Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsommy

Legacy Member
Time^- zei:
Borriello van AC Milan betrapt op doping.



tzal weer wa zijn coke of weed of azo zkr iets waarda ge totaal n beter van kunt sporten ofzo. Der zijn toch al spelers geschorst geweest voor coke gebruik da snap ik ni zenne. Da bevordert uw spel ni en das iets da in de vrije tijd gebruikt word en daar is iedereen vrij in vind ik.

souleH

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
tzal weer wa zijn coke of weed of azo zkr iets waarda ge totaal n beter van kunt sporten ofzo. Der zijn toch al spelers geschorst geweest voor coke gebruik da snap ik ni zenne. Da bevordert uw spel ni en das iets da in de vrije tijd gebruikt word en daar is iedereen vrij in vind ik.

als ik op mijn werk zou betrapt op een of andere drugs dan zal ik ook wel mijn schop mogen afkuisen

NemesisBE

Legacy Member
twas een soort van cortisone blijkbaar, dus toch niet zomaar coke of weed ;)
wel degelijk iets bevorderend

Blackstone

Legacy Member
Liverpool nu al 7 keer op rij geen tegengoal gehad! Mede daardoor zijn ze opgeklommen naar een 3e plaats. De achterstand op ManU bedraagt nog steeds 13punten, maar Liverpool speelt al zn topmatchen in de terugronde thuis dus er is zeker nog hoop :)

Chelsea trouwens wééral in de laatste minuten de winst naar zich toegetrokken. damn :p

asmo

Legacy Member
Blackstone zei:
Liverpool nu al 7 keer op rij geen tegengoal gehad! Mede daardoor zijn ze opgeklommen naar een 3e plaats. De achterstand op ManU bedraagt nog steeds 13punten, maar Liverpool speelt al zn topmatchen in de terugronde thuis dus er is zeker nog hoop :)

Chelsea trouwens wééral in de laatste minuten de winst naar zich toegetrokken. damn :p
Inderdaad Robben:love:

ace4ever

Legacy Member
Vermaelen, De Mul, Vertonghen ... steek die toch bij de rode duivels ? Ik snap VDE echt niet meer.

Re@V0r

Legacy Member
nja
zonder die rampzalige seizoensstart draaide liverpool zeker mee bovenaan maar nu ist al redelijk hopeloos om man utd en chelsea in te halen

of ze zouden al gans het seizoen moeten blijven spelen als nu en manchester en chelsea een inzinking krijgen

Wesdude

Legacy Member
Chelsea zie ik geen inzinking krijgen, die worden alleen maar beter als cech terug is.

Manchester daarentegen zal toch wat versterking moeten halen in januari want als er 1 basisspelers uitvalt wordt het al moeilijk.

Koone

Legacy Member
en wat als Drogba wegvalt bij Chelsea? Sheva gaat het niet doen voor hun hoor ;)

Mako

Legacy Member
chelsea heeft zoveel talent dat ze zoiezo wel zullen scoren hoor... Tis niet alsof drogba zoveel scoort de laatste tijd, integendeel, kdacht dat hij dit weekend voor het eerst sinds 6 matchen had gescoord ofzo...
En bijna elk puntenverlies dat chelsea heeft geleden is enkel en alleen te danken aan die hilario, die vaak in de mist gaat bij hoge voorzetten of corners...
Ma soit, toch blijf ik optimistisch over man u, hopelijk kunnen ze de hegemonie van chelsea doorbreken

Blackstone

Legacy Member
Mako zei:
chelsea heeft zoveel talent dat ze zoiezo wel zullen scoren hoor... Tis niet alsof drogba zoveel scoort de laatste tijd, integendeel, kdacht dat hij dit weekend voor het eerst sinds 6 matchen had gescoord ofzo...
Ik vermoed dat ge iemand anders voor hebt :) Drogba heeft afgelopen weekend niet gescoord, maar staat wel op een totaal van 10goals en is daarmee de topscorer van de Premiership.
En bijna elk puntenverlies dat chelsea heeft geleden is enkel en alleen te danken aan die hilario, die vaak in de mist gaat bij hoge voorzetten of corners...
Ma soit, toch blijf ik optimistisch over man u, hopelijk kunnen ze de hegemonie van chelsea doorbreken
Onder Hilario heeft Chelsea 3x punten verloren, telkens was hij kansloos bij de goals :)

Toch is chelsea dit jaar minder sterk dan vorig jaar imo. Het is ook te zien aan de manier waarop ze hun wedstrijden winnen. Vorige jaren deden ze dat vaak met groot overwicht, maar dit seizoen hebben ze toch al dikwijls paniekvoetbal moeten spelen om in de laatste minuten toch nog te scoren. Ze blijven wel winnen natuurlijk, maar momenteel vind ik toch dat ManU (& Liverpool) beter voetbal spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan