Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PolletPoulet

Legacy Member
en ik zit al lang met het idee om met een paar hardcore bands een tribute to linking park te maken..

zonder nummers van die laatste kakcd..

maar met nummers als faint, numb, crawling, breaking the habbit ect ect...

wat denkte? :p

Fir3wulf

Legacy Member
hitman47 zei:
Iemand naar Taste of Chaos geweest?

Iets te veel 14 jarige meiskes die iets te neig op mijn zenuwen aant werken
waren tijdens 'The Blackout'. Die zanger was aant verklaren "all girls are bitches, spread legs nog lies" en dan waren ze nog aant gillen over hoe cool het wel was.....The Blackout zelf vond ik ook niet goed

Gallows, was een dijk van een optreden. De zanger was arrogant maar das iets wa mij totaal ni stoort en de sfeer zat er goed in.

Aiden
Deze deden mij maar bitter weinig maar alsek naar tpubliek keek vonden die ze wel goed. Tzal wel aan mij gelegen hebben.

Rise Against
De groep waar ik écht voor kwam (naast Gallows) en de rest van de zaal blijkbaar ook. Op men bakkes gegaan toen er gewoon 2 man op mij viel, lag daar toch een goei 30 seconden op de grond bedolven onder tvolk. Zeer goed optreden, alleen geen ouder materiaal (van Revolutions Per Minute) buiten dan "Like The Angel". Goei moshkes in de zaal maar na den helft vant optreden mij toch maar wijselijk teruggetrokken. Toen ze daarna handtekeningen stonden uit te delen net te laat om in de rij te gaan staan maar toch nog mennen t-shirt kunnen laten signeren en ne poster op de valreep kunnen meesnatchen. Mijn avond was geslaagd!

The Used
Ni naar gaan kijken ^^ en naar wat ik er van gehoord heb ook niet echt de moeite

ik was er :)

Ma ik vond die frikking AB nie direct en heb gallows en the blackout gemist (ik hoopte da ze prepare for a wound zouden spele ma blijkbaar nie en hebk dus weinig gemist)

Was er een wall of death bij the gallows? Ik moet eerlijk zeggen dat een wall of death nie echt past bij the used, maar dat ze toch hun best gedaan hebben :)

verder was ik nog aangenaam verrast van aiden, normaal vind ik ze niet goed maar ik vond ze toch best goed spelen gistere :) Die zen comment was funny as usual :p "I hope you all break your neck and :puke: all over the place"

Rise against was BEESTIG en ze hebbe we give it all gespeeld :love: Keihard meeroepe :p

The used hield er opt einde ook de sfeer nog wel in vond ik :)
En dan als laatste daze me die drumsticks begonne te gooie da die daar me 6 man aant vechte ware voor die stick :D

S.conceiçao7

Legacy Member
reavX zei:
Gast echt. Ge zijt verzekers nog nooit naar een echte hardcore show geweest, dus gij moet niet zagen over moshen.

wa heeft hardcore dan ook met rise against te maken?

S.conceiçao7

Legacy Member
reavX zei:
Wat heb jij met hardcore te maken.

mss nie zo veel, maar ik maak tenminste geen vergelijkingen met rise against & hardcore :wtf:

achja, tis weer je typische leprechaun3-bashing uurtje zeker, en dan begin je weer de muziek-encyclopedie uit te hangen door te zeggen hoe into the scene jij wel bent, en ik niet :sop:

helaas sla je hier wel de bal volledig verkeerd :help:


on topic:
nog iemand die de nieuwe Paper Wings van yellowcard al in huis heeft gehaald?
:s vind het een matige plaat, is de eerste die ik opnieuw kocht sinds het veel betere Ocean Avenue!

syndrom

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
mss nie zo veel, maar ik maak tenminste geen vergelijkingen met rise against & hardcore :wtf:

achja, tis weer je typische leprechaun3-bashing uurtje zeker, en dan begin je weer de muziek-encyclopedie uit te hangen door te zeggen hoe into the scene jij wel bent, en ik niet :sop:

helaas sla je hier wel de bal volledig verkeerd :help:

lol het zal wel zijn.

Rise against heeft veel meer te maken met hardcore dan jij wel denkt. Zonder hardcore was er zelfs geen sprake van rise against.
Je begint over moshen en je bent nog nooit naar een optreden geweest wssl. Je komt uit brugge en ik heb je nog nooit gezien op optredens en dan begin jij hier wat te zeiken over hardcore. haha give me a break.

En dat heeft helemaal niets met de scene te maken of whatsoever. Das echt een argument dat op niks slaat.

syndrom

Legacy Member
en nu ontopic:

hoe goed is die nieuwe van The dillinger escape plan. Wat een geniale schijf.

Spineless

Legacy Member
enige mathcore band (buiten Converge dan mss) die ik goed vind. de rest heeft mij niet echt kunnen boeien. :p

heb wel de indruk dat ze meer prog gaan, vroeger was het harder. (niets mis mee, beter zelfs)

S.conceiçao7

Legacy Member
vanaf nu post ik hier nix meer hé mensen, want reavX heeft me nog nooit gezien op een hardcoreoptreden

:lol: juist ja !


serieus nu:
waarom heeft nog niemand mijn clipje geraden in de quiz thread :$ tis nogtans ook HARDCORE :sop:

syndrom

Legacy Member
Spineless zei:
enige mathcore band (buiten Converge dan mss) die ik goed vind. de rest heeft mij niet echt kunnen boeien. :p

heb wel de indruk dat ze meer prog gaan, vroeger was het harder. (niets mis mee, beter zelfs)

Idd minder hard, maar die nummers zitten geniaal in mekaar. A7x kan hier nog iets van leren haha.

Rubmifer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
mss nie zo veel, maar ik maak tenminste geen vergelijkingen met rise against & hardcore :wtf:

achja, tis weer je typische leprechaun3-bashing uurtje zeker, en dan begin je weer de muziek-encyclopedie uit te hangen door te zeggen hoe into the scene jij wel bent, en ik niet :sop:

helaas sla je hier wel de bal volledig verkeerd :help:


on topic:
nog iemand die de nieuwe Paper Wings van yellowcard al in huis heeft gehaald?
:s vind het een matige plaat, is de eerste die ik opnieuw kocht sinds het veel betere Ocean Avenue!

rise against is hardcore punk.
voor de rest alles wat reavx zei

en da paper wings een matige plaat is kan wel goe zijn, aangezien die plaat van yellowcard niet eens bestaat. :ironic:

S.conceiçao7

Legacy Member
rubmifer zei:
en da paper wings een matige plaat is kan wel goe zijn, aangezien die plaat van yellowcard niet eens bestaat. :ironic:

ok dan paper walls, sorry hoor meneer de encyclopedie...
die op de vorige pagina zei dat city of evil de 2de plaat was van a7x :help:

maja als jij mist mag daar nie mee gelachen worden, als ik me verspreek, komt daar meteen een ironic smiley achter hé

Rubmifer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ok dan paper walls, sorry hoor meneer de encyclopedie...
die op de vorige pagina zei dat city of evil de 2de plaat was van a7x :help:

ik had u zin verkeerd gelezen. Ik ken A7X wss al van 2003 dus mij verwijten dak niets van A7X kennen is al zeker nie juist

Spineless

Legacy Member
@ reavx: beetje prog mathcore skills doen hun goed, constant van die complexe riffs en complete chaos enzo, ik word daar zenuwachtig na een tijdje :unsure:

jaja, ire works ga ik me wrs wel aanschaffen :)

mud

Legacy Member
De beste mathcore band blijft voor mij toch nog altijd Officer Jones AHPCP
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan