Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Featherfoot

Legacy Member
Heeft er iemand ooit al merch besteld via Merchnow.com?
Ik heb daar ne hoodie van terror gevonden die ik jammer genoeg nergens anders kan vinden dichterbij, en aangezien Merchnow.com vanuit Amerika werken zou ik toch eerst misschien een alternatief willen vinden of ervaringen horen van anderen.

flameboy

Legacy Member
Featherfoot zei:
Heeft er iemand ooit al merch besteld via Merchnow.com?
Ik heb daar ne hoodie van terror gevonden die ik jammer genoeg nergens anders kan vinden dichterbij, en aangezien Merchnow.com vanuit Amerika werken zou ik toch eerst misschien een alternatief willen vinden of ervaringen horen van anderen.

kwil da ook wel wete, want der staan t-shirts op van horse the band dak al keilang wil

mandarijn

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Das wel lastig voor iemand die sxe is.
kben al content da ge der mee kunt lachen ^^

on topic@ Woot nieuwe walls of jericho gescoord bij de plaatselijke platenboer :applause:

xDama

Legacy Member
Iemand een ideetje waar ik de lyrics van Do Or Die/ Breakthrough kan vinden? Tzou mij een pak helpen want ik versta het nét niet genoeg :p

Bad Religion

Legacy Member
iemand naar Rise Against geweest gisteren in antwerpen ? aangezien ik vandaag moest werken kon ik niet gaan =(

en sir oinksalot, ik dacht dat de inkom voor niet-leden 8 euro was

vogelnestje

Legacy Member
Rise Against was subliem. Tuurlijk geeïndigd met 2 accoustische nummers (Jaja, swing life away :p ). Voorprogramma was ook zeer deftig, al leek de basgitarist van Berri Txarrak weggelopen uit een metalband :lol:

.Sinister.

Legacy Member
vogelnestje zei:
Rise Against was subliem. Tuurlijk geeïndigd met 2 accoustische nummers (Jaja, swing life away :p ). Voorprogramma was ook zeer deftig, al leek de basgitarist van Berri Txarrak weggelopen uit een metalband :lol:
Geeïndigt met Give it all :naughty:

Voor de rest ben ik akkoord met je ;)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
26-11-2006
HATEBREED (us)
UNEARTH (us)
FULL BLOWN CHAOS (us)
+ MORE TBA

Ik ga in ieder geval. :D

Rubmifer

Legacy Member
wow!
waar?

*edit* op site van hatebreed hof ter loo
en tis weer zondag ze :s

sir oinksalot

Legacy Member
tis al wat vroeg om te posten maar kom:
February, 17 2007 at RESURECTION FEST with No Turning Back, In blood we trust,...
JH 't Spiraal, Rijkevorsel,
Cost:

with NO TURNING BACK, In Blood We Trust, True Colors and Pushed Too Far

mijn favo hc band van het moment (in blood we trust), op vijf minuten stappen van mijn deur!

Mayh3M

Legacy Member
sir oinksalot zei:
tis al wat vroeg om te posten maar kom:
February, 17 2007 at RESURECTION FEST with No Turning Back, In blood we trust,...
JH 't Spiraal, Rijkevorsel,
Cost:

with NO TURNING BACK, In Blood We Trust, True Colors and Pushed Too Far

mijn favo hc band van het moment (in blood we trust), op vijf minuten stappen van mijn deur!
Coole line-up, NTB!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan