Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hazo, wij in luik, zijn precies nie de enige die zo doen 
reteiP zei:Het ontslag voor Sollied komt wel dichter zo...

Sta je dan voor je TV te roepen ofzo?Wesdude zei:Nooit gedacht dat ik tijdens een wedstrijd zou roepen: COME ON ARSENAL !!!![]()

Piejie zei:Sta je dan voor je TV te roepen ofzo?![]()

Piejie zei:![]()
De laatste keer dat ik keek stond Olympiakos toch echt wel op de eerste plaats in de Griekse competitie![]()

