Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jodeco

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
het is zelfs nog niet bekend in welke zaal, aangezien het joc niet beschikbaar is die datum.

Mayh3M zei:
Album dat hier laatste dagen constant opstaat:
Betrayed - Substance

super plaat!

@ ieper de 108 discography gekocht, 2 cd's + ultra dik booklet met lyrics, uitleg en history van band. en dat allemaal voor 12 euro,
zeker een aanrader als je de vorige cd's niet hebt.

belgarath03

Legacy Member
rubmifer zei:
enig idee wanneer die show begint en er nog andere bands spelen?
u vraagt, wij draaien:
MORE INFO ON MORDA-SEVERANCE-FLATCAT SHOW
show staat ook duidelijk op myspace van Morda en op de site van Eye Spy Records!

edit: en ze blijven maar komen:
COALITION TOUR 2006 @ Frontline, Gent
FRONTLINE
BRING OUT YOUR DEAD
A SWITCH BELOW
NECRONOMIC
cost: 3€

Rubmifer

Legacy Member
20h,jammer dat een beetje te laat is vo den trein,laatsten dak kan pakken is om 10 voor 11. Tenzij iemand van bij u mij naar huis wilt voeren :D

belgarath03

Legacy Member
COALITION TOUR 2006 @ Frontline, Gent
FRONTLINE
BRING OUT YOUR DEAD
A SWITCH BELOW
NECRONOMIC
cost: 3€
zo stond het op Uprise voor 6 september, op site van de Frontline zelf staat dit:
COALITION TOUR 2006 7/06
A SWITCH BELOW
(B – deathcore from the heart! Think of Nailbomb meets Napalm Death)
BRING OUT YOUR DEAD
(UK – spastic death/grind – influences go from Turmoil over Corruption to Death)
BLACKDOWN
(B - metalcore)
NECRONOMIC
(NL – old school thrash metal)

en dan nog eentje 12/10, KYLESA @ Frontline, Gent

Rubmifer

Legacy Member
is er iemand die uit Oost-Vlaanderen vertrkt naar de Rise Against show en met wie ik zou mogen meerijden?

xDama

Legacy Member
belgarath03 zei:
zo stond het op Uprise voor 6 september, op site van de Frontline zelf staat dit:
COALITION TOUR 2006 7/06
A SWITCH BELOW
(B – deathcore from the heart! Think of Nailbomb meets Napalm Death)
BRING OUT YOUR DEAD
(UK – spastic death/grind – influences go from Turmoil over Corruption to Death)
BLACKDOWN
(B - metalcore)
NECRONOMIC
(NL – old school thrash metal)

en dan nog eentje 12/10, KYLESA @ Frontline, Gent

Hehe, mijn bandje begint hier ook al in te komen :D Ik speel dus in FrontLine! en we mochten normaalgezien met A Switch Below een show meespelen in The Frontline maar wegens enkele problemen om tot daar te geraken voor sommigen tijdens school hebben we maar afgezegd.

belgarath03

Legacy Member
de laatste show van Liar ga ik moeten missen, khad er echt graag bijgeweest maar omdat ik aanwezig moet (en het eigenlijk niet mag missen) zijn op de herdenkingsmis van mijn grootvader. wel nog het tijdsscheme gevonden op bhc:
16u30 - 16u50 Rafflesia
17u15 - 17u45 Blood Redemption
18u10 - 18u40 Rise and Fall
19u05 - 20u Congress
20u25 - ??? LIAR

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Persistence tour is compleet:
sick of it all
madball
terror
walls of jericho
comeback kid
destiny
the distance

Sorry dat ik hier weeral over begin, maar iemand een idee hoe ik kan reserveren of aan vvk kaarten kan geraken. :sop:

Laat maar, ik heb het al gevonden.
Vanaf 6 september voor 22€ in alle fnac winkels en ook reserveren op heartbreaktunes.

Skeletonlord

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Persistence tour is compleet:
sick of it all
madball
terror
walls of jericho
comeback kid
destiny
the distance

Sorry dat ik hier weeral over begin, maar iemand een idee hoe ik kan reserveren of aan vvk kaarten kan geraken. :sop:

Laat maar, ik heb het al gevonden.
Vanaf 6 september voor 22€ in alle fnac winkels en ook reserveren op heartbreaktunes.

Iedereen weet toch dat ge den heartbreaktunes shizzle altijd via fnac kunt reservere :sop:

mudvAyne

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Persistence tour is compleet:
sick of it all
madball
terror
walls of jericho
comeback kid
destiny
the distance

Sorry dat ik hier weeral over begin, maar iemand een idee hoe ik kan reserveren of aan vvk kaarten kan geraken. :sop:

Laat maar, ik heb het al gevonden.
Vanaf 6 september voor 22€ in alle fnac winkels en ook reserveren op heartbreaktunes.
Zowiezo aanwezig!!!!!!!!!!!

badXtrip

Legacy Member
The Distance
zolang ze oude nummers spelen cava... maar die nieuwe emo cd mogen ze van mij volledig thuis laten (is dat nu ook niet met de gitarist van the used?)

@Skeletonlord: neen, ik niet.

mudvAyne

Legacy Member
Is wel spijtig dat het in Torhout is, moeilijk om daar te geraken, ma da moet lukken :D

belgarath03

Legacy Member
middenin de week en dat tijdens de examens :sad: da gak ni kunnen arrangeren

Rubmifer

Legacy Member
ik denk dat je hebt op No Recess
en kloon vind ik het ook niet hoor,klinken anders imo
wel toffe band en sympatieke gasten (voor ieperfest weesten boefen me die mannen) met nog een belovende toekomst voo hun

EN ik zie juist dat ik die morda/severance/flatcat show wss toch nog zal kunnen meepikken in gent :D laatste trein uit dampoort naar gent (zodat ik de laatste trein naar g'bergen nog kan pakken) is om 5 na 11. Laat genoeg?

Jellepunk

Legacy Member
sir oinksalot zei:
hoe noemt die Belgische walls of jericho "kloon" nu weer?

vanaf er female vocals zijn is het een kloon? Die mannen doen ook hun ding, en dit vind ik verre van slecht...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan