Featherfoot
Legacy Member
Mayh3M zei:Europa touren met blacklisted?
ok, totaal vergeten! :doh:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mayh3M zei:Europa touren met blacklisted?
Alcoholic Punk zei:27 oktober in jh 't ipperste in oostrozebeke
8€entree
andere bands: the boss, all my sins, retaliate, surge of fury en nog 1 of 2 denk ik.
25 oktober staan ze ook in puurs.

Alcoholic Punk zei:de man met de wegwerp kodak
core of anger was wel wa kort vondek.
ochja de bierlings waren fris en later op de avond de cola's ook (bob zijn is niet zo leuk)
weer veel afgezeverd veel stomme smoelwerken getrokken ook.
sir oinksalot zei:waarom altijd zover,
al ben ik toch enorm blij dat binnekort 25ta life vlakbij speelt

badXtrip zei:Shit
VITAMIN X!
cool...
& the boss, die vocals verpesten voor mij toch wel alles, muzikaal vind'k het nog in orde, maar die zang... Ohja, iedereen anders denkt er anders over blijkbaar