Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grey-turtle

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
Ionikos Pireaus, een club uit de Griekse hoogste klasse, mag zware problemen verwachten. De thuiswedstrijd die ze afwerkten tegen Iraklis Saloniki moest worden gestaakt nadat een supporter van de thuisploeg de assistent-scheidsrechter te lijf ging.

In de slotminuten van de wedstrijd werden een speler van Ionikos en een speler van Iraklis nog met een rode kaart van het veld gestuurd. Een aantal minuten later sprong een supporter het veld op en die begon de assistent-scheidsrechter te slaan. De ongelukkige man werd gelukkig gered door de aanwezige politie. De assistent werd vervolgens overgebracht naar het ziekenhuis.

Het is niet de eerste keer dat er dit seizoen problemen zijn met Ionikos. Zo viel de voorzitter van de club uit de Griekse havenstad enkele weken geleden een scheidsrechter aan op de luchthaven. Door deze actie moest Ionikos twee punten inleveren in de stand en werd de preses geschorst.



:lol: hazo, wij in luik, zijn precies nie de enige die zo doen :)

Als jij blondel zou aanvallen, dan had standard ook serieuze problemen gehad.

_DM_

Legacy Member
Djibril Cissé komt pas terug uit blessure en geeft direct de assist voor Niang die de winning goal scoort :)

Shyheim

Legacy Member
_DM_ zei:
Djibril Cissé komt pas terug uit blessure en geeft direct de assist voor Niang die de winning goal scoort :)


cool, had het zelf nog niet gezien :)


btw:

Foot - Transferts : Barthez à Nantes ?
Nantes, qui traverse une longue période de perturbations, travaille activement en vue du prochain mercato hivernal. D'après le quotidien L'Equipe du jour, le club serait entré en contact avec le jeune retraité Fabien Barthez. «Nantes joue comme une équipe inquiète et a besoin de confiance, pas d'un coup de massue», a reconnu le président, Rudi Roussillon.

Il vise notamment le poste de gardien, où l'international serbe Vladimir Stojkovic, arrivé cet été pour remplacer Mickaël Landreau, n'a pas donné satisfaction. Fabien Barthez continuerait de s'entraîner et serait même déjà particulièrement affûté. Le président nantais aimerait également recruter un grand attaquant de pointe, mais les pistes à cette époque de l'année ne sont pas nombreuses.

Enfin, l'entraîneur actuel, Georges Eo, qui a remplacé Serge Le Dizet le 20 septembre, serait déjà sur la sellette. En onze matches à la tête de l'équipe, il n'a remporté que deux petites victoires. Pour le remplacer, le nom de Vahid Halilhodzic, sans club actuellement, circulerait de plus en plus du côté de la Beaujoire. Joint au téléphone, l'ancien coach parisien s'est dit «attristé» par la situation du club, tout en admettant que «le challenge de sauver Nantes est énorme, presque sans aucune marge de manoeuvre». Mais il n'écarte aucune hypothèse. «Si on m'approche, on verra dans quelles circonstances».


:unsure:

titel is 't belangrijkste hé, kga hier niet alles gaan vertalen :p

Tsommy

Legacy Member
Chelsea - arsenal 1 - 1
Toch goed gespeeld van Arsenal met een defense van +/- 21 jaar ofzo dus met weinig ervaring. Op match of the day zeiden ze de jongste back four ooit i de premiership dusja chapeau voor arsenal en gelukkig da Gilberto silva der nog was.
Maar wat een goal van essien :o

Beavis_69

Legacy Member
LessThanJake zei:
titel is 't belangrijkste hé, kga hier niet alles gaan vertalen :p
kort samengevat:

'FC Nantes aast op Fabien Barthez'

FC Nantes wil Fabien Barthez verleiden tot een terugkeer op het voetbalveld. De ervaren doelman ging afgelopen zomer met pensioen, maar zou wel oren hebben naar een terugkeer in de voetbalwereld, zo melden Franse media.

Nantes is naarstig op zoek naar een nieuwe goalie, omdat de huidige eerste keus Stojkovic niet bevalt. De Servische doelman kwam afgelopen zomer naar Frankrijk als vervanger van Mickael Landreau, maar kon tot dusverre niet overtuigen.

Nantes heeft Barthez inmiddels gepolst over een eventuele terugkeer. De ex-doelman van Manchester United en Olympique Marseille zal spoedig een besluit nemen.

:)

S.conceiçao7

Legacy Member
idd echt eigenaardig die romeinse derby.

tis echt al lang geleden dat lazio die nog es won, en kom met de ploeg die ze nu hebben, mss 2 bekende voetballers in dat team (angelo peruzzi & massimo oddo). voor de rest allemaal jeugdige talentjes hier en daar opgevist, want ze hebben geen geld om vette spelers te kopen.

zo zie je maar, money ain't everything.

Piejie

Legacy Member
WEST HAM ONTSLAAT COACH ALAN PARDEW

Manager Alan Pardew moet opkrassen bij
West Ham United. De 4-0-nederlaag tegen
Bolton was de druppel die de emmer deed
overlopen bij West Ham.

De IJslandse miljonair Eggert Magnusson
is nog maar enkele dagen voorzitter bij
West Ham en hij nam al een drastische
beslissing. "Voor het welzijn van de
club was deze ingreep nodig", klinkt
het. Manager Pardew werd bedankt voor
bewezen diensten: hij leidde West Ham
2 jaar geleden naar de Premier League.

West Ham staat pas 18e (op 20) in de
Premier League. De club ligt ook al uit
de UEFA-cup en de League Cup.

souleH

Legacy Member
vandaag gelezen in de krant dat Abramovitch van chelsea een fonds heeft geopend van 750!!! Miljoen € voor 'moest hij er niet meer zijn'

zo is het natuurlijk wel gemakkelijk...

S.conceiçao7

Legacy Member
Wenger riskeert schorsing



Arsène Wenger, de coach van de Engelse eersteklasser Arsenal, riskeert geschorst te worden door de Engelse voetbalbond FA. Zaterdag werd de Fransman tijdens de rust van het competitieduel tegen Portsmouth (2-2) naar de tribune verwezen.

Wenger gaf commentaar op scheidsrechter Bennet naar aanleiding van een volgens de Fransman onterecht toegekende vrije trap. Bennet stuurde Wenger daarop voor de tweede helft de tribunes in. De Franse coach riskeert nu een schorsing, aangezien de Engelse voetbalbond hem donderdag al een boete gaf en zijn gedrag in de gaten ging houden. Wenger kreeg die sanctie omwille van zijn brutaal gedrag van begin vorige maand tegenover Alan Pardew, de coach van West Ham. Wenger moest toen door officials weggeleid worden omdat hij op de vuist leek te willen gaan.

:D zo'n zotten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan