sink
Legacy Member
Die helm van Senna was omdat ie meer pole positions had op dat moment dan Senna, en dat was als ik mij niet vergis in Canada. Zelfde circuit waar ie zijn eerste overwinning haalde. én ook omdat het zijn idool was uiteraard.
Maar ja, Schumacher had op dat moment wel ook nog 2-3 poles meer dan Hamilton op dat moment. Was gewoon een mooi moment om dat toen te doen. meer niet
Maar ja, Schumacher had op dat moment wel ook nog 2-3 poles meer dan Hamilton op dat moment. Was gewoon een mooi moment om dat toen te doen. meer niet

