Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pilatus zei:spectre ik snap niet waarom je weeral booka shade wil? die kan je elk jaar wel aantal keer zien in belgie

mTm zei:efkes off-topic, maar:
May 8 2009 8:00P
The Count & Sinden DJ Forma T @ Fuse Brussels
stond op de myspace van hervé, voor degene die achter hem vragen. Ben benieuwd of hij er deze keer zelf ook bij zal zijn, maar het staat op zijn eigen myspace...
shiftyke zei:ik dacht dat the count zo goed als nooit buiten engeland kwam door vliegangst?
shiftyke zei:ik dacht dat the count zo goed als nooit buiten engeland kwam door vliegangst?
Blofeld zei:Vanuit Engeland kan je gemakkelijk tot in België met de Eurostar é, of zelfs met den boot!
shiftyke zei:maar dat is niet altijd mogelijk e, artiesten nemen zo goed als altijd lijnvluchten omdat dat sneller is, boot en trein is niet zo heel snel e...
Op pukkelpop vorig jaar heeft hij ook gecancelt omdat hij er niet kon geraken

Spectre zei:MGMT mag ook nog bij men lijstje
Foryow zei:Ik ben grote fan van MGMT, maar 't schijnt dat ze zuigen live

De ene keer beter dan de andere keer. Ik ze al één keer goed gezien en één keer maar gematigdForyow zei:Ik ben grote fan van MGMT, maar 't schijnt dat ze zuigen live

Jack Malibu zei:da jesse rose of mark farina maar komen in de boiler, liefst in de namiddag bij minstens 30 graden![]()

shiftyke zei:Op pukkelpop vorig jaar heeft hij ook gecancelt omdat hij er niet kon geraken
younglink zei:Justice wil ik ook nog wel eens zien. Die waren ongelooflijk goed vorig jaar op Pinkpop!
Foryow zei:Ik ben grote fan van MGMT, maar 't schijnt dat ze zuigen live
