Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsommy

Legacy Member
die is lachen diene wenger :D ziet er nog ni eens gevaarlijk uit of azo ma tis gene juste peis ik. Tis nen winner hé en da zijn meestal slechte verliezers. Ma tis ni erg em eeft arsenal toch een pak vooruitgeholpen en dees jonge ploeg gaat die ook wel ver krijge.

Elfanor-

Legacy Member
en chelsea aan het verliezen tegen Everton.
Met een beetje geluk voor man u maken ze een al een grote voorsprong tov chelsea

Wesdude

Legacy Member
En manchester verliest, allez man gaan we nu elk jaar tweede eindigen :sad: Het geluk dat chelsea altijd wel heeft hebbe wij nooit man man, wa een teleurstelling, van virtueel 8 punten voor naar nog maar 2 voor.

_DM_

Legacy Member
Piejie zei:
Rangers hebben ook geen geluk hé :doh:

1-1 geworden, had veel meer in gezeten voor Rangers :(
En West Ham, tja, West Ham...

'And it's all gone quiet over there' :rofl:

Shyheim

Legacy Member
Roma 2-0 aan 't winnen tegen rechtstreekse concurrent Palermo... :]

kloven in de Serie A zijn wel vrij groot momenteel... :eek:

7 punten tussen Inter en AS, tussen AS en Palermo 'slechts' 4 punten, maar tussen Palermo en Catania alweer 8 punten (al hebben die een wedstrijd minder gespeeld)

Piejie

Legacy Member
Inter is echt zo goed bezig hé. Paar schitterende transfers gedaan, prachtig spel soms, mooie goals...

Mako

Legacy Member
khoop dat ze nu ook in de CL goed beginnen spelen (hun laatste 4 matchen vielen zeer goed mee, buiten die draak van een wedstrijd op bayern dan), en tegen een zwaar gehavend valencia moet dat geen probleem zijn... Nu ja, die hebben natuurlijk altijd nog villa en morientes uiteraard... Simpel zal het ni worden

Piejie

Legacy Member
Mako zei:
khoop dat ze nu ook in de CL goed beginnen spelen (hun laatste 4 matchen vielen zeer goed mee, buiten die draak van een wedstrijd op bayern dan), en tegen een zwaar gehavend valencia moet dat geen probleem zijn... Nu ja, die hebben natuurlijk altijd nog villa en morientes uiteraard... Simpel zal het ni worden
Zwaar gehavend? Iedereen begint NU al terug te komen (Baraja, Albelda, ...). Laat staan dat ze tegen 21/02 en 06/03 niet terug zijn. Iedereen beseft blijkbaar niet dat het nog 2 maanden zijn alvorens de volgende ronde in de Chamions League...

Rogue

Legacy Member
Krijgt de Paus zijn eigen voetbalteam?


De paus overweegt blijkbaar om een voetbalteam op te richten. Dat valt althans op te maken uit de woorden van de staatssecretaris van Vaticaanstad, Tarcisio Bertone.
Bertone liet verstaan dat het Vaticaan mogelijk een voetbalteam zal oprichten. De staatssecretaris legt de lat daarbij zelfs al onmiddellijk erg hoog. "Ik sluit niet uit dat het Vaticaan in de toekomst een topclub in het voetbal zal vormen, op het niveau van Inter, Roma en andere Serie A-teams", zei Bertone.

:woohoo:

Cartek

Legacy Member
Fabio Cannavaro is wereldvoetballer van het jaar 2006

De Italiaanse verdediger Fabio Cannavaro (Real Madrid) werd maandag door de Internationale Voetbalfederatie FIFA uitgeroepen tot Wereldvoetballer van, het jaar. Drie weken terug werd hij ook al tot beste voetballer op de Europese velden (Gouden Bal) verkozen.
De 33-jarige kapitein van het Italiaanse elftal dat in Duitsland de Wereldbeker veroverde, haalde het in het referendum bij de bondscoaches en de kapiteins van de nationale elftallen voor de Fransman Zinedine Zidane en de Braziliaan Ronaldinho, de laureaat van de vorige twee edities.

De prijs werd in het Zwitserse Zürich uitgereikt door de Duitse voetballegende Franz Beckenbauer, geassisteerd door de Nederlander Edgar Davids.

Bij de vrouwen ging de erkenning naar de Braziliaanse Marta, voor de Amerikaanse Kristine Lilly en de Duitse Renate Lingor. Marta volgt de Duitse Birgit Prinz op de erelijst op.

Speler van het Jaar:
1.F.Cannavaro (Ita-Juventus/R.Madrid)
2.Z.Zidane (Fra-R.Madred)
3.Ronaldinho (Bra-Barcelona)

Fairplay:
De toeschouwers van het WK 2006

Speelster van het Jaar:
1.Marta (Bra)
2.Kristine Lilly (VS)
3.Renate Lingor (Dui)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan