Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
ale,weer ne schitterende show dak ga moeten missen :(
gvd,stom kut openbaar vervoer
Kan er me iemand soms nie voeren ofzo,kwil zo geirren naar die show :(

badXtrip

Legacy Member
rubmifer zei:
ale,weer ne schitterende show dak ga moeten missen :(
gvd,stom kut openbaar vervoer
Kan er me iemand soms nie voeren ofzo,kwil zo geirren naar die show :(

Dude... wees blij dat er openbaar vervoer is... als je persé ergens wilt geraken geraak je er zowiezo, ga desnoods met de trein en vraag daar vervoer terug

Rubmifer

Legacy Member
badXtrip zei:
Dude... wees blij dat er openbaar vervoer is... als je persé ergens wilt geraken geraak je er zowiezo, ga desnoods met de trein en vraag daar vervoer terug

wat bedoel je nu? Daar me de trein naartoe gaan,en daar gewoon een wildvreemde vragen of hij soms met de auto naar oost vlaanderen moet terugkeren? :wtf:

Ik kan om kwart na 11 een trein pakken naar gent,maar daar blijft het ook bij... :(

Jellepunk

Legacy Member
rubmifer zei:
wat bedoel je nu? Daar me de trein naartoe gaan,en daar gewoon een wildvreemde vragen of hij soms met de auto naar oost vlaanderen moet terugkeren? :wtf:

Ik kan om kwart na 11 een trein pakken naar gent,maar daar blijft het ook bij... :(

vraag op ypres hc forum als er vervoer is, zal je mss wel iemand vinden, dat maakt toch geen verschil met wie je thuis raakt, het zal de moeite zijn !

Alcoholic Punk

Legacy Member
en anders zoals gezegd ginder eens rondvragen zullen zeker ook genoeg oostvlaamse mensen zijn die je een lift kunnen geven.

ben zelf ook al zo naar shows geweest en altijd thuis geraakt.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Nog eens over de bulldoze show in oktober, kan ik eigenlijk ergens reserveren?
Want ik wil echt wil binnengeraken.

jodeco

Legacy Member
zijn nog geen kaarten beschikbaar zover ik weet, als er beschikbaar zijn zallek het laten weten.

Alcoholic Punk

Legacy Member
ik blijf thuis met bulldoze, of beter gezegd op mijn werk :p
kga gene congé vragen, want bulldoze vindek eigentlijk na een paar nummers snel vervelen

belgarath03

Legacy Member
13 september @ Frontline, Gent:

Sinking Ships
Shook Ones
Lion of Judah
One Voice

20 september @ Frontline, Gent:
flyer
RISE AND FALL
Death is not Glamorous
Tenement kids
One voice

22 oktober @ De Engel, Deinze
flyer
Agents of Man
25 Ta Life
Zero Mentality
Morda
and many more!!

Mayh3M

Legacy Member
Altijd coole shows in Gent, als ik op kot zit ga ik proberen er meer shows te doen.

Album dat hier laatste dagen constant opstaat:
Betrayed - Substance

belgarath03

Legacy Member
19 oktober @ de centrale, gent
Morda
Severance
Flatcat
cost: €8
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan