Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lethall zei:1)
Imo als je naar de gemiddelde leeftijd kijkt van al die comments daar denk ik dat dat al genoeg zegt.
2)
Maarja als jij hem goed vind, dat is dan jou mening, ieder zen ding zeker =)
vind ik wel stom da ze daar die leeftijden bij zetten, ik b en zelf 24 net gewordne, dus binnen 1 jaar is die muziek niemeer voor mij ofwa 
; er zitten teveel emo songs in , en in zn geheel is het niet meer en minder dan een plaat met een platte sound. 



Leprechaun3 zei:dat de screams er niemeer waren zoals hun éérste en tweede album
rubmifer zei:ik heb nogtans ook geen screams gehoord op city of evil

er zijn toch aardig wat bands die ooit op goodlife zaten hoor. Poison the well bijvoorbeeld.bartreligion zei:de demo van Avenged Sevenfold was destijds wel ok. Aardig nummer ook op die goodlife compos.
Wel markant dat die gasten nog bestaan en het nu zo'n andere band is, terwijl ze vroeger op 'n klein Belgisch label zaten.
mg:
Leprechaun3 zei:slightly off topic,
ma beziet dien zijn tshirtmg:
http://www.last.fm/user/pejedent/
das toch verboden zulke dingen te dragen? of nie? en dan nog door een kleurling![]()
reavX zei:er zijn toch aardig wat bands die ooit op goodlife zaten hoor. Poison the well bijvoorbeeld.
Nu vind ik goodlife maar een kaklabel.
LoRdOfMaDnEs zei:http://www.myspace.com/sinpiedadmadriz
Spaanse beatdown band, check het nummer holocausto. Op het einde komen echt de smerigste vocals ooit. :]

bartreligion zei:veel verder dan dat kom ik niet.
vroeger was goodlife gaaf, met Congress & Liar enzo

en tis hardcore related
moshen op rise against 
LoRdOfMaDnEs zei:http://www.myspace.com/sinpiedadmadriz
Spaanse beatdown band, check het nummer holocausto. Op het einde komen echt de smerigste vocals ooit. :]
Leprechaun3 zei:@ hieronder:moshen op rise against
![]()
)Leprechaun3 zei:ajje wilt, mag je meedoen met het "raad het nummer" spel
https://www.beyondgaming.be/archive/music.54/spelletje-raad-het-muziekfragment.534456
ik heb net een nieuwe sample geposten tis hardcore related
@ hieronder:moshen op rise against
![]()