Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
ik heb net de cd van Static age , van de misfits geleend uit mijn bibliotheek :woohoo:

ok ik geef toe, vooral omdat zacky vengeance van a7x, daar een tshirt van draagt soms, dus wou ik ff weten of ze daar eventueel inspiratie van gehaald hebben.

anyhow, als dit hun beste cd is , van the misfits :sop: dan wil ik eig. de rest van hun discography niemeer aanhoren. klink verschrikkelijk ouderwets (mja is dan ook van de jaren 80' ), maar mja, het is gewoon mijn ding niet. ik vraag me trouwens af, of zo'n groepen, en the cure, hedendaags eigelijk nog beluisterd worden. die underground sound is echt verschrikkelijk tergend imo.

PolletPoulet

Legacy Member
blackman zei:
Expect the Recoil heb ik een paar maanden geleden al gezien en ik vind ze eerlijk gezegd op niets trekken. Entertainend was het wel, al dat bier dat door de lucht vloog,etc. Maar puur op muzikaal vlak vond ik ze maar zwakjes...

Het Lintfabriek, wanneer sluit het nu trouwens definitief?

nee, dat trekt idd op de klote nee :p

maar het is gewoon voor de sfeer xD

en is dat niet rond 14 januarie dat ik gehoord had dat lintfabriek ging sluiten..?

Bart Religion

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ik heb net de cd van Static age , van de misfits geleend uit mijn bibliotheek :woohoo:

ok ik geef toe, vooral omdat zacky vengeance van a7x, daar een tshirt van draagt soms, dus wou ik ff weten of ze daar eventueel inspiratie van gehaald hebben.

anyhow, als dit hun beste cd is , van the misfits :sop: dan wil ik eig. de rest van hun discography niemeer aanhoren. klink verschrikkelijk ouderwets (mja is dan ook van de jaren 80' ), maar mja, het is gewoon mijn ding niet. ik vraag me trouwens af, of zo'n groepen, en the cure, hedendaags eigelijk nog beluisterd worden. die underground sound is echt verschrikkelijk tergend imo.

ik vraag mij af wat jij hier eigenlijk komt zoeken in een hardcore & punk thread? Beter start je voor jezelf een "de grote nu-metal en andere muzikale aids" thread op.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
:lol:

En misfits zijn echt zalig ofzo. Ik geef toe het is wat wennen om tegenwoordig naar die oude opnames te luisteren, maar die teksten zijn zo verdomd zalig.
En geef mij maar de platen: Walk Among us, Eart A.D. en Wolfsblood.
Dat zijn pas punkplaten.

mud

Legacy Member
bartreligion zei:
ik vraag mij af wat jij hier eigenlijk komt zoeken in een hardcore & punk thread? Beter start je voor jezelf een "de grote nu-metal en andere muzikale aids" thread op.

:rofl:

Kvind nu eig dat die die thread moet opstarten & hier zich nie meer laten horen.
Alhoewel ik mij wel altijd scheef lache met die z'n dwaze uitspraken

JelleSampleThis

Legacy Member
TsD zei:
Guitar Wolf ftw:p
Echt niet hé, kben beschaamd dat ik gezegd heb tegen LoM dat hij moest gaan kijken op Dour. Op cd cva, maar live, ja man, wat een ongeloofelijke teleurstelling.

Nuja, alles van 80's misfits is goed, nieuwe misfits vond ik ook wel cool, maarja, kheb hier nog een bootleg liggen die geschifte kwaliteit is, maar af en toe smijt ik hem toch nog op, omdat het gewoon cool is.
Misftis is gewoon veel te cool.

@ReavX Zann vind ik nu niet zo cool, nummers op myspace zijn tof, maar een volledige cd is teveel.

syndrom

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ik heb net de cd van Static age , van de misfits geleend uit mijn bibliotheek :woohoo:

ok ik geef toe, vooral omdat zacky vengeance van a7x, daar een tshirt van draagt soms, dus wou ik ff weten of ze daar eventueel inspiratie van gehaald hebben.

anyhow, als dit hun beste cd is , van the misfits :sop: dan wil ik eig. de rest van hun discography niemeer aanhoren. klink verschrikkelijk ouderwets (mja is dan ook van de jaren 80' ), maar mja, het is gewoon mijn ding niet. ik vraag me trouwens af, of zo'n groepen, en the cure, hedendaags eigelijk nog beluisterd worden. die underground sound is echt verschrikkelijk tergend imo.


Lol dankzij the misfits bestaat uw avenged sevencrap

S.conceiçao7

Legacy Member
reavX zei:
Lol dankzij the misfits bestaat uw avenged sevencrap

dat dacht ik dus ook, omdat zacky & matt daar vaak tshirts van droegen.

maar ik zie dus totaal de gelijkenis niet. :(
oh well...

Lethall

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
dat dacht ik dus ook, omdat zacky & matt daar vaak tshirts van droegen.

maar ik zie dus totaal de gelijkenis niet. :(
oh well...

Soms vraag ik mij serieus af als ge die dingen nu neerzet gewoon om aandacht te zoeken en te provoceren, of gewoon echt zo zijt, ik raak er nog altijd niet aan uit tbh.

S.conceiçao7

Legacy Member
Lethall zei:
Soms vraag ik mij serieus af als ge die dingen nu neerzet gewoon om aandacht te zoeken en te provoceren, of gewoon echt zo zijt, ik raak er nog altijd niet aan uit tbh.

toon jij mij dan es de gelijkenis aan, meneer de know-it-all.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan