Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Archaos

Legacy Member
Piejie zei:
Als Simons vanachter staat zie ik nochtans niet zo veel namen van DM's daar staan.

Martens, Witsel en Fellaini spelen veel hoger.

Vertonghen is de enige die ik zie dan. Defour speelt bij Standard daar, maar bij nationale ploeg heb ik hem daar nog niet veel zien staan.

Wel dan, Simons, Defour, Vertonghen & (eventueel) Fellaini kan je daar zetten. Dat is vrij veel.


Vertonghen - Defour zou daar een leuk duo kunnen zijn. :)

Gavin

Legacy Member
Timmie zei:
Ik ga dan ook niet akkoord met de selectie van Mpenza, maar om nu te roepen om Blondel? Nee dat ook niet.
Echt he, Mpenza moeten ze zover mogelijk uit de buurt houden.


Ik zie hem alweer gaan. Net door de buitenspelval geglipt, slechte tik tegen de bal waardoor die naar de flank rolt, Lokonda (:D) erachter aan om dan ergens ter hoogte van de baklijn op die bal te rammen terwijl hij valt. Buiten met die mannen.

Archaos

Legacy Member
Ph Sp zei:
Ik hoop echt dat Hazard mag starten. Defour mid-mid, Hazard rechts en Witsel op de bank zou ideaal zijn.

Zoiets:

Dembele - De Camargo - Hazard
----------- Fellani
----- Vertonghen - Defour

Niet ideaal voor Dembele maar niet iedereen kan gelukkig zijn in het leven :)

Ik zou Hazard & Dembele omwisselen. Ze komen allebei graag naar binnen. :)

Benjamin

Legacy Member
Marsu zei:
Mpenza in de klasse van Seedorf/Davids?

...


What the fuck? Seedorf en Davids waren supersterke voetballers, in hun toppeiodes waren die gewoon subliem soms. De Mpenzas krijgen ne pas, lopen naar doel en hengsten op de bal en missen soms dan op een cruciaal moment vanop 2 meter. Emile heeft soms zijn momenten maar die jongens zijn gewoon snel en rammen op de bal, Emile heeft wat meer geluk voor doel, heeft zelfs soms echt goeie momenten.

Maar zet die twee eerder een stuk of 5 klasses onder Seedorf en Davids, alsjeblieft seg.
Dat Seedorf en Davids op hun top subliem waren hoef je mij als Nederlander natuurlijk niet te vertellen. :p
Ik maak het onderscheid tussen talent en uiteindelijk bereikt niveau. Qua technisch en fysiek talent had MPenza veel meer uit zijn carrière kunnen halen maar hij is niet echt snugger en hij had niet de juiste mentaliteit. Deze mening had ik al nadat ik een paar wedstrijden van hem had gezien, je kon direct aan hem zien dat hij wel talent had maar bij lange na niet alles er uit haalde door dom spel en een slechte mentaliteit.
Davids en Seedorf hebben zich wel goed ontwikkeld dankzij een uitstekende jeugd-opleiding en een ijzersterk karakter (en natuurlijk een behoorlijk groot talent).
Qua talent had Kluivert bijvoorbeeld nog wat meer potentie dan Davids en Seedorf maar we weten allemaal wie er uiteindelijk succesvoller was.

SIO

Legacy Member
Omdat zijn contract toen pas afliep, nu dat hij ontslagen is gaat hij hopelijk vroeger aan de slag! Nuja KVBV kan natuurlijk altijd erin slagen dit niet te doen voor één of andere reden (bv ze willen het heilige trio Franky niet op de tenen trappen ofzo :ironic: )

BleKKie

Legacy Member
[TFL]Boozy;12020133 zei:
zijn contract ga pas in vanaf 1 januari, kweet ni...

Ja kweet wel, maar omdat hij nog een lopend contract had, nu heeft hij dat niet meer hé :crazy: (zie hieronder ook)

SIO zei:
Omdat zijn contract toen pas afliep, nu dat hij ontslagen is gaat hij hopelijk vroeger aan de slag! Nuja KVBV kan natuurlijk altijd erin slagen dit niet te doen voor één of andere reden (bv ze willen het heilige trio Franky niet op de tenen trappen ofzo :ironic: )

Ja, kzie ze ook nog wel een 'reden' vinden om het niet te doen :sop:

Archaos

Legacy Member
Volgens mij is de kans zeer klein. Met al die contractverschuivingen kan het dan wel eens een dure grap worden.

Advocaat moet zelf ook nog willen hé. :)

Sportief gezien zou het beter zijn natuurlijk, maar ik vrees ervoor. Positief is wel dat Advocaat nu sowieso tijd heeft om zijn huiswerk al te maken. :)

Ph Sp

Legacy Member
Kwou net zeggen. Laat Advocaat maar beginnen in Januari en dat ie eerst nu alle spelers eens uitgebreid bekijkt.

SIO

Legacy Member
KBVB: "We gaan snel contact opnemen met hem"
De Belgische voetbalbond is van plan om snel contact op te nemen met Advocaat, nu die een vrij man is. "Ook al gaat zijn contract pas in in januari, we zullen Advocaat polsen", zegt Nicolas Cornu, de woordvoerder van de bond.

"Zo kunnen we rustig bekijken hoe het verder moet en wat de opties zijn. Voor het oefenduel van woensdag in Tsjechië verandert er niks. Frank Vercauteren blijft de coach." Vercauteren is interim-bondscoach tot eind dit jaar.


zou het, kan het, is het mogelijk :eek:

zelf zonder huiswerk zal Advocaat een nuttigere selectie maken lijkt me :x

Gavin

Legacy Member
Stel je voor dat Advocaat het nog zou overnemen voor Tsjechië en Deschacht gewoon op de bank laat.


:unsure:

-Steve-

Legacy Member
Laat die man maar op zijn gemak zijn huiswerk maken. Deze WK-campagne is toch al om zeep.

Archaos

Legacy Member
SIO zei:
zelf zonder huiswerk zal Advocaat een nuttigere selectie maken lijkt me :x

Wie mis je dan in de selectie misschien?

Het is eerder de veldbezetting en de taktiek waar ik me zorgen om maak.

SIO

Legacy Member
Archaos zei:
Wie mis je dan in de selectie misschien?

Het is eerder de veldbezetting en de taktiek waar ik me zorgen om maak.
Welja mijn point ook, selecties gebasseerd enkel en alleen op namen => :wtf:

hoe rapper Advocaat komt, hoe rapper er een gehéél systeem kan opgesteld worden (welke namen daar dan inpassen laat ik aan Advocaat over)

Wesdude

Legacy Member
SteveDB zei:
Laat die man maar op zijn gemak zijn huiswerk maken. Deze WK-campagne is toch al om zeep.

Zijn huiswerk kan hij ook maken als hij al in functie is hé. Kan hij in deze campagne al wat proberen, spelers laten wennen aan zijn systeem en werkwijze, zodat we volledig ingespeeld aan de volgende campagne kunnen beginnen. Hoe meer matchen onder Advocaat voor de nieuwe campagne begint, hoe beter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan