Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

younglink

Legacy Member
Daft Punk in den boiler is een beetje klein denk ik. 3 jaar geleden stond de ganse Main Stage vol.

Bloc Party mag zeker nog eens terugkomen, waren vorig jaar wel vrij goed. Ook Kings of Leon wil ik nog wel eens zien. Placebo, Franz Ferdinand en The Killers hoeven niet voor mij, die heb ik al genoeg gezien.

Gattuso8

Legacy Member
Naar alle waarschijnlijkheid zal wel de helft van Polsslag op Pukkelpop staan zoals Booka Shade. Dat mensen nog altijd zo zot blijven doen over Daft Punk, hun wereldinvasie tour is voorbij en ze hebben zelf aangekondigd dat je hun voor de eerste jaren niet teveel van hun moet verwachten.

tomhuveners zei:
die zijn een neiuw cd aant maken

Als je dat op dezelfde plaats als mij zou gelezen hebben zou ik dat eerder onder de naam grap classificeren, SebastiAn.

Sir.Killalot

Legacy Member
Gattuso8 zei:
Dat mensen nog altijd zo zot blijven doen over Daft Punk, hun wereldinvasie tour is voorbij en ze hebben zelf aangekondigd dat je hun voor de eerste jaren niet teveel van hun moet verwachten

Sssssh! Enkel al hopen dat ze komen is half the fun!

Marcooo

Legacy Member
Electroluv?
boys noize?

Ahh kheb weer zin in PP kga dit jaar ook gaan man was feestje vorig jaar! :D

robbie7

Legacy Member
Lucky-6 zei:
Nine Inch Nails mogen ook eens terugkomen!
Agreed! Zou ik zo graag eens willen zien :< En liever geen The Killers want vorig jaar waren ze ook al ni al te goe, en kga ze toch al op wercter ook zien dusja :p

Graag zou ik Pendulum nog eens willen zien, was een feetjes vorig jaar =o

Ook Pearl Jam (touren die nog?) en Queens of the Stone Age waren goed op werchter 2 jaar geleden, mogen ook altijd terug komen. En dan ook nog Lektroluv en Boys Noize, maarja die zullen wel van de partij zijn zkr :p

Zedd Zorandar

Legacy Member
Blood Red Shoes en wa ska punk en DnB ofzo en dan is 't goe voor mij XD

Tuninboy

Legacy Member
ZZT is Tiga & Zombie Nation samen, maar denk het niet.

Voor mij mogen, The Midnight Juggernauts terugkomen, alsook Sinden, Herve(al is dat met zen vliegangst moeilijk), Bobmo samen met Surkin, zou wel nice zen ^^
Claude Vonstroke zou 'k wil is willen zien.Maakt goeie remixen, goeie releases dus, waarom niet.
Chromeo zou ook wel is lachen zen :D. D.I.M. Live, van genoten vorig jaar op Dour.

En mss zo van die chill namen als Armand Van Helden,Felix Da Housecat etc.

En zoals hierboven iemand zei, Vitalic met ne goeie djset.

Little Boots ga 'k er ook bijzetten, omdat het e ferm kind is.
Royksopp.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
dat dieje luie hervé eens den boot pakt :D of met den thalys/tgv afkomt ;)

JohnDodger

Legacy Member
- Sigur Ros!
- People In Planes
- Death Cab For Cutie
- Audioslave
- Colder
- Röyksopp!
- Ozgur Can :sad: Nog nooit live gehoord ..
- Stephan Bodzin!
- Criss Source
- etc ...

Spectre

Legacy Member
De kans dat Ozgur Can naar Pukkelpop gaat komen is nu eens zo onbestaande :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan