Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piejie zei:Als Simons vanachter staat zie ik nochtans niet zo veel namen van DM's daar staan.
Martens, Witsel en Fellaini spelen veel hoger.
Vertonghen is de enige die ik zie dan. Defour speelt bij Standard daar, maar bij nationale ploeg heb ik hem daar nog niet veel zien staan.

Echt he, Mpenza moeten ze zover mogelijk uit de buurt houden.Timmie zei:Ik ga dan ook niet akkoord met de selectie van Mpenza, maar om nu te roepen om Blondel? Nee dat ook niet.
D) erachter aan om dan ergens ter hoogte van de baklijn op die bal te rammen terwijl hij valt. Buiten met die mannen.Ph Sp zei:Ik hoop echt dat Hazard mag starten. Defour mid-mid, Hazard rechts en Witsel op de bank zou ideaal zijn.
Zoiets:
Dembele - De Camargo - Hazard
----------- Fellani
----- Vertonghen - Defour
Niet ideaal voor Dembele maar niet iedereen kan gelukkig zijn in het leven![]()

Dat Seedorf en Davids op hun top subliem waren hoef je mij als Nederlander natuurlijk niet te vertellen.Marsu zei:Mpenza in de klasse van Seedorf/Davids?
...
What the fuck? Seedorf en Davids waren supersterke voetballers, in hun toppeiodes waren die gewoon subliem soms. De Mpenzas krijgen ne pas, lopen naar doel en hengsten op de bal en missen soms dan op een cruciaal moment vanop 2 meter. Emile heeft soms zijn momenten maar die jongens zijn gewoon snel en rammen op de bal, Emile heeft wat meer geluk voor doel, heeft zelfs soms echt goeie momenten.
Maar zet die twee eerder een stuk of 5 klasses onder Seedorf en Davids, alsjeblieft seg.

zijn contract ga pas in vanaf 1 januari, kweet ni...BlackAngel86 zei:sporza: Zenit Sint-Petersburg zet Dick Advocaat op straat
Kunnen ze hem nu niet vroeger aannemen bij de Rode Duivels?
[TFL]Boozy;12020133 zei:zijn contract ga pas in vanaf 1 januari, kweet ni...
(zie hieronder ook)SIO zei:Omdat zijn contract toen pas afliep, nu dat hij ontslagen is gaat hij hopelijk vroeger aan de slag! Nuja KVBV kan natuurlijk altijd erin slagen dit niet te doen voor één of andere reden (bv ze willen het heilige trio Franky niet op de tenen trappen ofzo :ironic: )





SIO zei:zelf zonder huiswerk zal Advocaat een nuttigere selectie maken lijkt me![]()
Welja mijn point ook, selecties gebasseerd enkel en alleen op namen =>Archaos zei:Wie mis je dan in de selectie misschien?
Het is eerder de veldbezetting en de taktiek waar ik me zorgen om maak.

SteveDB zei:Laat die man maar op zijn gemak zijn huiswerk maken. Deze WK-campagne is toch al om zeep.