Op speeldag vijftien zagen we heel wat misnoegde gezichten bij onze landgenoten die actief zijn in de Bundesliga. Zo zagen we na afloop van Bayern-Mönchengladbach geen opgewekte gezichten bij Sonck en Van Buyten. Dat was om diverse redenen.
Bayern kwam tegen Gladbach niet verder dan een gelijkspel. Van Buyten (Bayern) en Thijs (Gladbach) speelden de hele wedstrijd. Daems van Gladbach is nog steeds geblesseerd en Wesley Sonck bleef tot zijn groot ongenoegen opnieuw de hele wedstrijd op de bank. Bernd Thijs zei na de wedstrijd dat hij niet begrijpt dat Sonck niet in de ploeg staat. Van Buyten was dan weer zo ontgoocheld over het gelijkspel dat hij na afloop van de partij weigerde de Duitse pers te woord te staan.
Goed nieuws kwam er vanuit Dortmund, althans voor een deel. Daar speelde Peter van der Heyden voor het eerst sinds lang nog eens mee met Wolfsburg. Hij mocht vijf minuten voor tijd invallen en zag zo hoe in blessuretijd zijn team een gelijkspel nog uit handen gaf.
amai wat ze al goed nieuws noemen, em komt erop (sinds lang geleden !) en ze drawen nog
