Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piejie zei:Onbegrijpelijk dat mensen als Alderweireld, Dechacht of Vleminckx de voorkeur krijgen op Odjidja (of Blondel)![]()
Piejie zei:Onbegrijpelijk dat mensen als Alderweireld, Dechacht of Vleminckx de voorkeur krijgen op Odjidja (of Blondel)![]()
SteveDB zei:Waar is Bailly in die selectie?![]()
Piejie zei:Nee, Steve, NEEEEEEEEEEEEEEE![]()

PyromaN zei:geblesseerd...
Piejie zei:Als Simons vanachter staat zie ik nochtans niet zo veel namen van DM's daar staan.
Martens, Witsel en Fellaini spelen veel hoger.
Vertonghen is de enige die ik zie dan. Defour speelt bij Standard daar, maar bij nationale ploeg heb ik hem daar nog niet veel zien staan.
SteveDB zei:Vercauteren weet waarschijnlijk niet eens dat die bij Everton al lang geen VM meer is.
Alsof Vadis en Blondel dan al zoveel meer hebben getoond dan pakweg Deschacht.Piejie zei:Onbegrijpelijk dat mensen als Alderweireld, Dechacht of Vleminckx de voorkeur krijgen op Odjidja (of Blondel)![]()
Piejie zei:Onbegrijpelijk dat mensen als Alderweireld, Dechacht of Vleminckx de voorkeur krijgen op Odjidja (of Blondel)![]()

Eerste match zeker, en later in die match doorgeschoven. Of ben ik verkeerd?BlackAngel86 zei:kpeis het ook niet, heeft die daar überhaupt ooit vm gespeeld?
BlackAngel86 zei:kpeis het ook niet, heeft die daar überhaupt ooit vm gespeeld?
Timmie zei:Laat Blondel eerst maar eens bevestigen. Hij heeft amper 2 matchen goed gespeeld.