammer dat Sainz weg gaat. Ricciardo vind ik iets minder sympathiek omdat die soms nogal puberaal over komt (Huuuuulkenbeeerrggggggg).

Kan ik je ook niet overtuigen door zijn interactie met zijn race-engineer?

"You have a 5 sec penalty"
DR: "Okay, I'll drive faster"

https://www.youtube.com/watch?v=vs37DrdYEzs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan