Shyheim
Legacy Member
Héhé, kan mij ook wel vinden in wat hij zegt over Henry. Scoort aan de lopende band, en blijkbaar blijft die voor sommige mensen toch vrij onopgemerkt. Hier op 't forum waren er enkele maanden geleden ook nog een paar genieën die verklaarden dat Henry toch helemaal niet vaak scoorde.



juist ja, door 1 fout verdient ie hem niet !

