Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Archaos

Legacy Member
Ik zou toch graag eens De Roover in de selectie zien. :)

Met Advocaat wordt die kans misschien groter.

Exorikos

Legacy Member
Ja, wat ik dus niet geheel begrijp. Dat hij beter daar speelt dan op de bank te zitten akkoord, maar waarom zou die niet kunnen invallen, of zelfs op training een plaatsje veroveren?

Exorikos

Legacy Member
VF gaat er zomaar vanuit dat De Laet op de bank zal belanden, ik vind die conclusie nogal snel.

nakedbarrel

Legacy Member
De Laet verdient toch geen plaats bij de A-ploeg van de RD, djeezes hij speelt eens mee in de voorbereiding en hij moet geselecteerd worden? De Laet is geen supertalent dus wacht nog maar even met die kans tot hij zich kan manifesteren in de PL.

Spijtig dat Bailly gekwetst is op dit moment, nu gaat Stijnen weer spelen en dan waarschijnlijk ook nog de rest van deze campagne :(

-Steve-

Legacy Member
De Laet is iemand die meekan in de PL, zeker weten. Toptalent is dan weer iets anders.

nakedbarrel

Legacy Member
SteveDB zei:
De Laet is iemand die meekan in de PL, zeker weten. Toptalent is dan weer iets anders.

Zou kunnen maar het is te vroeg voor de Belgische A-ploeg. Ik twijfel ook aan zijn doorgroeimogelijkheden bij ManU met Neville, O'Shea, Evra, Rafael en zen broerke :p. Allemaal backs en Ritchie speelt toch ook links en rechts dacht ik he?

Marsu

Legacy Member
Afwachten met De Laet, wat hij heeft laten zien is goed, maar tzou ferm zijn moest hij echt EPL-materiaal blijken te zijn.

Wesdude

Legacy Member
nakedbarrel zei:
Zou kunnen maar het is te vroeg voor de Belgische A-ploeg. Ik twijfel ook aan zijn doorgroeimogelijkheden bij ManU met Neville, O'Shea, Evra, Rafael en zen broerke :p. Allemaal backs en Ritchie speelt toch ook links en rechts dacht ik he?

Ritchie speelt overal in de verdediging. Maar idd beter op de backs.

Adrei

Legacy Member
Ik verheug mij er al op om Ritchie later op de RB te zien, samen met Pocognoli op LB en Vermaelen, Kompany als verdedigers. Ja onze verdediging ziet er goed uit voor later. ^^
Maar inderdaad, zoals anderen het al zeiden, beter nog even afwachten zodat hij bevestigd.

Heeft tot nu toe al mooie dingen getoond, vooral zijn rushes zijn knap.

Adrei

Legacy Member
Tsjechië - België en dat wordt niet uitgezonden. :wtf:
Vroeger werdt toch elke wedstrijd van België uitgezonden, zelfs kleine wedstrijden zoals tegen San Marino .. of gewone vriendschappelijke wedstrijden, of vergis ik me nu?

Dat wordt morgen streamen dan.

-Steve-

Legacy Member
Wat is dat toch met die kutzenders die niet meer willen uitzenden. :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan