Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sir oinksalot

Legacy Member
# (When Nature Calls) POINT OF VIEW - ANGEL SKIN - BREAK AND ENTER - PUSHED TOO FAR - JN - CHIMAERA @ T' onkrooid, Arendonk
ga ik dit weekend naartoe, toch maar niet naar merksplas wegens een line up die me toch maar amper aanspreekt

Jellepunk

Legacy Member
FF bastrock pimpen:

Vrijdag 22 september 2006
  • Sanitarium
  • Skulltula
  • Sanity's Rage
  • Fatal Recoil
wijzigingen voorbehouden

Prijs: € 4 VVK, € 5 ADD

Zaterdag 23 september 2006
  • Retaliate
  • Core Of Anger
  • Leptotrichia
  • First Alliance
  • Demon Squad
  • The Boss
  • Xolvar
  • All My Sins (first show!)
wijzigingen voorbehouden

Prijs: € 5 VVK, € 6 ADD

Twee dagen: € 7 VVK, € 8 ADD

Tis nog een tijdje, maar ik zal er allesinds zijn, ieder jaar leuke sfeer!

nick™

Legacy Member
sir oinksalot zei:
# (When Nature Calls) POINT OF VIEW - ANGEL SKIN - BREAK AND ENTER - PUSHED TOO FAR - JN - CHIMAERA @ T' onkrooid, Arendonk
ga ik dit weekend naartoe, toch maar niet naar merksplas wegens een line up die me toch maar amper aanspreekt

wij spelen onze eerste show daar.

mudvAyne

Legacy Member
De affiche van The Zoo:
From 7 till 11:
BREAK AND ENTER (B, aka 'Star Wars VII, Wookie's Revenge')
GOLDKIDS (ITA, great old school with modern edges à la American Nightmare)
RISE AND FALL (B, Spunk-metal)
OUTBREAK (USA, fast old school HC, Bridge 9 Recs)

Kga aanwezig zijn :)

flyer

Mayh3M

Legacy Member
Bad Religion zei:
voor mister sir-oinksalot

Pushed Too Far (CD RELEASE !!)

October, 21 2006 at Wollewei Turnhout!

CD RELEASE, point of view, boxing crime, surge of fury, ...

=D
+ True colors!

Normaal gezien wel aanwezig.

Mayh3M

Legacy Member
Damn, het regent echt vette shows!

michiel and TFU crew present:

16 october, ANTWERPEN @ den drempel

6ft ditch (uk)
No turning back (nl)
Special move (uk)

+ more tba

start 18:00 - damages 6euros

jodeco

Legacy Member
sir oinksalot zei:
# (When Nature Calls) POINT OF VIEW - ANGEL SKIN - BREAK AND ENTER - PUSHED TOO FAR - JN - CHIMAERA @ T' onkrooid, Arendonk
ga ik dit weekend naartoe, toch maar niet naar merksplas wegens een line up die me toch maar amper aanspreekt

jop aanwezig, ben benieuwd naar Jane.
die paar uren in de auto neem ik er gerust bij

Jellepunk

Legacy Member
Even reclame maken voor sample this!
http://www.sample-this.be zei:
Speel je in een band?
Kan je een half uur vullen?
Heb je een demo of een myspace?
Wil je spelen voor 50 euro als 1ste band op Sample This! ?

Mail ons dan je myspace op info [at] sample-this.be
of
stuur je demo op naar:

Sample This!
Lijnwaadstraat 43
8800 Roeselare

De deadline ligt vast op 15 november 2006 dus haast je!

Alle deelnemers worden via mail verwittigd dus als je je demo via de post opstuurt, vergeet dan je email adres niet toe te voegen

Groeten,

De Sample This! Crew
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan