Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hitman47 zei:Iemand naar Taste of Chaos geweest?
Iets te veel 14 jarige meiskes die iets te neig op mijn zenuwen aant werken
waren tijdens 'The Blackout'. Die zanger was aant verklaren "all girls are bitches, spread legs nog lies" en dan waren ze nog aant gillen over hoe cool het wel was.....The Blackout zelf vond ik ook niet goed
Gallows, was een dijk van een optreden. De zanger was arrogant maar das iets wa mij totaal ni stoort en de sfeer zat er goed in.
Aiden
Deze deden mij maar bitter weinig maar alsek naar tpubliek keek vonden die ze wel goed. Tzal wel aan mij gelegen hebben.
Rise Against
De groep waar ik écht voor kwam (naast Gallows) en de rest van de zaal blijkbaar ook. Op men bakkes gegaan toen er gewoon 2 man op mij viel, lag daar toch een goei 30 seconden op de grond bedolven onder tvolk. Zeer goed optreden, alleen geen ouder materiaal (van Revolutions Per Minute) buiten dan "Like The Angel". Goei moshkes in de zaal maar na den helft vant optreden mij toch maar wijselijk teruggetrokken. Toen ze daarna handtekeningen stonden uit te delen net te laat om in de rij te gaan staan maar toch nog mennen t-shirt kunnen laten signeren en ne poster op de valreep kunnen meesnatchen. Mijn avond was geslaagd!
The Used
Ni naar gaan kijken ^^ en naar wat ik er van gehoord heb ook niet echt de moeite


Die zen comment was funny as usual
"I hope you all break your neck and
all over the place"
Keihard meeroepe 


reavX zei:Gast echt. Ge zijt verzekers nog nooit naar een echte hardcore show geweest, dus gij moet niet zagen over moshen.
reavX zei:Wat heb jij met hardcore te maken.



vind het een matige plaat, is de eerste die ik opnieuw kocht sinds het veel betere Ocean Avenue!Leprechaun3 zei:mss nie zo veel, maar ik maak tenminste geen vergelijkingen met rise against & hardcore
achja, tis weer je typische leprechaun3-bashing uurtje zeker, en dan begin je weer de muziek-encyclopedie uit te hangen door te zeggen hoe into the scene jij wel bent, en ik niet
helaas sla je hier wel de bal volledig verkeerd![]()
Spineless zei:enige mathcore band (buiten Converge dan mss) die ik goed vind. de rest heeft mij niet echt kunnen boeien.
heb wel de indruk dat ze meer prog gaan, vroeger was het harder. (niets mis mee, beter zelfs)
Leprechaun3 zei:mss nie zo veel, maar ik maak tenminste geen vergelijkingen met rise against & hardcore
achja, tis weer je typische leprechaun3-bashing uurtje zeker, en dan begin je weer de muziek-encyclopedie uit te hangen door te zeggen hoe into the scene jij wel bent, en ik niet
helaas sla je hier wel de bal volledig verkeerd
on topic:
nog iemand die de nieuwe Paper Wings van yellowcard al in huis heeft gehaald?
vind het een matige plaat, is de eerste die ik opnieuw kocht sinds het veel betere Ocean Avenue!
rubmifer zei:en da paper wings een matige plaat is kan wel goe zijn, aangezien die plaat van yellowcard niet eens bestaat. :ironic:
Leprechaun3 zei:ok dan paper walls, sorry hoor meneer de encyclopedie...
die op de vorige pagina zei dat city of evil de 2de plaat was van a7x![]()