Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spineless

Legacy Member
@ Pollet: as blood runs black mss ook eens checken, ik vind ze nogal repetitief worden na een tijd maar mss vind jij ze wel beter :p

suffokate is idd goeie deathcore (maar hoe kan het ook anders als er een bandmember van all shall perish inzit)

VergeX

Legacy Member
godverdomme! Converge is toch een heersende band!

Net de "Petitioning The Empty Skies / Forever Comes Crashing In" Double LP ontvangen!

manmanman!

PolletPoulet

Legacy Member
Spineless zei:
@ Pollet: as blood runs black mss ook eens checken, ik vind ze nogal repetitief worden na een tijd maar mss vind jij ze wel beter :p

suffokate is idd goeie deathcore (maar hoe kan het ook anders als er een bandmember van all shall perish inzit)

zalige band! in de vorige vakantie ben ik op reis geweest naar de UK (st albans city) en daar was toevallig een show met As Blood Runs Black. (speciaal nog een dagje langer voor gebleven)

toen heb ik en ne maat van mij nog muuuuug zitte zuipen met de sonic ofzoiets.. de kerel die de merch doet bij As Blood Runs Black.
ze moesten om 8u 'smorgens al terug hun vlieger halen en om 6u 'smorgens waren we nog met die kerel in één of ander schraal discotheek kei schraal aan het doen met die locals!

nen apres show om nooit meer te vergeten

Spineless

Legacy Member
PolletPoulet zei:
zalige band! in de vorige vakantie ben ik op reis geweest naar de UK (st albans city) en daar was toevallig een show met As Blood Runs Black. (speciaal nog een dagje langer voor gebleven)

toen heb ik en ne maat van mij nog muuuuug zitte zuipen met de sonic ofzoiets.. de kerel die de merch doet bij As Blood Runs Black.
ze moesten om 8u 'smorgens al terug hun vlieger halen en om 6u 'smorgens waren we nog met die kerel in één of ander schraal discotheek kei schraal aan het doen met die locals!

nen apres show om nooit meer te vergeten

wel ff geluk gehad dan dat daar juist een As Blood Runs Black show is :p

oh nog een band: bring me the horizon? misschien wel andere vorm van deathcore, hier zitte echt van die screams/growls in, vind ik der wel goe aan :p

DoomSayerSantos

Legacy Member
As blood runs black is 2 keer beter dan bring me the horizon.
bring me the horizon eeft van die wtf momenten.

S.conceiçao7

Legacy Member
mss slightly off topic, maar weten jullie een goeie referentie site, waar je kan zien hoeveel een cd juist wereldwijd verkocht is?

heb net vernomen dat de nieuwe a7x cd in de eerste week al, 94.000 keer over de toonbank is gegaan :eek: . kwil toch ff checke of da echt waar is

PolletPoulet

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
mss slightly off topic, maar weten jullie een goeie referentie site, waar je kan zien hoeveel een cd juist wereldwijd verkocht is?

heb net vernomen dat de nieuwe a7x cd in de eerste week al, 94.000 keer over de toonbank is gegaan :eek: . kwil toch ff checke of da echt waar is

zoek eens een a7x forum en registreer daar, want elke post dat ik van jou in deze thread lees gaat over a7x

en zo'n sites weet ik niet ook niet nee :)

S.conceiçao7

Legacy Member
wow fuck, danke bongzrgood,
tis dus blijkbaar toch waar.

en op de #4 van de bilboard chart 200 :) damn zotjes :p
ben benieuwd of ie de kaap van city of evil, zal overschrijden. (800.000+)
enkel spijtig van die kinderachtige comments onderaan :
"thats 94.000 idiots on this planet" :sop:

VergeX

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
wow fuck, danke bongzrgood,
tis dus blijkbaar toch waar.

en op de #4 van de bilboard chart 200 :) damn zotjes :p
ben benieuwd of ie de kaap van city of evil, zal overschrijden. (800.000+)
enkel spijtig van die kinderachtige comments onderaan :
"thats 94.000 idiots on this planet" :sop:

you can't blame them for being right! :p

xDama

Legacy Member
Voor de geïnteresseerden dit weekend:

DMD & LMC Presents:
10 NOVEMBER

Embraced by hatred
Pushed too far
Fallbrawl
Johnny unstoppable
Frontline!
Forgotten glory
Last round
Based on hate

Poolbar DMD, statieplein 9200 DENDERMONDE
Start 4 uur. Einde rond 22:45
5 euro inkom
BATJE!!!!!!

BongZrGooD

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
wow fuck, danke bongzrgood,
tis dus blijkbaar toch waar.

en op de #4 van de bilboard chart 200 :) damn zotjes :p
ben benieuwd of ie de kaap van city of evil, zal overschrijden. (800.000+)
enkel spijtig van die kinderachtige comments onderaan :
"thats 94.000 idiots on this planet" :sop:
Dat is idd een beetje kinderachtig, zeker als je weet dat er voor iedere "idioot" die hem koopt, 10 idioten zijn die em downloaden... And that makes at least 940.000 idiots...
Sorry Leppe, kon het niet laten...:D
Jij luistert naar wat jij wil, en ik respecteer dat echt wel hoor, maar dit was een "open goal", als voetballiefhebber begrijp je dat wel hé...
Feel free to counter.;)

Groetjes,
BongZ

Lethall

Legacy Member
En dan nog mensen die voluit posten op de myspace van a7x van hoe goed het nieuwe album wel niets, en dat het het beste album ooit is gemaakt.
Imo als je naar de gemiddelde leeftijd kijkt van al die comments daar denk ik dat dat al genoeg zegt.
Ik heb hem zelf gehoord ondertussen, en om eerlijk te zijn, kvond hem zelfs slechter dan verwacht. Niet dat ik wil bashen, ofzo, maar er valt naar mijn mening gewoon niets goeds over te zeggen.

Maarja als jij hem goed vind, dat is dan jou mening, ieder zen ding zeker =)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan