Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

belgarath03

Legacy Member
heb Rise & Fall moete misse (rest van de avond wel aanwezig) want khad vandaag school en mijn ouders wouden niet dak langer bleef dan 11uur

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Iemand nog nieuws over de Bulldoze show?
Want ik kan er niet meer aan uit.

Alcoholic Punk

Legacy Member
27 oktober in jh 't ipperste in oostrozebeke
8€entree
andere bands: the boss, all my sins, retaliate, surge of fury en nog 1 of 2 denk ik.

25 oktober staan ze ook in puurs.

jodeco

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
27 oktober in jh 't ipperste in oostrozebeke
8€entree
andere bands: the boss, all my sins, retaliate, surge of fury en nog 1 of 2 denk ik.

25 oktober staan ze ook in puurs.

cool zaalke, tzal wel rap vol zitten

Jellepunk

Legacy Member
First alliance, core of anger en the boss waren tha bomb op bastrock.

heb hoodlum complex gekocht, nog niet volledig gechecked, maar het gene dat ik al heb gehoord is zot goe!

Alcoholic Punk

Legacy Member
de man met de wegwerp kodak :p

core of anger was wel wa kort vondek.
ochja de bierlings waren fris en later op de avond de cola's ook (bob zijn is niet zo leuk)
weer veel afgezeverd veel stomme smoelwerken getrokken ook.


@jodeco
cool zaalke voor kleine locale shows, maar niet voor zo'n show vind ik.
nuja ik zelf ga niet, van bulldoze val ik toch wel in slaap na 2-3 nummers.

Jellepunk

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
de man met de wegwerp kodak :p

core of anger was wel wa kort vondek.
ochja de bierlings waren fris en later op de avond de cola's ook (bob zijn is niet zo leuk)
weer veel afgezeverd veel stomme smoelwerken getrokken ook.

Haha, kga ton uwen foto keer online zette, kben bijna nog nie thuis geweest, mo kga ze proberen vanavond up te loaden, ge staat er idd wel mega cool op ja

badXtrip

Legacy Member
Het geeft niet veel met hardcore/punk/emo of eender wat te maken, maar hoe heerlijk is die nieuwe van mastodon niet... damned!

belgarath03

Legacy Member
idd de nieuwe van Mastodon is echt heerlijk, normaal ni echt mijn ding maar dees is echt goe

belgarath03

Legacy Member
do 28/09 @ Frontline, Gent cost: €5
Tyran
Point of View
Pushed too Far
No Turning Back

Jellepunk

Legacy Member
Iemand de cd van the boss? zoniet, aankopen die handel. Cd van first alliance is ook wel te pruimen, maar die van the boss is beter, werkelijk super band!

edit: first alliance komt naar sample this!

sir oinksalot

Legacy Member
waarom altijd zover,
al ben ik toch enorm blij dat binnekort 25ta life vlakbij speelt

badXtrip

Legacy Member
Shit
VITAMIN X!
cool...

& the boss, die vocals verpesten voor mij toch wel alles, muzikaal vind'k het nog in orde, maar die zang... Ohja, iedereen anders denkt er anders over blijkbaar

syndrom

Legacy Member
sir oinksalot zei:
waarom altijd zover,
al ben ik toch enorm blij dat binnekort 25ta life vlakbij speelt

omdak zelf van brugge ben, en geen show ga organiseren god weet waar ? :wtf:

Jellepunk

Legacy Member
badXtrip zei:
Shit
VITAMIN X!
cool...

& the boss, die vocals verpesten voor mij toch wel alles, muzikaal vind'k het nog in orde, maar die zang... Ohja, iedereen anders denkt er anders over blijkbaar

wss aanwezig, the boss vind ik toch de maks ze, maar ik hoor het van vele dat de vocals het verpesten, ik vind ze super
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan