Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofgregoor

Legacy Member
Jack Malibu zei:
da jesse rose of mark farina maar komen in de boiler, liefst in de namiddag bij minstens 30 graden :cool:

Ja, house op pkp! Het mag wel eens... Vorig jaar waren 3 dj's op 4 electrodj's. Het ging er zwaar over. Bepaalde liedjes waren 10x op een dag te horen. Bah bah...

Blofeld

Legacy Member
Na Booka Shade (20.08), komen nu ook Dananananaykroyd (21.08), Hudson Mohawke (22.08) en Life of Agony (22/08)!

ils13

Legacy Member
Dananananaykroyd :-) Heb ze in 't voorprogramma van Kaiser Chiefs gezien in de AB, eerst dacht ik "what the???" maar na enkele songs moest ik toegeven dat ze me toch ff in hun greep hadden! Qua energie kunnen ze wel tellen, en 'k wist zooo fel dat die naar Pukkelpop zouden komen.

[EZ]

Legacy Member
kristofgregoor zei:
Ja, house op pkp! Het mag wel eens... Vorig jaar waren 3 dj's op 4 electrodj's. Het ging er zwaar over. Bepaalde liedjes waren 10x op een dag te horen. Bah bah...
idd, Mars en Knobbers en al dien zever



Vorig jaar vond'k Samim en Miguel Toro wel goe, was eerste act, en dus maar 15 mins van gezien, maar 't was wel zalige zomerse minimal, meer van dat! :D

Tuninboy

Legacy Member
Ik vond vorig jaar The Midnight Juggernauts echt goed.

En dan nog, The Count & Sinden Soundsystem.

Vix

Legacy Member
mTm zei:
Die vond ik zóóóóó tegenvallen een paar jaar geleden. Weggelopen van miserie :(

Same here, en ik ga ook akkoord met de genres van de DJ's. Beetje meer afwisseling mag wel. Ok het moet dan geen trance zijn (natuurlijk hopen we daar allemaal wel op :p) maar wat house of techno zou mooi zijn. ;)

Davy.

Legacy Member
Life of Agony, vet!
Al zal die andere Belgische show wss wel cooler worden.
Ik hoop op

The Killers
Bloc Party
Franz Ferdinand
MGMT
Crystal Castles
...

h0pje

Legacy Member
Waarom noemt bijna iedereen de bands van vorig jaar?
Bloc party, The killers, MGMT, ...

Ik hoop op blink 182 :cool: alhoewel het me eigenlijk geen zak uitmaakt of ze daar naartoe gaan of nie, want ik ga ze sowieso zien deze zomer.

shiftyke

Legacy Member
blink gaat een album uitbrengen in de zomer betwijfel dat ze dan tegelijk touren...

Dipsauce

Legacy Member
Mij boeit het eigenlijk niet zo wie er allemaal komt, pukkelpop is sowieso een feesje. Wel hoop ik op The Galacticos die er sowieso 100% zeker zullen staan, aangezien ze net aan het doorbreken zijn met hun eerste single op StuBru en nieuw Belgisch talent altijd in de Wablief wordt geprogrammeerd..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan