Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sir oinksalot

Legacy Member
firewulf1 zei:
te zaterdag in merksplas is er ook een HC feestje te doen naart schijnt

en den 1e akkerpop
idd zaterdag trail of hope in de zigzag zeker checken die gasten, hardcore, good friends good times

anti-hero

Legacy Member
LOATHUS
THE BLACK HEART REBELLION
HEAVEN IN HER ARMS
AUSSITÔT MORT
DAÏTRO

zondag in sint niklaas

Fré_

Legacy Member
Net gerucht opgevangen dat Justice zou stoppen..
Iemand die iets meer weet ?

Alcoholic Punk

Legacy Member
blackman zei:
Entertainend was het wel, al dat bier dat door de lucht vloog,

dan heb je nog nooit no redeeming social value gezien, daar vliegt er pas bier door de lucht.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
lilpunk zei:
Net gerucht opgevangen dat Justice zou stoppen..
Iemand die iets meer weet ?
Justice has decided to call it quits. Everything comes to an end, it was our time to go.

We will play 3 more shows and in January we will record our final record which we’ll release on our last show in March. We’ll hit up you with more details about that last show, get it in your agenda! More info about the last record will follow too.

8th of Dec – DeadAndPowered Showcase, The 1in12 Club, Bradford (UK)
16th of Feb– Fire ‘n Ice Fest, Barcelona (SP)
8th of Mar – Last Show, TBA (BE)

Thanks,

Justice



Nuja, ik had liever gehad dat ze na escapades terug wat meer goeie oldskool hadden gemaakt. Jammer dat het zo moet eindigen.

blackman

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
dan heb je nog nooit no redeeming social value gezien, daar vliegt er pas bier door de lucht.

Als je alleen al de songnamen bekijkt... :unsure: :d. Videoclip van still drinking is strijkgaan :p .

Fré_

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Justice has decided to call it quits. Everything comes to an end, it was our time to go.

We will play 3 more shows and in January we will record our final record which we’ll release on our last show in March. We’ll hit up you with more details about that last show, get it in your agenda! More info about the last record will follow too.

8th of Dec – DeadAndPowered Showcase, The 1in12 Club, Bradford (UK)
16th of Feb– Fire ‘n Ice Fest, Barcelona (SP)
8th of Mar – Last Show, TBA (BE)

Thanks,

Justice



Nuja, ik had liever gehad dat ze na escapades terug wat meer goeie oldskool hadden gemaakt. Jammer dat het zo moet eindigen.

Schijt :/
kben nog nie zolang into hardcore en das echt een van de bands dak zeker eens wou zien..
nuja, hopen dat die laatste binnenlandse show nie te ver is :)

JelleSampleThis

Legacy Member
tis moa best, escapades trok op niets, hun demo, look alive en elephant skin daarentegen, maar als ze toch dingen gaan blijven maken zoals escapades dan hoeft het voor mij niet meer, ik zal het maar jammer vinden als hun nieuwe release super goed gaat zijn. Ik doe wss wel moeite voor de laatste show want de kans zit er wel in dat het een set zal zijn met nummers van alle cd's

VergeX

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Justice has decided to call it quits. Everything comes to an end, it was our time to go.

We will play 3 more shows and in January we will record our final record which we’ll release on our last show in March. We’ll hit up you with more details about that last show, get it in your agenda! More info about the last record will follow too.

8th of Dec – DeadAndPowered Showcase, The 1in12 Club, Bradford (UK)
16th of Feb– Fire ‘n Ice Fest, Barcelona (SP)
8th of Mar – Last Show, TBA (BE)

Thanks,

Justice



Nuja, ik had liever gehad dat ze na escapades terug wat meer goeie oldskool hadden gemaakt. Jammer dat het zo moet eindigen.

8 maart is dus effectief hun allerlaatste show? Jammer voor een kameraad van mij die een week later Justice op zijn affiche heeft staan.

xDama

Legacy Member
Wij hadden die dit weekend ook op onze affiche staan tot ze 2 dagen voor de show besloten om toch maar niet te komen :sop:

VergeX

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Wij hadden die dit weekend ook op onze affiche staan tot ze 2 dagen voor de show besloten om toch maar niet te komen :sop:

rotzakken!
Maar ik heb er nog al van gehoord dat de gasten van Justice een beetje negative attitude gekregen hebben.

badXtrip

Legacy Member
Rotzakken? Omdat ze liever nog 3 coole shows willen spelen voor ze stoppen dan nog een 20 tal shows voor mensen die de kans hadden ze elke week te zien? Ik versta hun beslissing zeker (1 show in België, 1 in Spanje & 1 in de UK... ). Verder van de rest was'k ook niet aan de laatste plaat, maar je kan niet ontkennen dat justice toch een van de hardst werkende bands was van België. Hopelijk nu meer Rhythm To The Madness shows!

flameboy

Legacy Member
Messias. zei:
Ik ga ook wel. Daïtro wil ik nu wel al een paar jaar zien.


Komt ge af Nico?

:)
Damn, sorry zenne maar kan met alle macht van de wereld ni meer op uwe naam komen! Maar weet wel perfect wie ge zijt :p

En ik heb wel intresse om af te komen, wa zijn de uren?

JelleSampleThis

Legacy Member
Jah, godverdomme, we hebben onze Sample This! show gepland op 8 maart

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Jah, dat wordt verzetten jelle.
OF!
Je boekt Justice voor hun laatste show daar. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan