Archief - Trance Energy 2009 (07/03/2009)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem15

Legacy Member
Als er nog mensen zijn die meewillen, een dezer ga ik de bus vastleggen.

Vix

Legacy Member
Sunreezr zei:
Als er nog mensen zijn die meewillen, een dezer ga ik de bus vastleggen.

Volgend jaar misschien! Nu hebben we 2 auto's, dus alles is in the pocket. ;) Er staan trouwens interviews op de website.

Vix

Legacy Member
Trailer staat online! Lekkere kwaliteit moet ik zeggen. + interviews van marcel woods en rank1 geadd. ;)

Jayway

Legacy Member
Dan toch tickets gekocht.. nog mensen hier die gaan? (met de trein? :p)

Kempenaar

Legacy Member
Jayway zei:
Dan toch tickets gekocht.. nog mensen hier die gaan? (met de trein? :p)

Ja, maar ik rij zelf met de auto (zijn met 4 personen). Ik kijk er echt wel naar uit. :applause:

RCoasterB

Legacy Member
Jayway zei:
Dan toch tickets gekocht.. nog mensen hier die gaan? (met de trein? :p)
Jup, eerst gingen we met de auto maar aangezien we willen drinken dan toch maar niet.. :p

Jayway

Legacy Member
RCoasterB zei:
Jup, eerst gingen we met de auto maar aangezien we willen drinken dan toch maar niet.. :p

aha.. via antwerpen dan ofzo? kga wrs die bus van turnhout na tilburg neme en dan na utrecht.. anders wordt t zo te zien wel een heel dure grap :unsure: kvind t trouwens extreem belachelijk da die lockers 11€ koste :s

Vix

Legacy Member
Timetable up!

Trance Energy timetable

Mijne zal er ongeveer zo uitzien:

21.00: Danjo "als we er al zijn"

22.00: Re-Ward / Joop

22.30: Joop

23.00: JOC

00.30: Armin van Buuren / Talla 2XLC

02.30: Paul van Dyk / Judge Jules

04.30: Bas & Ram / Judge Jules

05.00: Scot Project / Simon Patterson / Jochen Miller

06.00: Fausto / Artento Divini

Maar zoals elk jaar verandert "het plan" de avond zelf. :p

Kempenaar

Legacy Member
Ow dat wordt puzzelen, maar op elk moment draait er wel minstens 1 DJ die ik absoluut wilde zien (y)

Trancerke

Legacy Member
uiteindelijk gisteren beslist om niet te gaan , en naar masters of hardcore te gaan.3 edities gedaan maar die van vorig jaar was echt slecht.

Vix

Legacy Member
Ah jammer Trancerke. Ik kijk er echt naar uit! Het blijft iets speciaals...

Schummi88

Legacy Member
Alvast veel plezier allemaal :D. Ik had ook graag willen gaan voor de Hard trance maar we zitten met een stage en dan is het niet echt aan te raden om weg te gaan :).

Kempenaar

Legacy Member
Vix zei:
Completely alone?! :eek: Maar ja, uiteindelijk zou ik ook nog wel los gaan... :p
Ik denk dat hij bedoeld dat hij jammer genoeg 3 uur op de trein moet zitten.

RCoasterB

Legacy Member
Ik ga niet alleen hoor :). Ik bedoelde effectief dat ik 3u lang zal mogen NS'en; maar ik heb het er nog wel voor over :D.

Vix

Legacy Member
Oh my god I'm so retarded... :lol: Hoe kan ik da nu fout interpreteren! :naughty: Bon ik moet vanavond zelf draaien dus we maken daar een pre trance energy party van. :p En den desperatozz draait er ook! :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan