pownikkel
Legacy Member
Ik vind dat het eens HOOG TIJD wordt dat die fucking MC's worden afgeschaft!!
Die zeikers presteren het keer op keer om de zalige climaxen van elk nummer te verkrachten met gezwans als 'make some noise for the dj!!' Als de Dj goed draait zal de noise wel volgen! Houd toch gewoon jullie bakkes!!


Anders vinnek de line-up wel goed, moet rekening houden dat het een jubileum-editie is. Ah well ben al van 2005 een vaste klant en heb me telkens geamuseerd dus het zal er deze keer ook niet aan ontbreken!
Die zeikers presteren het keer op keer om de zalige climaxen van elk nummer te verkrachten met gezwans als 'make some noise for the dj!!' Als de Dj goed draait zal de noise wel volgen! Houd toch gewoon jullie bakkes!!



Anders vinnek de line-up wel goed, moet rekening houden dat het een jubileum-editie is. Ah well ben al van 2005 een vaste klant en heb me telkens geamuseerd dus het zal er deze keer ook niet aan ontbreken!
Ben benieuwd naar de classics stage, maar ik vind het super dat pvd en fausto daar staan!
Dat het maar vlug maart is...