Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dan wil ik eig. de rest van hun discography niemeer aanhoren. klink verschrikkelijk ouderwets (mja is dan ook van de jaren 80' ), maar mja, het is gewoon mijn ding niet. ik vraag me trouwens af, of zo'n groepen, en the cure, hedendaags eigelijk nog beluisterd worden. die underground sound is echt verschrikkelijk tergend imo.blackman zei:Expect the Recoil heb ik een paar maanden geleden al gezien en ik vind ze eerlijk gezegd op niets trekken. Entertainend was het wel, al dat bier dat door de lucht vloog,etc. Maar puur op muzikaal vlak vond ik ze maar zwakjes...
Het Lintfabriek, wanneer sluit het nu trouwens definitief?

Leprechaun3 zei:ik heb net de cd van Static age , van de misfits geleend uit mijn bibliotheek
ok ik geef toe, vooral omdat zacky vengeance van a7x, daar een tshirt van draagt soms, dus wou ik ff weten of ze daar eventueel inspiratie van gehaald hebben.
anyhow, als dit hun beste cd is , van the misfitsdan wil ik eig. de rest van hun discography niemeer aanhoren. klink verschrikkelijk ouderwets (mja is dan ook van de jaren 80' ), maar mja, het is gewoon mijn ding niet. ik vraag me trouwens af, of zo'n groepen, en the cure, hedendaags eigelijk nog beluisterd worden. die underground sound is echt verschrikkelijk tergend imo.
bartreligion zei:Beter start je voor jezelf een "de grote nu-metal en andere muzikale aids" thread op.
bartreligion zei:ik vraag mij af wat jij hier eigenlijk komt zoeken in een hardcore & punk thread? Beter start je voor jezelf een "de grote nu-metal en andere muzikale aids" thread op.
Echt niet hé, kben beschaamd dat ik gezegd heb tegen LoM dat hij moest gaan kijken op Dour. Op cd cva, maar live, ja man, wat een ongeloofelijke teleurstelling.TsD zei:Guitar Wolf ftw![]()
Leprechaun3 zei:ik heb net de cd van Static age , van de misfits geleend uit mijn bibliotheek
ok ik geef toe, vooral omdat zacky vengeance van a7x, daar een tshirt van draagt soms, dus wou ik ff weten of ze daar eventueel inspiratie van gehaald hebben.
anyhow, als dit hun beste cd is , van the misfitsdan wil ik eig. de rest van hun discography niemeer aanhoren. klink verschrikkelijk ouderwets (mja is dan ook van de jaren 80' ), maar mja, het is gewoon mijn ding niet. ik vraag me trouwens af, of zo'n groepen, en the cure, hedendaags eigelijk nog beluisterd worden. die underground sound is echt verschrikkelijk tergend imo.
reavX zei:Lol dankzij the misfits bestaat uw avenged sevencrap

Leprechaun3 zei:dat dacht ik dus ook, omdat zacky & matt daar vaak tshirts van droegen.
maar ik zie dus totaal de gelijkenis niet.
oh well...
idd die cd is inderdaad vet maar vond de vorige nog iets beter vloeien.LoRdOfMaDnEs zei:De nieuwste van Knuckledust is trouwens hard!
Lethall zei:Soms vraag ik mij serieus af als ge die dingen nu neerzet gewoon om aandacht te zoeken en te provoceren, of gewoon echt zo zijt, ik raak er nog altijd niet aan uit tbh.
Leprechaun3 zei:toon jij mij dan es de gelijkenis aan, meneer de know-it-all.