syndrom
Legacy Member
mud zei:De beste mathcore band blijft voor mij toch nog altijd Officer Jones AHPCP
coole band maar haalden hun mosterd wel serieus nij botch
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mud zei:De beste mathcore band blijft voor mij toch nog altijd Officer Jones AHPCP
mud zei:De beste mathcore band blijft voor mij toch nog altijd Officer Jones AHPCP
reavX zei:coole band maar haalden hun mosterd wel serieus nij botch

LoRdOfMaDnEs zei:http://www.myspace.com/sinpiedadmadriz
Spaanse beatdown band, check het nummer holocausto. Op het einde komen echt de smerigste vocals ooit. :]
super coolFadedGrey zei:zotte roadtrip achter de rug van in totaal 400km voor de eerste teenage lust show vrijdag, maar het was elke seconde waard.
Wat een band, wat een frontman, en wat een coole nummers.
De nummers op de myspace zijn de wat "mindere" nummers.
recht érop, strak, hard en zot.
hou deze band maar in het oog. Deze week vrijdag in Looi.

Damn, bestaat da nog altijd?LoRdOfMaDnEs zei:Wie gaat deze zaterdag naar hardcore at the attic?
http://www.wollewei.be/afbeeldingen/webflyer.jpg
LoRdOfMaDnEs zei:Wie gaat deze zaterdag naar hardcore at the attic?
http://www.wollewei.be/afbeeldingen/webflyer.jpg
LoRdOfMaDnEs zei:Wie gaat deze zaterdag naar hardcore at the attic?
http://www.wollewei.be/afbeeldingen/webflyer.jpg

Spijtig dat ik vrijdag niet in Looi geraak, ik had ze graag eens gezien, nummers op myspace klinken al zeer goed!FadedGrey zei:zotte roadtrip achter de rug van in totaal 400km voor de eerste teenage lust show vrijdag, maar het was elke seconde waard.
Wat een band, wat een frontman, en wat een coole nummers.
De nummers op de myspace zijn de wat "mindere" nummers.
recht érop, strak, hard en zot.
hou deze band maar in het oog. Deze week vrijdag in Looi.
ik gaan, ma waar is vvk?LoRdOfMaDnEs zei:Wie gaat deze zaterdag naar hardcore at the attic?
http://www.wollewei.be/afbeeldingen/webflyer.jpg
BongZrGooD zei:Damn, bestaat da nog altijd?
Wel duur geworden, laatste keer dat ik daar geluid deed was de inkom nog geen €4...
En toen stonden daar groepen als Tech9...![]()
Groetjes,
BongZ
Leprechaun3 zei:nieuwe disc van velver revolver geleend, libertad.
omg afschuwelijk![]()
ikLoRdOfMaDnEs zei:Wie gaat deze zaterdag naar hardcore at the attic?
http://www.wollewei.be/afbeeldingen/webflyer.jpg
alleen jammer dat we na onze show direct door moeten om ergens anders te spelen, had graag kickback toch eens willen zien, desondanks ik ze afschuwelijk vind wil ik wel eens weten of er hier ook zo'n marginale sfeer zal hangen