Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
firewulf1 zei:
Voor de rest; ik denk da de zanger van pushed too far geschift is, die was keihard aant moshen, gooide de staander van zn micro naar het pubiliek en heeft ook met een dranghek gegooid..
Kickback niet gezien ofzo?

Smijten een beker met pis op het publiek, smeet ook met dat dranghek, heeft een paar mensen serieus bewerkt met zijn micro, ging achter een kerel aan met een hamer, klopt constant op het publiek en ga zo maar verder. En jij vindt de zanger van ptf gestoord...

sir oinksalot

Legacy Member
achja, het beste van heel hardcore at the attic was toch wel de backstage ;)

mud

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Kickback niet gezien ofzo?

Smijten een beker met pis op het publiek, smeet ook met dat dranghek, heeft een paar mensen serieus bewerkt met zijn micro, ging achter een kerel aan met een hamer, klopt constant op het publiek en ga zo maar verder.


We ne mongool is mij da dan :/ Beetje vies blijven hangen

Fir3wulf

Legacy Member
kickback was laatst zeker? Die hebk gemist want ik moest de bus nog hale

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik geef toe dat kickback wel entertainend was om te zien, maar het zal nooit mijn ding zijn.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Met entertainend bedoel ik het volk dat gewillig op zich laat slaan.

JelleSampleThis

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Met entertainend bedoel ik het volk dat gewillig op zich laat slaan.
Jij hebt ook een grappig gevoel voor humor :)
daarnet noa When Season Change geweest, toffe band.
LxS was nice gelijk alsan
One step beyond was ook wel een goeie show
Triumph And Tragedy vond ik bar slecht, ik begrijp de commotie niet, de zang klopt echt niet en de muziek vind ik maar saai.
Outlive van NL was eigenlijk ook wel nog een goeie band

Bart Religion

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Kickback niet gezien ofzo?

Smijten een beker met pis op het publiek, smeet ook met dat dranghek, heeft een paar mensen serieus bewerkt met zijn micro, ging achter een kerel aan met een hamer, klopt constant op het publiek en ga zo maar verder. En jij vindt de zanger van ptf gestoord...

Sterk bezig :ironic:

Dat hardcore geen theekransje moet zijn akkoord, maar dit is gewoon debiel doen om debiel te doen. (Typisch Kickback dus)

Fransen en hardcore, ze zullen het nooit snappen allicht.

Fir3wulf

Legacy Member
gebt moshen en gebt moshen om expres iedereen zeer te doen. Er gebeuren accidenten ok, tot daar toe, ma om het expres te gaan doen :wtf:

xDama

Legacy Member
firewulf1 zei:
gebt moshen en gebt moshen om expres iedereen zeer te doen. Er gebeuren accidenten ok, tot daar toe, ma om het expres te gaan doen :wtf:

Bwa da's de trend toch aan het worden atm hoor. Vnl de laatste tijd bij al dat Antwerps volk (n/o moesten er hier zitten fzo, ik spreek in het algemeen.)

Zo wat aan de kant gaan staan en uit het niets op jan en alleman beginnen te schuppen... Ik heb er geen medelijden meer mee hoor, ik schup ze meteen onderuit en als het moet erna nog is.

In DMD was Kickback nog vrij rustig vond ik. Wel stoer de PA monitors nzo op de grond schoppen, en constant wat liggen verwijten en toestanden, maar voor de rest niet veel speciaals gezien.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
::zucht:: Laten we alstublieft geen saaie discussies over beatdown voeren. Er wordt toch elke keer hetzelfde gezegd en het gaat meestal nergens naartoe.

FadedGrey

Legacy Member
kickback, grootste mongolenband uit de HC.
Maar inderdaad, dat is niets nieuws.

Teenage Lust daarintegen, enorm straffe show vrijdag.
Wat minder strak, maar zotte toestanden.
Neem daar dan bij dat die gasten de meest coole gasten ooit zijn om mee om te gaan.

VergeX

Legacy Member
FadedGrey zei:
kickback, grootste mongolenband uit de HC.
Maar inderdaad, dat is niets nieuws.

Teenage Lust daarintegen, enorm straffe show vrijdag.
Wat minder strak, maar zotte toestanden.
Neem daar dan bij dat die gasten de meest coole gasten ooit zijn om mee om te gaan.

Daggers was anders ook wel supercool!

Alcoholic Punk

Legacy Member
kickback, die cd's zijn beenhard maar live kom ik er mijn kot niet meer voor uit.
dat er uberhaupt nog mensen dat die gasten boeken.

paar jaar terug gezien en gewoon weggelopen. idioten parlé tot en met, verkrachting goedkeuren en dergelijke. nee niets voor mij.

Gisteren toffe show in Ledegem trouwens:

Osb: eerste show op een zondag zonder katers en was eraan te horen. Blood For Blood cover ging vlot ondanks dat we het nog maar 2x gerepeteerd hebben en dan nog nooit met gans de groep samen.

XtntX: saai

Outlive: niet slecht, redelijk standaard wel maar daarom niet slecht. Band die zal groeien.

Trenchfoot: eerste maal dat ik hoorde en kvond het wel goed, had het anders verwacht.

LxS: blijft goed

When Seasons Change: enkel laatste gezien en wel cava

Your God Is Dead: ik stond bij de bron en was daar niet van weg te krijgen ook al probeerde Hans mij wel te overtuigen. Nuja bron + tof volk aan de bron = blijven plakken.

Voor de rest weer enorm veel droge zever verkocht en had het geen zondag geweest ging het weer foute boel zijn in den traveir, kstond nu alweer los te gaan op de meest foute hits achteraf.

Subs

Legacy Member
Black Dahlia Murder
Job For A Cowboy
The Red Chord

Plaats : Biebob Vosselaar
Datum : 6 December
Eerste band: 19.30u

Zeker niet te missen.

presario

Legacy Member
Kickback, ik had ze nog nooit gezien en ik had er wel véél meer van verwacht! Teenage Lust & Daggers, 2 zeer bands die heel erg goed klinken! Hopelijk kan ik ze snel eens live zien!

blackman

Legacy Member
PolletPoulet zei:
zeker deze show checken manne:

www.myspace.com/annihilationfestbe

http://a935.ac-images.myspacecdn.com/images01/14/l_f7068d5809ee235f75fc35220054f9a6.jpg

OUTKAST
THE SEVENTH
MOKER
EXPECT THE RECOIL
SELF INFLICTED
BEFORE HE SHOT HER

kaarten bij mij te krijgen in voorverkoop! 5€ stuur een mailtje of pm op dit forum.

in de lintfabriek!

en before he shot her !!!ZEKER!!! checken!

de moeite waard, komaan manne! ik wil daar dit heel hardcore topic in de lintfabriek zien staan =D

Expect the Recoil heb ik een paar maanden geleden al gezien en ik vind ze eerlijk gezegd op niets trekken. Entertainend was het wel, al dat bier dat door de lucht vloog,etc. Maar puur op muzikaal vlak vond ik ze maar zwakjes...

Het Lintfabriek, wanneer sluit het nu trouwens definitief?

Fir3wulf

Legacy Member
te zaterdag in merksplas is er ook een HC feestje te doen naart schijnt

en den 1e akkerpop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan