Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na Bosnië boeit niemand dat nog. En nu met de Superfranky's is de uitstraling helemaal weg.SteveDB zei:Crisis, crisis. Ik wil mijne voetbal zien!![]()
SteveDB zei:Holland - Engeland op Duitsland?![]()
.
.Dan is het oorlog op twee fronten, daar hebben ze ook nog ervaring mee!Massive.be zei:Tenzij ze een drawke placeren.
SteveDB zei:En op BBC ofzo?

nakedbarrel zei:jap op ARD, op Holland wordt het ook niet uitgezonden wat mij toch wel verbaast

Massive.be zei:Altijd prijs voor den Duitsch.
Tenzij ze een drawke placeren.
Gavin zei:Dan is het oorlog op twee fronten, daar hebben ze ook nog ervaring mee!


Sporza zei:Op basis van die match zou Vercauteren kunnen starten met: Stijnen, Vanden Borre, Van Buyten, Vermaelen, Van Damme, Fellaini, Defour, Vertonghen, Hazard, Dembele en De Sutter.

Doelman Petr Čech Chelsea FCArchaos zei:Tsjechië is ook niet meer wat het geweest is, dus een goed resultaat is eigenlijk wel verplicht met deze opstelling.