Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sir oinksalot

Legacy Member
Jellepunk zei:
vanaf er female vocals zijn is het een kloon? Die mannen doen ook hun ding, en dit vind ik verre van slecht...
was ook helemaal niet slecht bedoelt, ik vind het een heel goede band daarmee dat ik ze nog is wil uitchecken, en daarom dat ik kloon tussen "" zette, gezien ze hier toch zo bekend staan dacht ik ;)

Rubmifer

Legacy Member
ik hoop dat ik ze in oktober in gent kan gaan checken, nog nooit live gezien
(prefest gemisd gvd)

Jellepunk

Legacy Member
sir oinksalot zei:
was ook helemaal niet slecht bedoelt, ik vind het een heel goede band daarmee dat ik ze nog is wil uitchecken, en daarom dat ik kloon tussen "" zette, gezien ze hier toch zo bekend staan dacht ik ;)

Nuja, twa nie slecht bedoeld, maar die mannen hebben veel te kampen met vooroordelen dat ze niet origineel zijn, dit, dat..

mo tis nie erg wi sir oinksalot, tis u vergeven

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik had ze graag gezien maar ik kwam met het Ieperprefest net te laat aan bij de vortn vis.

tikketim

Legacy Member
mudvAyne zei:
Wa Rise & Fall trekt op nix :/
Verklaar u nader :D

mja et trok gwn op niks , kan er ook niks aan doen eh :D
stond me gewoon ni aan , twas een kakafonie ...

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Wel moeilijker te geraken voor mij. Wij zouden met de trein gaan, wat naar nederland ook al een stuk duurder is. (go-pass gaat enkel in België)

Mayh3M

Legacy Member
Hm, dat wel. Dat was het handige aan de AB, perfect bereikbaar met de trein.

Ziggypop

Legacy Member
13u30-14u10: POINT OF VIEW

14u40-15u15: SPARKLE OF HOPE

15u45-16u30: THE MAPLE ROOM

17u00-18u00: DEATH BEFORE DISCO

19u00-19u45: FALL OF SERENITY

20u35-21u20: THE SETUP

22u10-23u00: DO OR DIE

Tbegint vroeg, dus wees op tijd:)

sir oinksalot

Legacy Member
Ziggypop zei:
13u30-14u10: POINT OF VIEW

14u40-15u15: SPARKLE OF HOPE

15u45-16u30: THE MAPLE ROOM

17u00-18u00: DEATH BEFORE DISCO

19u00-19u45: FALL OF SERENITY

20u35-21u20: THE SETUP

22u10-23u00: DO OR DIE

Tbegint vroeg, dus wees op tijd:)

hoeveel was de inkom nu weer? probleem is dat ik enkel point en view en do or die goed vind, wat in godsnaam moet ik dan tussen in doen :p

Rubmifer

Legacy Member
moeje dan nog ergens nen bus pakken want tis een vershciullende gemeente toch?

mandarijn

Legacy Member
sir oinksalot zei:
hoeveel was de inkom nu weer? probleem is dat ik enkel point en view en do or die goed vind, wat in godsnaam moet ik dan tussen in doen :p
-uw vriendin meenemen en poepen
-daar iemand vinden en poepen
-zat zuipen en proberen backstage te geraken omda ge iemand van die mannen kent?


(oei dit is zwam niet :unsure: )

Ziggypop

Legacy Member
rubmifer zei:
moeje dan nog ergens nen bus pakken want tis een vershciullende gemeente toch?

Tis ongeveer 8 km van turnhout, dus tis tbeste dat je de bus neemt.
Prijs is 8 euro vvk.
Maar -16 jarigen mogen gratis binnen.

En tussenin zou ik dan idd veel zuipe, lijkt mij de enige oplossing:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan