mudvAyne
Legacy Member
iddsir oinksalot zei:legendarische quote![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iddsir oinksalot zei:legendarische quote![]()

helaas enkel de laatste twee nummers nog kunnen zien, maar twas dik in orde!, jammer dat de andere zanger er niet bij was, kijk uit naar de volgende show!nick™ zei:wij spelen onze eerste show daar.
sir oinksalot zei:helaas enkel de laatste twee nummers nog kunnen zien, maar twas dik in orde!, jammer dat de andere zanger er niet bij was, kijk uit naar de volgende show!

Kzou het nie wetenrubmifer zei:ik hoor dat ziggypop slecht was en dat do or die zelf niet komen opdagn is?![]()

kheb het ook gehoord, echt een rip off, sjaans dak in arendonk zatrubmifer zei:ik hoor dat ziggypop slecht was en dat do or die zelf niet komen opdagn is?![]()
Ballen, had er graag bij geweestbelgarath03 zei:morgen Rise & Fall - Last Show Of The Year In Their Hometown! @ Frontline, starting at 20.00!! cost: €6

belgarath03 zei:morgen Rise & Fall - Last Show Of The Year In Their Hometown! @ Frontline, starting at 20.00!! cost: €6
Europa touren met blacklisted?Featherfoot zei:wa gaan ze nadien doen? omdat ze nu precies een behoorlijk grote break nemen?
Edit: ik ben trouwens enorm benieuwd naar de nieuwe plaat waaraan TSU momenteel aan het werken is, benieuwd of die nog bruter is dan hun Pretense Of Normality!