Archief - Technics SL 1200 MK II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LeDragon

Legacy Member
Hoi,
ik ben een "beginnende" DJ (meer dan amusement), en zou graag voor thuisgebruik 2 platendraaiers aanschaffen.
Ik heb tot nu toe enkel gespeelt op fuiven en discotheken met de Technics SL1200 MK II

Dit zijn bij mijn weten de beste platendraaiers kwa Kwaliteit. ( Voor zover het mij interesseert met wat ik speel ;)
Toch vind ik ze iets te duur om NIEUW aan te kopen voor thuisgebruik.. (470euro)

Graag had ik dus gezocht naar 2 van deze platendraaiers aan een goed prijs
( €300 euro lijkt mij een schappelijke 2e handsprijs )

Kan ik hier canditaten voor vinden?
Alvast bedankt voor je reactie.

mvg,

SaKT

Legacy Member
:offtopic:
wa is u dj naam en welke discotheken dan?

ot : zet dit mss ook in het sub forum "buy&sell" sub : gezocht :)

Anoniem09

Legacy Member
Ge hebt al in discotheken en fuifen gedraait met platendraaiers, maar zelf hebt ge geen platendraaiers??

Ik zou ook de synq's aanraden.

LeDragon

Legacy Member
Daar ken ik niks van van Buy&Sell

DJ.LeDragon zoals mijn nick
heb nog maar 2 keer de kans gekregen om in discotheken te draaien (aangezien ik dat toch gedaan heb op misschien een half jaar ervaring met DJ ben ik daar zo "fier" op , dat ik dat er bij schrijf ) ^_^

Heb gedraaid in de VIZION (http://www.clubvizion.be/) een keer en in de REFLEX (http://www.reflexclub.be/) eventjes gedraaid in club-SHAFT (voor de leut omdat ik die gast kende en ik kon het niet laten )

Maar dat ik pure bijzaak.
Ik zou dus graag zo 2 technics bemachtigen. :)
Maar van dat buy&sell sub forum ... snap ik de ballen van

LeDragon

Legacy Member
Waarom zou ik zelf platendraaiers koop en Toch draai in discotheek... -> aangezien ik al die tijd gratis toegang had en nu nog steeds tot de clubVizion. Daar draaide ik dus altijd door de week als hobby. Maar der kwamen reclamaties van de buren :-/

Tis een discotheek he, en ik kan het moeilijk laten om de keet open te draaien ^_^

De buren hebben trouwens een restaurant. Vandaar dat ik het nu maar thuis ga doen. en de Technics mag ik uiteraard niet kan meenemen...

Jaws

Legacy Member
idd beter superoems kopen en ge zult ook ne mixer nodig hebben zeker?

LeDragon

Legacy Member
koop 2 synq superoems, beter en goeikoper

mag ik hiervoor geen schrik hebben dat ze na een tijd niet zo goed meer marcheren?
Bedoelend dat de start / stop snelheid het niet echt meer snel doet. Of dat de schuif van de pitch het zou begeven etc... ?

want dat merk zegt me dus niets :(

LeDragon

Legacy Member
Jaws zei:
idd beter superoems kopen en ge zult ook ne mixer nodig hebben zeker?

Heb al een mengpaneel. Heb ik nog meegekregen van die gast van de Club vizion. Had er toch 2 en mocht deze houden tot die ander versleten of stuk ging.
een RODEC MX180 ( meer moet dat ommes niet zijn ;) )

Anoniem09

Legacy Member
LeDragon zei:
een RODEC MX180 ( meer moet dat ommes niet zijn ;) )

Das een feit, das een mengpaneel van 1.250euro :applause:

Zoek eens met google naar reviews over de SynQ XTRM-1

LeDragon

Legacy Member
Tja, zit nog niet zo lang in de buisness en om eerlijk te zijn interessert met dat iets minder aangezien mijn hart NU al gestolen is voor technics... Tis gewoon deftig materiaal. Ooit een een JB -system draaitafel onder mijn poten gehad :-/
Alst van mij was. -> RECHT de vuilbak in.

Enfin, naar welke TYPE moet ik dan vragen of zoeken als ik een SYNQ wil testen?

Alvast bedankt voor de reacties en steun.

LeDragon

Legacy Member
OMFG,
wat antwoorden jullie snel ^_^

djees... heb neit eens de tijd om rustig te zoeken op google :)

LeDragon

Legacy Member
Echt bedankt voor de TIP van die SynQ XTRM-1

volgens verschillende revieuws lijkt die toch ook wel een degelijk toestel .
Zeker kwa prijs/kwaliteit.

Nu alleen toch maar eens testen of ik zo geen ****** ben die die motor TE sterk vindt ;)
Wat ik ook echt een PLUSPUNT vindt op het eerste zicht
die 0 pitch. Als je bij de technics rond de 0 zit moet ik altijd vringen bij die opgefokte technics om dat uit die nul te krijgen , maar dan sprinkt dat soms altijd iets te ver :s
Bij die SynQ XTRM-1 is dat "probleemken" precies op gelost...


Heeft er iemand goeie links naar een winkel voor dit toestel ( zo goedkoop mogelijk )

thx mannen

DjProbe

Legacy Member
dude
laat u nie afschrikken door al die super oem fans hier :)
koop gewoon technicsen, staan er genoeg op ebay, kapaza, ...

Real

Legacy Member
In duitsland is die maar 300euro. *jeuj*

DjProbe zei:
dude
laat u nie afschrikken door al die super oem fans hier :)
koop gewoon technicsen, staan er genoeg op ebay, kapaza, ...
Ej Probe, wist jij al dat Synq's beter zijn dan Technics?


:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan