Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mach1en zei:Daft punk tourt toch niet meer?
berNd- zei:Linkin Park
tomhuveners zei:die zijn een neiuw cd aant maken

Gattuso8 zei:Dat mensen nog altijd zo zot blijven doen over Daft Punk, hun wereldinvasie tour is voorbij en ze hebben zelf aangekondigd dat je hun voor de eerste jaren niet teveel van hun moet verwachten
Agreed! Zou ik zo graag eens willen zien :< En liever geen The Killers want vorig jaar waren ze ook al ni al te goe, en kga ze toch al op wercter ook zien dusjaLucky-6 zei:Nine Inch Nails mogen ook eens terugkomen!


. D.I.M. Live, van genoten vorig jaar op Dour.Tah_b00nz0r zei:dat dieje luie hervé eens den boot paktof met den thalys/tgv afkomt
![]()

plz no !marinho zei:Electroluv?
boys noize?
not again