Archief - Trance Energy 2009 (07/03/2009)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pownikkel

Legacy Member
Ik vind dat het eens HOOG TIJD wordt dat die fucking MC's worden afgeschaft!!
Die zeikers presteren het keer op keer om de zalige climaxen van elk nummer te verkrachten met gezwans als 'make some noise for the dj!!' Als de Dj goed draait zal de noise wel volgen! Houd toch gewoon jullie bakkes!!:angry::angry::angry:

Anders vinnek de line-up wel goed, moet rekening houden dat het een jubileum-editie is. Ah well ben al van 2005 een vaste klant en heb me telkens geamuseerd dus het zal er deze keer ook niet aan ontbreken!

Spectre

Legacy Member
khaat die niggershit ook -_-
op tomorrowland stond er ook op alle podia zo ene te zeveren.

Lobmans

Legacy Member
Vind de line-up best wel tegenvallen in vergelijking met de voorbije jaren. Vooral van de Trance Classics had ik toch meer verwacht..

Nuja anderzijds staan er nog wel paar leuke namen bij, dus amuseren zullen we er ons zowiezo wel als we gaan..

Vix

Legacy Member
:niceone:Zelfde opinie over het mc gebeuren, laat die maar thuis. Voor de rest vind ik de lineup wel mysterieus, in de zin van dat ik totaal niet weet wat we er van moeten verwachten. Maar zoals hierboven al gezegd is geweest, ik heb me steeds weer top vermaakt en dat zal dit jaar zeker geevenaard worden! :) Ben benieuwd naar de classics stage, maar ik vind het super dat pvd en fausto daar staan!

Kempenaar

Legacy Member
Idd die MC's mogen ze afvoeren, hoort totaal niet thuis bij Trance muziek!!!
En als de timetable wat meevalt heb je nog altijd een super line-up.

Trancerke

Legacy Member
lineup is zalig :) zeker aanwezig. Beste TE lineup van de 3x dat ik al geweest ben

Tommyknockerken

Legacy Member
inderdaad zeg wat een bende zeikers ier :p
Armin EN pvd in de line-up en tis weer niet goed!
de helft van de mensen ier is toch te jong om te weten wat trance inhoud of wat goeie trance is. De echte kenners die ermee zijn opgegroeid weten dat deze line-up top is!
Kaartje dus uiteraard ook al gekocht! :-)

Vix

Legacy Member
Ik ben jong EN uiterst positief over de lineup Tommyknockerken! :D Dat het maar vlug maart is...

PsYchO.p2

Legacy Member
PvD & JOC <3
en idd, die mc's zijn echt, crap, erger ik me dood aan
als ik nog 1 keer "close ur eyes, imagine" hoor gooik mijn schoenen naar dieje ket ;p

Trancerke

Legacy Member
ik zou toch niet meer te lang wachten ik schat half januari
Ook hier tickets binnen ;)

Vix

Legacy Member
Begin nu ook zeer benieuwd te raken naar de timetable... Deze keer gaat dit de stijl van mijn avond hard bepalen denk ik. :)

Trancerke

Legacy Member
het zal vooral voor mij Main<-> Classics zijn , als de main teveel tech-trance draait dan ben ik naar de classics, Vorig jaar kon ik het niet echt TRANCE energy noemen.

Anoniem15

Legacy Member
Voor de mensen die interesse zouden hebben:

Ik leg voor de tweede maal een bus in naar dit evenement, handig voor als je eens goed wilt feesten en 's morgens je niets meer moet aantrekken van vervoer.

De bus zou de volgende stopplaatsen hebben; Aalst, Gent, Antwerpen.

assgoblin

Legacy Member
Allee, die line-up is toch supervet? Armin & Paul maken er zeker een dikke avond van, en van John 'O Callaghan verwacht ik ook heel veel sinds ik zijn Essential Mix gedownload heb!

Anoniem15

Legacy Member
Minder bekende namen kunnen ook dikke sets afleveren hoor, uiteindelijk amuseert ge u ginder toch altijd. ;)

Vix

Legacy Member
Zeker! Re-Ward en Cliff Coenraad ook zeker de moeite waard. Vooral de eerste gaat veel nieuwe plaatjes draaien heb ik vernomen. Ik kijk er toch al stevig naar uit!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan