Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PolletPoulet

Legacy Member
mud zei:
De beste mathcore band blijft voor mij toch nog altijd Officer Jones AHPCP

ik heb nooit iets aan de band kunne vinden dat mij kon boeien eigenlijk :/

mud

Legacy Member
reavX zei:
coole band maar haalden hun mosterd wel serieus nij botch

Mja, mr kvind ze wel nice.
Spijtig da ze gestopt zijn.

Beecher & Ed Gein of Daughters zijn ook wel coole bands in dit genre :)

FadedGrey

Legacy Member
zotte roadtrip achter de rug van in totaal 400km voor de eerste teenage lust show vrijdag, maar het was elke seconde waard.

Wat een band, wat een frontman, en wat een coole nummers.
De nummers op de myspace zijn de wat "mindere" nummers.

recht érop, strak, hard en zot.
hou deze band maar in het oog. Deze week vrijdag in Looi.

JelleSampleThis

Legacy Member
FadedGrey zei:
zotte roadtrip achter de rug van in totaal 400km voor de eerste teenage lust show vrijdag, maar het was elke seconde waard.

Wat een band, wat een frontman, en wat een coole nummers.
De nummers op de myspace zijn de wat "mindere" nummers.

recht érop, strak, hard en zot.
hou deze band maar in het oog. Deze week vrijdag in Looi.
super cool
khoop ze binnenkort ook eens te zien, maar kga der geen 400km voor doen ;)

S.conceiçao7

Legacy Member
nieuwe disc van velver revolver geleend, libertad.

omg afschuwelijk :help:

Mayh3M

Legacy Member
FadedGrey zei:
zotte roadtrip achter de rug van in totaal 400km voor de eerste teenage lust show vrijdag, maar het was elke seconde waard.

Wat een band, wat een frontman, en wat een coole nummers.
De nummers op de myspace zijn de wat "mindere" nummers.

recht érop, strak, hard en zot.
hou deze band maar in het oog. Deze week vrijdag in Looi.
Spijtig dat ik vrijdag niet in Looi geraak, ik had ze graag eens gezien, nummers op myspace klinken al zeer goed!

Misschien zaterdag in A'pen!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
BongZrGooD zei:
Damn, bestaat da nog altijd?
Wel duur geworden, laatste keer dat ik daar geluid deed was de inkom nog geen €4...
En toen stonden daar groepen als Tech9...:wtf:

Groetjes,
BongZ

Wow, zalig, tech9 zou ik toch ook wel graag eens zien.
Ja, ik weet het, het is vrij duur, maar de bands die spelen zijn wel de moeite.

@firewulf, de vvk is enkel in het jeugdhuis zelf en bij iemand die Annelies heet.

xDama

Legacy Member
Ja als je weet dat Kickback alleen al 700 EUR vraagt... Da's nog een vrij schappelijke inkomprijs als je de totaalsom van die ganse show weet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan