Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
Piejie zei:
Onbegrijpelijk dat mensen als Alderweireld, Dechacht of Vleminckx de voorkeur krijgen op Odjidja (of Blondel) :x

Ik kan dat wel begrijpen eigenlijk.

Archaos

Legacy Member
Piejie zei:
Onbegrijpelijk dat mensen als Alderweireld, Dechacht of Vleminckx de voorkeur krijgen op Odjidja (of Blondel) :x

De spelers die je opnoemt spelen ook niet op het middenveld. De concurrentie op het middenveld is nu éénmaal torenhoog aan het worden bij de RD.

Piejie

Legacy Member
Als Simons vanachter staat zie ik nochtans niet zo veel namen van DM's daar staan.

Martens, Witsel en Fellaini spelen veel hoger.

Vertonghen is de enige die ik zie dan. Defour speelt bij Standard daar, maar bij nationale ploeg heb ik hem daar nog niet veel zien staan.

BleKKie

Legacy Member
Piejie zei:
Als Simons vanachter staat zie ik nochtans niet zo veel namen van DM's daar staan.

Martens, Witsel en Fellaini spelen veel hoger.

Vertonghen is de enige die ik zie dan. Defour speelt bij Standard daar, maar bij nationale ploeg heb ik hem daar nog niet veel zien staan.

Maar natuurlijk gaan ze Fellaini niet uitspelen op zijn vertrouwde positie (bij zijn club) :ironic: , maar wel als VM ofzo

-Steve-

Legacy Member
Vercauteren weet waarschijnlijk niet eens dat die bij Everton al lang geen VM meer is.

BleKKie

Legacy Member
SteveDB zei:
Vercauteren weet waarschijnlijk niet eens dat die bij Everton al lang geen VM meer is.

kpeis het ook niet, heeft die daar überhaupt ooit vm gespeeld?

|steven|

Legacy Member
Piejie zei:
Onbegrijpelijk dat mensen als Alderweireld, Dechacht of Vleminckx de voorkeur krijgen op Odjidja (of Blondel) :x
Alsof Vadis en Blondel dan al zoveel meer hebben getoond dan pakweg Deschacht.

Deschacht is hier in België gewoon underrated, wellicht ook vanwege zijn uiterlijk etc.

Alderweireld is misschien wel een verrassing maar bij Ajax doet hij het niet slecht. En Vleminckx vind ik goede keuze, vorig seizoen sterk, nu met NEC persoonlijk ook niet slecht bezig.

Maar Blondel oproepen? Op basis van die eene wedstrijd tegen Finse middenmoter? Voor de rest heeft die in zijn carriere ook nog niet zoveel getoond, altijd als groot talent omschreven maar vooralsnog is het er nog niet uitgekomen.
En Vadis? Nog altijd als talent omschreven, naar Hamburg gegaan om bank warm te houden en hier bij Club Brugge zijn match spelen, and that's it.

Laten we toch een beetje objectiever wezen...

antHraxx

Legacy Member
Piejie zei:
Onbegrijpelijk dat mensen als Alderweireld, Dechacht of Vleminckx de voorkeur krijgen op Odjidja (of Blondel) :x

Blondel :lol:
Piejie makes me smile!

edit: Deschacht en Vleminckx horen idd absoluut niet thuis in de nationale ploeg, Deschacht is rommel. Als Anderlechtfan heb ik er dan ook geen enkele moeite mee om dit toe te geven.

antHraxx

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
kpeis het ook niet, heeft die daar überhaupt ooit vm gespeeld?
Eerste match zeker, en later in die match doorgeschoven. Of ben ik verkeerd?

Romelus

Legacy Member
Ollie eindelijk!:love: Hij zal wel passen in dat strakke rode t-shirtje.:p Jammer genoeg geen Blondel, onbegrijpelijk eigenlijk.

Timmie

Legacy Member
Laat Blondel eerst maar eens bevestigen. Hij heeft amper 2 matchen goed gespeeld.

Timmie

Legacy Member
Ik ga dan ook niet akkoord met de selectie van Mpenza, maar om nu te roepen om Blondel? Nee dat ook niet.

Ph Sp

Legacy Member
Ik hoop echt dat Hazard mag starten. Defour mid-mid, Hazard rechts en Witsel op de bank zou ideaal zijn.

Zoiets:

Dembele - De Camargo - Hazard
----------- Fellani
----- Vertonghen - Defour

Niet ideaal voor Dembele maar niet iedereen kan gelukkig zijn in het leven :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan