LeDragon
Legacy Member
... Ferre, lachen is gezond.
Het kost je meer dan 200 spieren om zuur te kijken en slechts 10 om te lachen.
Kzou hetzelfde doen...
anyway, voordat ik technics ga kopen ga ik toch idd best eens die SYNQ bekijken.
Ik kan er gewoon niet over oordelen aangezien ik daarop nooit gespeelt heb.
Dus Hierbij sluit ik mijn topic en ik dank jullie echt enorm voor de uitleg.
Wat DJ BUZZE betreft
-> geef me je naam nog eens in private. en misschien iets wat op die tape stond.
Als je wil, wil ik het nog wel eens voorleggen. Kheb ook een # van die tapes beluisterd.
Toen de Vizion openging waren ze op zoek naar DJ's en hebben er een hoop masaal Demo's gestuurd.
De reden waarom hier niet veel uitkwam is ook omdat ze DJ's gebruiken van THE SHAFT in lommel. (ook weer connecties)
maar ik kan altijd wel eens luisteren hé
Greetz
Het kost je meer dan 200 spieren om zuur te kijken en slechts 10 om te lachen.
Kzou hetzelfde doen...
anyway, voordat ik technics ga kopen ga ik toch idd best eens die SYNQ bekijken.
Ik kan er gewoon niet over oordelen aangezien ik daarop nooit gespeelt heb.
Dus Hierbij sluit ik mijn topic en ik dank jullie echt enorm voor de uitleg.
Wat DJ BUZZE betreft
-> geef me je naam nog eens in private. en misschien iets wat op die tape stond.
Als je wil, wil ik het nog wel eens voorleggen. Kheb ook een # van die tapes beluisterd.
Toen de Vizion openging waren ze op zoek naar DJ's en hebben er een hoop masaal Demo's gestuurd.
De reden waarom hier niet veel uitkwam is ook omdat ze DJ's gebruiken van THE SHAFT in lommel. (ook weer connecties)
maar ik kan altijd wel eens luisteren hé
Greetz
...
. Toch bedankt voor de reply nu kannek eindelijk slapen 