Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DoomSayerSantos

Legacy Member
haha al da A7X geleuter hier.
ik hoor het niet graag dus luister ik er ook niet naar.
Suffokate is vet vandaag nog eens naar geluisterd.

S.conceiçao7

Legacy Member
Lethall zei:
1)
Imo als je naar de gemiddelde leeftijd kijkt van al die comments daar denk ik dat dat al genoeg zegt.
2)
Maarja als jij hem goed vind, dat is dan jou mening, ieder zen ding zeker =)

1) in het interview naar aanloop van het nieuwe album met s.gates & z.vengeance zeiden ze zelf:
"we want to make music that our fans demand, keep rockin on kids from 18 till 25". :( vind ik wel stom da ze daar die leeftijden bij zetten, ik b en zelf 24 net gewordne, dus binnen 1 jaar is die muziek niemeer voor mij ofwa :sop:


2) nee ik vind het nieuwe album ook niet zo goed.
kben bang dat ze idd sell outs zijn geworden, dat de screams er niemeer waren zoals hun éérste en tweede album, tjah nieuwe stijl, volwassenere sound, ok nix mis mee. city of evil maakte dat meer als goed door muzikaal uit te blinken met weergalloze solo's , prachtige lyrics en catchy zangchorussen van matt shadows.
Op hun nieuwe album vind je hier echter nix van terug. de lyrics zijn vaak bij de haren getrokken, zo van :wtf: ; er zitten teveel emo songs in , en in zn geheel is het niet meer en minder dan een plaat met een platte sound.
A7X stond vroeger al bekend een band te zijn die heel moeilijk te catalogiseren valt (punk , metalcore, heavy metal, hard rock, er zit vrij veel variatie in hun 3 eerste cds ook). Echter, deze nieuwe is een mainstream emo/rock cd puur gemaakt om meer fans aan te trekken, hell de helft van hun nummers nu kan zo de radio op.
sure, ze zullen wellicht een hoop fans winnen, maar wees maar zeker dat er ook een hele hoop mensen (die ze nog 1 kans gaven na hun city of evil metamorfose) voorgoed hen zullen verlaten.

for me, i'm too much of a fanboy to abandon them just like that :p

heb zelfs net ook een myspace gemaakt :cool:


anyway tot zo ver :)

weet iemand waar ik de cd van no recess kan kopen?
heb de bilbo & frs reeds bezocht in brugge, en hem niet gevonden :(

S.conceiçao7

Legacy Member
rubmifer zei:
ik heb nogtans ook geen screams gehoord op city of evil

das omdat city of evil hun derde album is ;)

sounding the seventh trumpet
en
waking the fallen, waren hun eerste 2 :bow:
(vooral die laatstgenoemde is hun grootste meesterwerk, en word door de fans op handen gedragen. word ook op vele review site's met een 9 op 10 bestembeld)

Bart Religion

Legacy Member
de demo van Avenged Sevenfold was destijds wel ok. Aardig nummer ook op die goodlife compos.

Wel markant dat die gasten nog bestaan en het nu zo'n andere band is, terwijl ze vroeger op 'n klein Belgisch label zaten.

xcruchesx

Legacy Member
die cd vind je op optredens waar de band speelt en in distro's op andere shows. kom uit je kot.

Bart Religion

Legacy Member
hoe zou het nog zijn met zines? Zijn hier nog liefhebbers van deze verloren vorm van hardcore expressie? Een paar jaar geleden had je nog een mini-revival maar tegenwoordig lijkt het helemaal dood?

syndrom

Legacy Member
bartreligion zei:
de demo van Avenged Sevenfold was destijds wel ok. Aardig nummer ook op die goodlife compos.

Wel markant dat die gasten nog bestaan en het nu zo'n andere band is, terwijl ze vroeger op 'n klein Belgisch label zaten.
er zijn toch aardig wat bands die ooit op goodlife zaten hoor. Poison the well bijvoorbeeld.

Nu vind ik goodlife maar een kaklabel.

mandarijn

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
slightly off topic,
ma beziet dien zijn tshirt :omg:
http://www.last.fm/user/pejedent/

das toch verboden zulke dingen te dragen? of nie? en dan nog door een kleurling :help:

De swastika, ook wel bekend als hakenkruis, is het heiligste symbool uit het hindoeïsme en Jaïnisme en wordt tevens gebruikt in het boeddhisme. Het symbool komt echter ook voor op vroeg-christelijke graftomben in de catacomben bij Rome, op Griekse en Romeinse mozaïekvloeren uit de oudheid en op houten klompen van Noorse Vikingen uit de vroege Middeleeuwen. Sinds de Tweede Wereldoorlog is het hakenkruis in westerse landen vooral een symbool geworden van de nazi's. Adolf Hitler zou het zonnerad-symbool bij excentieke Duitse-nationale groeperingen hebben kunnen leren kennen, maar noemt in zijn autobiografische "Mein Kampf" de swastika uit het wapen van de Theoderich Hagn niet. Hagn was abt van het klooster in Lambach waar de jonge Adolf koorknaap was. Hij moet de in 1860 boven kerkdeur en poort aangebrachte wapenschilden met "een gouden swastika met omgebogen punten, op een blauw veld" desondanks dagelijks hebben gezien.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika
Wikipedia, jou vriend in eenzame en vervelende dagen als je iets wilt bijleren :)
(btw heb jou toegevoegd op myspace... ga gerust eens kijken en kijk of je niets van die muziek jou interesseert. Greetz!)

Bart Religion

Legacy Member
reavX zei:
er zijn toch aardig wat bands die ooit op goodlife zaten hoor. Poison the well bijvoorbeeld.

Nu vind ik goodlife maar een kaklabel.

veel verder dan dat kom ik niet.

vroeger was goodlife gaaf, met Congress & Liar enzo

syndrom

Legacy Member
bartreligion zei:
veel verder dan dat kom ik niet.

vroeger was goodlife gaaf, met Congress & Liar enzo


100 Demons
25 ta Life
Abnegation
Aftershock
Arkangel
As Friends Rust
Avenged Sevenfold
Birthright
Broken Promises
Catafalque
Comin correct
Course of action
Culture
Day of Contempt
Dead Blue Sky
Deformity
Disciple
Driven
For The Living
Grey Goose
Hamartia
INTEGRITY
Kindred
Length of Time
Liar
Morning again
Naiad
Negate
Racial Abuse
Regression
Reprisal
Reveal
Sentence
Shockwave
Shorebreak
Shortsight
Skycamefalling
Spirit of youth
Spirit'84
Spread The Disease
The Last Year
Trapped in life
Undying
Waking Kills the Dream

ClayDavis

Legacy Member
Iemand naar Taste of Chaos geweest?

Iets te veel 14 jarige meiskes die iets te neig op mijn zenuwen aant werken
waren tijdens 'The Blackout'. Die zanger was aant verklaren "all girls are bitches, spread legs nog lies" en dan waren ze nog aant gillen over hoe cool het wel was.....The Blackout zelf vond ik ook niet goed

Gallows, was een dijk van een optreden. De zanger was arrogant maar das iets wa mij totaal ni stoort en de sfeer zat er goed in.

Aiden
Deze deden mij maar bitter weinig maar alsek naar tpubliek keek vonden die ze wel goed. Tzal wel aan mij gelegen hebben.

Rise Against
De groep waar ik écht voor kwam (naast Gallows) en de rest van de zaal blijkbaar ook. Op men bakkes gegaan toen er gewoon 2 man op mij viel, lag daar toch een goei 30 seconden op de grond bedolven onder tvolk. Zeer goed optreden, alleen geen ouder materiaal (van Revolutions Per Minute) buiten dan "Like The Angel". Goei moshkes in de zaal maar na den helft vant optreden mij toch maar wijselijk teruggetrokken. Toen ze daarna handtekeningen stonden uit te delen net te laat om in de rij te gaan staan maar toch nog mennen t-shirt kunnen laten signeren en ne poster op de valreep kunnen meesnatchen. Mijn avond was geslaagd!

The Used
Ni naar gaan kijken ^^ en naar wat ik er van gehoord heb ook niet echt de moeite

Rubmifer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
@ hieronder: :sop: moshen op rise against :wtf:

moshen op A7X...

zoals ge ziet slaat u punt weer op niets. Wat is er nu in godsnaam met moshen op rise against (mensen die zeggen omdat ne kutband is mogen hun comments al achterwege laten :p )

PolletPoulet

Legacy Member
langs de andere kant kan ik persoonlijk mij niet echt in een mosh uitleven op muziek als rise against...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan