kickback, die cd's zijn beenhard maar live kom ik er mijn kot niet meer voor uit.
dat er uberhaupt nog mensen dat die gasten boeken.
paar jaar terug gezien en gewoon weggelopen. idioten parlé tot en met, verkrachting goedkeuren en dergelijke. nee niets voor mij.
Gisteren toffe show in Ledegem trouwens:
Osb: eerste show op een zondag zonder katers en was eraan te horen. Blood For Blood cover ging vlot ondanks dat we het nog maar 2x gerepeteerd hebben en dan nog nooit met gans de groep samen.
XtntX: saai
Outlive: niet slecht, redelijk standaard wel maar daarom niet slecht. Band die zal groeien.
Trenchfoot: eerste maal dat ik hoorde en kvond het wel goed, had het anders verwacht.
LxS: blijft goed
When Seasons Change: enkel laatste gezien en wel cava
Your God Is Dead: ik stond bij de bron en was daar niet van weg te krijgen ook al probeerde Hans mij wel te overtuigen. Nuja bron + tof volk aan de bron = blijven plakken.
Voor de rest weer enorm veel droge zever verkocht en had het geen zondag geweest ging het weer foute boel zijn in den traveir, kstond nu alweer los te gaan op de meest foute hits achteraf.