Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
efkes off-topic, maar:

May 8 2009 8:00P
The Count & Sinden DJ Forma T @ Fuse Brussels


stond op de myspace van hervé, voor degene die achter hem vragen. Ben benieuwd of hij er deze keer zelf ook bij zal zijn, maar het staat op zijn eigen myspace...

Pilatus

Legacy Member
spectre ik snap niet waarom je weeral booka shade wil? die kan je elk jaar wel aantal keer zien in belgie

cassie821

Legacy Member
Pilatus zei:
spectre ik snap niet waarom je weeral booka shade wil? die kan je elk jaar wel aantal keer zien in belgie

Het is mss zijn favoriete groep :confused:

shiftyke

Legacy Member
mTm zei:
efkes off-topic, maar:

May 8 2009 8:00P
The Count & Sinden DJ Forma T @ Fuse Brussels


stond op de myspace van hervé, voor degene die achter hem vragen. Ben benieuwd of hij er deze keer zelf ook bij zal zijn, maar het staat op zijn eigen myspace...

ik dacht dat the count zo goed als nooit buiten engeland kwam door vliegangst?

cassie821

Legacy Member
En over 2x maal booka shade zien , ik ben vorig jaar wel 2x Sigur Ros gaan zien ( pukkel en vorst ) dus waarom zou spectre dat niet mogen ^^

Blofeld

Legacy Member
shiftyke zei:
ik dacht dat the count zo goed als nooit buiten engeland kwam door vliegangst?


Vanuit Engeland kan je gemakkelijk tot in België met de Eurostar é, of zelfs met den boot!

mtm

Legacy Member
shiftyke zei:
ik dacht dat the count zo goed als nooit buiten engeland kwam door vliegangst?

Dat is ook zo, al hoop ik dat hij deze keer eens via een soort transport naar ons landje komt.

shiftyke

Legacy Member
Blofeld zei:
Vanuit Engeland kan je gemakkelijk tot in België met de Eurostar é, of zelfs met den boot!

maar dat is niet altijd mogelijk e, artiesten nemen zo goed als altijd lijnvluchten omdat dat sneller is, boot en trein is niet zo heel snel e...

Op pukkelpop vorig jaar heeft hij ook gecancelt omdat hij er niet kon geraken

Pitter

Legacy Member
shiftyke zei:
maar dat is niet altijd mogelijk e, artiesten nemen zo goed als altijd lijnvluchten omdat dat sneller is, boot en trein is niet zo heel snel e...

Op pukkelpop vorig jaar heeft hij ook gecancelt omdat hij er niet kon geraken

nen debiel zonder vervoer:p

Sambam

Legacy Member
Foryow zei:
Ik ben grote fan van MGMT, maar 't schijnt dat ze zuigen live
De ene keer beter dan de andere keer. Ik ze al één keer goed gezien en één keer maar gematigd :)

JackM

Legacy Member
da jesse rose of mark farina maar komen in de boiler, liefst in de namiddag bij minstens 30 graden :cool:

younglink

Legacy Member
Justice wil ik ook nog wel eens zien. Die waren ongelooflijk goed vorig jaar op Pinkpop!

mtm

Legacy Member
shiftyke zei:
Op pukkelpop vorig jaar heeft hij ook gecancelt omdat hij er niet kon geraken

Neenee, hij had niet gecanceld, hij komt niet buiten zijn eigen land. Ik denk dat hij alleen in de UK meegaat met Sinden en erbuiten haast nooit. En voorlopig is hij nog niet druk bezaaid met gigs rond 8 mei, dus hoop ik echt dat hij erbij is. Anyhow, Sinden alleen kan ik ook mee leven

JackM

Legacy Member
younglink zei:
Justice wil ik ook nog wel eens zien. Die waren ongelooflijk goed vorig jaar op Pinkpop!

euhm, neen danku, maar diene brol mag wegblijven, webben ze nu al genoeg moeten horen.

Gromme

Legacy Member
Foryow zei:
Ik ben grote fan van MGMT, maar 't schijnt dat ze zuigen live

Goh, je moet die jongens tijd geven. Beginnen meestal vrij ingehouden, verlegen misschien. Ze hebben nu sinds een tijd wel drummer en gitarist van plaats verwisseld wat al veel beter is. En met de tijd krijgen ze ook meer zelfvertrouwen.

Voor mij brachten ze al heel genietbare momenten. Enkel moeten ze hun playlist beter scrambelen want met het spelen van eerst de hits en dan de rest zorgt het er soms voor dat er heel wat mensen al weg gaan omdat ze de rest niet kennen en eigenlijk het bekendere materiaal al hebben gehoord. Natuurlijk betekend dat aan de andere kant meer ruimte. :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan