PolletPoulet
Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:http://www.myspace.com/suffokate
Dat noem ik nu eens deathcore.
ook zieke groep =oo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LoRdOfMaDnEs zei:http://www.myspace.com/suffokate
Dat noem ik nu eens deathcore.
Spineless zei:@ Pollet: as blood runs black mss ook eens checken, ik vind ze nogal repetitief worden na een tijd maar mss vind jij ze wel beter
suffokate is idd goeie deathcore (maar hoe kan het ook anders als er een bandmember van all shall perish inzit)
firewulf1 zei:morge taste of chaos![]()
had zo graag Rise en The blackout gezien 
PolletPoulet zei:zalige band! in de vorige vakantie ben ik op reis geweest naar de UK (st albans city) en daar was toevallig een show met As Blood Runs Black. (speciaal nog een dagje langer voor gebleven)
toen heb ik en ne maat van mij nog muuuuug zitte zuipen met de sonic ofzoiets.. de kerel die de merch doet bij As Blood Runs Black.
ze moesten om 8u 'smorgens al terug hun vlieger halen en om 6u 'smorgens waren we nog met die kerel in één of ander schraal discotheek kei schraal aan het doen met die locals!
nen apres show om nooit meer te vergeten


. kwil toch ff checke of da echt waar isLeprechaun3 zei:mss slightly off topic, maar weten jullie een goeie referentie site, waar je kan zien hoeveel een cd juist wereldwijd verkocht is?
heb net vernomen dat de nieuwe a7x cd in de eerste week al, 94.000 keer over de toonbank is gegaan. kwil toch ff checke of da echt waar is

damn zotjes 

LoRdOfMaDnEs zei:http://www.myspace.com/suffokate
Dat noem ik nu eens deathcore.
ad:Leprechaun3 zei:wow fuck, danke bongzrgood,
tis dus blijkbaar toch waar.
en op de #4 van de bilboard chart 200damn zotjes
ben benieuwd of ie de kaap van city of evil, zal overschrijden. (800.000+)
enkel spijtig van die kinderachtige comments onderaan :
"thats 94.000 idiots on this planet"![]()

Dat is idd een beetje kinderachtig, zeker als je weet dat er voor iedere "idioot" die hem koopt, 10 idioten zijn die em downloaden... And that makes at least 940.000 idiots...Leprechaun3 zei:wow fuck, danke bongzrgood,
tis dus blijkbaar toch waar.
en op de #4 van de bilboard chart 200damn zotjes
ben benieuwd of ie de kaap van city of evil, zal overschrijden. (800.000+)
enkel spijtig van die kinderachtige comments onderaan :
"thats 94.000 idiots on this planet"![]()