Inderdaad Niels_H, nu ik de sets gedownload heb had ik beter het 2e deel van PvD gehoord dan het eerste !

Wij waren met een groepje van 8 maar echt wel verschillende smaken, dus hebben we vaak gesplitst en dat werkte goed! De tegenvallers voor mij waren wel Scot Project op classics (had oude hardere trance verwacht) en Fausto als afsluiter op de main. Wat een platte track op het einde! Gelukkig werd er dan nog is het anthem gespeeld erna...
