Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piejie zei:Rangers hebben ook geen geluk hé :doh:


Zwaar gehavend? Iedereen begint NU al terug te komen (Baraja, Albelda, ...). Laat staan dat ze tegen 21/02 en 06/03 niet terug zijn. Iedereen beseft blijkbaar niet dat het nog 2 maanden zijn alvorens de volgende ronde in de Chamions League...Mako zei:khoop dat ze nu ook in de CL goed beginnen spelen (hun laatste 4 matchen vielen zeer goed mee, buiten die draak van een wedstrijd op bayern dan), en tegen een zwaar gehavend valencia moet dat geen probleem zijn... Nu ja, die hebben natuurlijk altijd nog villa en morientes uiteraard... Simpel zal het ni worden
Idd, wat kan er al gebeuren...|nfected zei:Tg dan kan Inter mss al zwaar gehavend zijn...
