Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyheim

Legacy Member
Idd

Wat probeer je nu van reactie uit te lokken? :)

het spel van Real was ermbarmelijk, en Ronaldinho zet in zijn eentje gans het team te kakken...
al betwijfel ik dat de mannen van Ultras Sur ook mee geapplaudiseerd hebben

_DM_

Legacy Member
Nogal moeilijk om te klappen wanneer één van je armen constant gestrekt is he... :unsure:

Tsommy

Legacy Member
die mag zijn duim wel ies uit zijnen bek houden zenne da vind ik zo belachelijk. 1 keer bij de geboorte of azo en dan ist genoeg geweest zenne.

Tsommy

Legacy Member
blijkbaar doet toti da al heel zijn carriere heeft iemand mij gezegt, da wist ik dus ni. Maar tblijft iet stom.

asmo

Legacy Member
Feyenoord met 4-3 gewonnen van Heerenveen met ondermeer 2 goals van Huysegems. Zal hem deugd doen.

S.conceiçao7

Legacy Member
Op speeldag vijftien zagen we heel wat misnoegde gezichten bij onze landgenoten die actief zijn in de Bundesliga. Zo zagen we na afloop van Bayern-Mönchengladbach geen opgewekte gezichten bij Sonck en Van Buyten. Dat was om diverse redenen.

Bayern kwam tegen Gladbach niet verder dan een gelijkspel. Van Buyten (Bayern) en Thijs (Gladbach) speelden de hele wedstrijd. Daems van Gladbach is nog steeds geblesseerd en Wesley Sonck bleef tot zijn groot ongenoegen opnieuw de hele wedstrijd op de bank. Bernd Thijs zei na de wedstrijd dat hij niet begrijpt dat Sonck niet in de ploeg staat. Van Buyten was dan weer zo ontgoocheld over het gelijkspel dat hij na afloop van de partij weigerde de Duitse pers te woord te staan.

Goed nieuws kwam er vanuit Dortmund, althans voor een deel. Daar speelde Peter van der Heyden voor het eerst sinds lang nog eens mee met Wolfsburg. Hij mocht vijf minuten voor tijd invallen en zag zo hoe in blessuretijd zijn team een gelijkspel nog uit handen gaf.


amai wat ze al goed nieuws noemen, em komt erop (sinds lang geleden !) en ze drawen nog :)

Tsommy

Legacy Member
vanavond Chelsea - arsenal :o Ik hoop dat arsenal wat kan forceren tege chelsea maar ik vrees ervoor :(

Rogue

Legacy Member
SIO zei:
hangt ervan af wat zijn aandeel was in de late tegengoal zeker

True, maar dat weten we niet hé(?)

En van iemand die weken geblesseerd geweest is kan je ook niet verwachten dat hij onmiddellijk zijn oude niveau terug haalt.

hazerd

Legacy Member
Btw Barça 1-0 gewonnen
En Real verloren met 2-1 op het veld van Sevilla
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan