Archief - Trance Energy 2009 (07/03/2009)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kempenaar

Legacy Member
Trance Energy 2009

Presented by ID&T


Prepare to dance!

's Werelds meest toonaangevende Trance evenement strijkt op zaterdag 7 maart traditiegetrouw neer in de Utrechtse Jaarbeurs: het is weer tijd voor de jaarlijkse viering van Trance Energy. Met het grote succes van de afgelopen editie nog vers in het geheugen, wordt alles in het werk gezet om deze aflevering te overtreffen. De kaartverkoop gaat zaterdag 29 november van start.

Sinds de premiere op 29 april 1999 in het Eindhovense Beursgebouw, is Trance Energy alweer toe aan de zestiende aflevering. Met jaarlijks 30.000 bezoekers is het inmiddels de grootste trance gathering ter wereld. De afgelopen edities hebben het sterke internationale karakter van trance nogmaals benadrukt en dat was het afgelopen jaar duidelijk terug te zien, toen een groot gedeelte van de bezoekers van buitenlandse afkomst was. Er liepen minstens vijftien verschillende nationaliteiten rond, waarvan een aantal feestvierders zelfs het vliegtuig vanuit het verre Australie hadden genomen.

In de Jaarbeurs draaiden die nacht grootheden als Tiesto, Ferry Corsten en Marco V de sterren van de hemel, onder begeleiding van een groots opgezette show en een indrukwekkend lichtspektakel. Voor Trance Energy 2009 zijn er in de Jaarbeurs vier area's gepland en gaan de Mainstage, Future Stage en High Contrast op herhaling. De Club Stage wordt dit jaar vervangen door een echte originele Trance Classics stage, waar alle onvergetelijke klassiekers uit het rijke trance verleden voorbij zullen komen.

Op 7 maart 2009 zal tijdens het tienjarige jubileum van Trance Energy een ijzersterke vertegenwoordiging, afkomstig uit het (inter)nationale trance firmament aantreden met een afgemeten mix van nieuwe helden en de grootste artiesten van het moment. Wat betreft productie en show staat de aanstaande editie zoals altijd in het teken van de nieuwste ontwikkelingen op technologisch gebied.

Trancerke

Legacy Member
aanwezig :) voor de 4de x .

namen die al zouden bekend zijn

rank 1
ali wilson

Trance classic stage :bow:

Vix

Legacy Member
Trancerke zei:
aanwezig :) voor de 4de x .

namen die al zouden bekend zijn

rank 1
ali wilson

Trance classic stage :bow:

Ik uiteraard ook aanwezig! Straks al zeker van een ticketje. Tydi is ook nog een zekere naam. Die classics stage gaat te vol staan, zeker weten! :p

Lobmans

Legacy Member
De voorbije drie edities telkens geweest, en indien de line-up niet teleurstelt dus ook deze editie er weer bij :)

Lobmans

Legacy Member
Weet er trouwens iemand of er vanuit Vlaanderen (liefst Limburg) bussen vertrekken richting Trance Energy?!

RCoasterB

Legacy Member
Jup zeker erbij.

Ik ga waarschijnlijk met de auto, de NS is net dat tikje te duur om goedkoper & handiger te zijn :p

Vix

Legacy Member
Wij zijn de eerste keer met de trein gegaan in 2006. Is heel lang reizen, een paar keer overstappen en nogal duur. :p Maar in groep is het natuurlijk altijd al feest! ;) Nu wel altijd met auto, toch handiger...

Kempenaar

Legacy Member
Ik heb vandaag al maar 4 tickets gekocht, en ik ga zelf naar ginds rijden met de auto. (auto + tankkaart van het werk dus gratis)

Vix

Legacy Member
Jep same here! Desalniettemin hebben wij onze ticketjes al! :applause::woohoo:

ChrisRiley

Legacy Member
Main Stage
Armin van Buuren
Paul van Dyk
Marcel Woods
TyDi
Fausto
John O'Callaghan
MC Mighty Mike


Future Stage
Re-Ward
Cliff Coenraad
Marcus Schössow
First State
Aly + Fila
Ali Wilson
Simon Patterson
MC Gunner


High Contrast Stage
Judge Jules
Wippenberg
Danjo
Joop
Jochen Miller
Artento Divini


Trance Classics
Johan Gielen
Spider Willem
Bas & Ram
Scott Project
Yves Deruyter
Talla 2 XLCS
MC Francois



Zwakke line-up. :(

Jayway

Legacy Member
Jah.. kvind t ook nie echt geweldig.. zijn wel paar leuke dinge tusse, ma toch..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan