Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nakedbarrel

Legacy Member
jap op ARD, op Holland wordt het ook niet uitgezonden wat mij toch wel verbaast

Gavin

Legacy Member
SteveDB zei:
Crisis, crisis. Ik wil mijne voetbal zien! :angry:
Na Bosnië boeit niemand dat nog. En nu met de Superfranky's is de uitstraling helemaal weg.

De eerste match onder Advocaat zal wel voor een kentering zorgen.

Benjamin

Legacy Member
nakedbarrel zei:
jap op ARD, op Holland wordt het ook niet uitgezonden wat mij toch wel verbaast
:s
Het wordt wel uitgezonden, alleen niet op de publieke zender net als dat in België de meeste wedstrijden worden uitgezonden op een commerciële zender, helaas. Dat de Nederlanders in het buitenland dan niet de wedstrijd kunnen zien is wordt blijkbaar minder belangrijk gevonden dan dat dat kleine beetje meer geld door de concurrentie van de commerciële en de publieke zenders.

Ph Sp

Legacy Member
Sporza zei:
Op basis van die match zou Vercauteren kunnen starten met: Stijnen, Vanden Borre, Van Buyten, Vermaelen, Van Damme, Fellaini, Defour, Vertonghen, Hazard, Dembele en De Sutter.

Eindelijk van Simons af en Hazard mag spelen. Nice!
Als het met deze ploeg niet lukt dan geloof ik dat het nooit meer gaat lukken. Zoveel talent stond in geen tien jaar op de mat.

Archaos

Legacy Member
Ik ben blij dat iemand Simons eens op de bank durft zetten (of dat een goeie beslissing is, moet nog blijken natuurlijk). :)

Ik vind het wel een goeie opstelling. Zowat de beste die je met deze selectie kan maken.


Tsjechië is ook niet meer wat het geweest is, dus een goed resultaat is eigenlijk wel verplicht met deze opstelling.

rafiki

Legacy Member
Archaos zei:
Tsjechië is ook niet meer wat het geweest is, dus een goed resultaat is eigenlijk wel verplicht met deze opstelling.
Doelman Petr Čech Chelsea FC
Verdediger Zdeněk Grygera Juventus
Verdediger Michal Kadlec Bayer Leverkusen
Verdediger Marek Jankulovski AC Milan
Verdediger Tomáš Sivok Beşiktaş JK
Verdediger Tomáš Ujfaluši Atletico Madrid
Verdediger David Rozehnal Lazio Roma
Middenvelder Jan Polák RSC Anderlecht
Middenvelder Libor Sionko FC København
Middenvelder David Jarolím Hamburger SV
Middenvelder Radek Sirl Zenit Sint-Petersburg
Middenvelder Radoslav Kováč Spartak Moskou Rusland
Middenvelder Jaroslav Plašil CA Osasuna
Aanvaller Martin Fenin Eintracht Frankfurt
Aanvaller Miroslav Slepicka Sparta Praag
Aanvaller Milan Baroš Galatasaray

Misschien niet het sterrenteam van begin 2000 maar toch nog enkele spelers die certitude zijn bij europese topploegen.

BramDC

Legacy Member
ik hoop dat er ergens een goeie stream is want ik zou de match wreed graag zien
Belgische ploeg ziet er hoopgevend uit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan